Jump to content

Selamisahin

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.543
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Selamisahin hakkında

Son profil ziyaretçileri

754 kez ziyaret edildi
  1. Selamisahin

    Solasta: Crown of the Magister

    Sadece narrative design değil, karakterler hele konuşmaya falan geçince gözlerim kanıyordu. Ama olur o kadar deyip umursamadım belli bir yerden sonra.
  2. Selamisahin

    Solasta: Crown of the Magister

    Anketimizi doldurduk, görevimizi yaptık. Valla tadı damağımda kaldı bu oyunun.
  3. Selamisahin

    Oyun Önerisi

    Değilmiş ya, bana da aldırdılar bi' gazla gece gece 😄 Yani steamden aldım; ea, beta, alpha falan yok.
  4. Selamisahin

    Oyun Önerisi

    Çok haklsıın 2D ama en azından art direction fena değil. Oyun da çok iyiymiş. Senin oyun da çok güzelmiş ama ya, pixel art dışında 😕
  5. Selamisahin

    Oyun Önerisi

    Ben ilkten bi Lost Ark'a dalayım. A-rpg'sizlikten ölmek üzereydim. Release'de wipe olsun, sorun değil. Bu ara can sıkıntımı alsın yeter. Herkese çok teşekkürler, bahsedilenlerin bazılarını oynadım, bazıları da ilgimi çekmiyor 🙂 @arcane griftlands süpermiş valla. Aldım listeye hemen. Eyvallah.
  6. Selamisahin

    Oyun Önerisi

    Gördüm onu, steam'e de baktım ama Fall 2021 diyor. Early access girebiliyor muyuz? Hemen zıplarım valla.
  7. Selamisahin

    Oyun Önerisi

    Gençler bana bi' oyun önerin pls. Bulamadım ben oynanacak bi' şey. • A-rpg en baş talebim (D3, Grim Dawn, PoE, Last Epoch, Wolcen gibi...) • İyi bi' izometrik rpg de olabilir. • Rpg soslu, hikayeli card game de kabulümdür. Yüzüne bakmayacağım şeyler: Pixel Art / 2d / Kore-Japon style grafikler / Mecburi MP veya co-op Güzel de başlık hortlattım.
  8. Selamisahin

    Gaming keyboard/mouse

    Ben de kaç ay önce burada sormuştum ne alayım diye. g305 demişti birkaç kişi. İyi ki dinlemişim onları, valla çok memnunum. Tabii kimin eli nedir, ne değildir bilemem ama g305, kablosuz mouselara olan önyargımı paramparça etti 🙂
  9. Selamisahin

    King's Bounty 2

    Güzel seridir King's Bounty. Serideki tüm oyunları birkaç kere bitirmiştim. Legends hariç. O kötüydü. 249 çok çekmişler. Bi görmek lazım tabii.
  10. Selamisahin

    Şu aralar ne oynuyorsunuz ?

    Senenin sürprizi Solasta'nın sonuna doğru geliyorum. Bitince, geçen sene oyunun başlarında bıraktığım Kingmaker'a tekrar döner, onu bu gazla bitiririm. Solasta'ya girişmeden önce son haftalarda 2 oyunum vardı: Trials of Fire ve Gordian Quest.
  11. Selamisahin

    Gaming keyboard/mouse

    SteelSeries Rival 710'a gönlüm kaydı gibi sanki. Fiyatı da güzel 500 tele.
  12. Selamisahin

    Gaming keyboard/mouse

    Yaklaşık 10 senedir kullandığım G9X ile yollarımız sanırım yavaştan ayrılıyor. Hiç bırakmak istemiyorum ama kendisi emekli et beni diyor. Sıfırını bulsam alıcam da, işte :) Yanisi mouse önerin bana. Fiyat maksimum 500 falan düşünüyorum. Logitech'ten vazgeçmek istemiyorum. Ben bi baktım G402 Hayperion olur gibi geldi bütçe içinde. Bir de G203'ün sadeliği gözümü aldı açıkçası. Çok güzel gözüküyor. Kullanan eden varsa bir yorum alırım. Başka marka/model önerilerine de açığım bu arada. Fareyi hem oynarken hem de iş yaparken 4000-5000 dpi'ın altına indirmem, çok alıştım. Yüksek dpi'lı modeller pls.
  13. Selamisahin

    Path of Exile #3

    Ben normal lig'e döndüm ya. Çiçekçilik zaten sıkıcı. Axe'nin daha önce linklediği bir görsel vardı, seed layout. Onu da yaptım falan ama harvest çekilecek dert değil valla. Hem aşırı farm istiyor, hem de T2/T3 seedlerde yok vivid eksik kaldı, yok wild tam olur gibi ama az geldi falan. Gerçekten dert. Ha ama o layout tarla yayılım açısından işe yarıyordı.
  14. Selamisahin

    Path of Exile #3

    Bana Unnatural Instinct düştü daha ilk mapimde. şimdi 7 küsür ex diyor ama bana düştüğü zaman 4 ex'e okuttum anında. Sonra da maplerde 3 exalted daha düştü. Bir kaç tane de toplamı 250-300 chaos eden 3-5 divination card düştü sattım. Benim açımdan fakir geçmedi lig. Fakat harvestten hiç bir şey craftlayıp satmadım.
  15. Selamisahin

    Path of Exile #3

    Oyunun en güzel mekaniği hala sendikacılar. Ödüller güzel, crafting desteği müthiş. Ama tabii sürekliliği yok belli bir yerden sonra. Şansa mapte çıkacak da safehouse biriktiricen de vs... Scarabı falan olsa iyi de o da yok. Sadece prophecy'si var jun'un.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...