Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

horacegoesskiing said:

Bone said:



nasılsa her yerde IŞİD saldırı olacak diye olan ölümleri de gözardı edip evimizde sessiz sedası oturmakla aynı mantalite bu.
tepki gösterenlere karşı tepki göstermek. "sus otur şikayet etme önündeki yemeği ye"


ahah bu neymiş ya. piyasa ekonomisi diye bişey var böyle kapitalizmin korkunç bir izdüşümü olarak. arz talep dengesi oluyor. fakat komünizm geldiğinde parti turn based isterse turn based olacak oyunlar. ya da işte devlet teşvik verecek doğru zevklere hitap eden oyunlara. devletimizden iyi mi bileceyiz.


ortadaki problem şu abi. talep var ama arz yok. arz dediğimiz şey, talep olmayan şey için yapılıyor, sonra da "valla kardeş artık böyle, istiyorsan oyna istemiyorsan terket" şeklinde oluyor.

daha önce dediğim gibi, 1-5 milyon dolara yapılabilecek oyunları 100-200 milyon dolar reklam basıp millete kakalıyorlar. sonra sanıyorsun ki harbiden talep var da onlar da arz ediyor.

seçeneğin olmadığı kapalı bi piyasada eldeki tek şeye yönelmek zorunda kalıyor oyuncular.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

Oyunu asagila yer zaten de oynayana alana karismak niye?

Yok yeni nesil yok konsol nesli yok eski bayramlar.

Yobazligin tekno hali..


horacegoesskiing said:

çünkü oynayanın zevki yanlış. o bir pleb. pleblere bari hakaret edek zaten popülasyon onlarda, piyasaya onlar yön veriyor.


kim oynayanın zevkine laf etmiş ya heheh, kaç sayfadır "FALLOUT'UMUZU YEDİRTMEYİZ" modunda takılıyorsunuz sonra yok eski bayramlar felan...

lel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu garip oynatma şekline ben de düşmüş bulundum, insan o atmosferi özleyince demek ki, çöp de olsa oynatıyor.

yan görev

şu an ana hikayeye çok hakim değilim ama anladığım kadarıyla oğlanı arayacağız, çok bir beklentim yok. o yüzden yanlara sardırdım ben, şu safe test ve synth leri içeren görev güzeldi mesela, öyle üstünkörü değil.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay atmosferden çok sandbox olması. Hikaye falan çok kötü de zaten hikayeyi takip etmeyip dukşın dukşın combat yap item upgradele bi yerler keşfet settlement yap simlerini mutlu et falan derken oynatıyor.

Hani factionları karakterleri dialogları bu kadar kötü yapmak için kasmasalarmış keyifle oynanabilen bi oyun bile olurmuş. Ama badhesda işte
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Minuteman gorevlerinden kusacagim artik. 44 saat played time olmus main questin yarisinda degilim.

Random spawnlardan da tiksinc duydum. Demin on kapidan girdigim yerde bir sey yokken ayni kapidan cikarken load ekranindan cikar cikmaz frag grenade ile olmeler falan. Yahu demin yoktu orada bir sey.

Muhtemelen kendileri de olayi farketmis olacak load ettiginizde random seed.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

atmosfer olmasa bu akda roynamazdim zaten, sirf IP nin ekmegini yiyor iste


bir quest yap eskiden beri yabancilari sevmeyen ve disardan adam almiyan factiona uye ol, karakter diyaloglarinda neden beni komutan yapmadiniz diye qq olsun

ondan sonra hicbir quest yapma, kendi kendine hikaye gelissin cagirsinlar, iki konusmadan sonra "sen cok supersin al bi promotion daha, al buda faction gear :D"

ehhhh kk

http://static6.businessinsider.com/image/545b2c63ecad0473023b71ec-1200-706/south-park-mobile-game%20.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

metacritic de falan şu oyuna 5 ve altı verenleri, özelikle sıfır verenleri tebrik etmek istiyorum... devrim yolunda geçilmesi gereken en büyük engellerden biri olan "eylem" eşiğini geçmek için gösterdikleri büyük cabayı kutluyorum...

böyle yaparak özlenen kalitede oyunların yapılmasını büyük ölçüde sabote ederek, vasat ile yetinen kitleyi yüceltileceklerini görmüş olduklarını düşünüyorum...

ya adam gidiyor "0" veriyor, sonra ekranın karşısına geçip orgazm sigarası yakıyor, bravoo! bethesda şeytanına bir taşta sen at achievementını kazanmış oldunuz. bu devrimci eylemcilik ilkenizi gönülden tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim, fanboylara ölüm!

beki bu soylu eylemin karşında elimize ne geçiyor?

ilgili firma (veya ilerde benzer karar alacak firmalar içinde geçerli)
bilançosunu açıyor, pazar araştırmalarına bakıyor, "Lan 12 milyon oyun satmışız, 750 Million dolar bir günde satışımız olmuş, buna rağmen adamlar 0-5 arası puanlar vermiş, kim bu adamlar, kaç kişi bunlar? bunların istekleri nedir ve reel olarak bu isteklerin karşılanmasının kârlılık oranı ve geri dönüşü nasıl olur?

bu tün veriler masaya serilir, ve tebrikler firma sizi hedef kitle olarak görmekten vazgeçti, vive le revolution!

bu soylu eylem sayesinde firmaya açtığımız savaşı kazanmış olduk ve yaratığımız farkındalık ile olası arzularımız dahilinde gelecek dlc veya oyunların önüne geçmiş olduk. bu sayede kendimizi 12 milyon kişinin dışına çıkardık veya internetdeki olumsuz yazıların toplamın basit bir oranı ile en baba olarak 2 milyon kişi kadar olursun ki, bu kitlenin büyük çoğunluğu 30-50 yaş arasında oyun sektörü için fosilleşmiş ve dinamik olmayan bir kitle olduğunu da bu işlere biraz kafa yormuş kişi bile fark eder ki zaten 10 milyon kişi nereeee, zorlaya zorlaya 2 milyon kişi nere.

ve o 2 milyon kişinin isteklerine bakıyorsun, gereken yatırım maliyetine bakıyorsun, ve bunun olası geri dönüşüne bakıyorsun -ki adamlarda "0" puan verecek bir şuur var- 10 milyon ile 2 milyonu teraziye koyuyorsun, bilançoyu açıyorsun milyar dolarlık işe bakıyorsun...

ve sonra pişkin pişkin diyorsun ki, faşist bethesta emeğimizi çaldı!

ha bu kadar ince hesaba da gerek yok, açarsın bir morrovindin yapım aşamasına ve satışlarına bakarsın, sonra aynı şeyi obliviyon ve skrim için yaparsın, new vegasa bir bakarsın, benzer sonuç çıkar zaten

ha ne yapardın, eleştirini makul ölçülerde tutardın, isteklerini her yerde sıralardın, kendini o 12 milyonun içinde konumlandırıp, müşteri olarak bunları da talep ediyorum derdin, haklı ve düzgün argümanların ile taraftar toplayıp, kendini 2 milyon değilde 6 milyon gibi gösterirdin, fosillerin kaygılarını gençlere yayar, firma(larda) gelecek kaygısı yaratırdın, milyon dolarlık işlerden bahsediyoruz firmalarda aptal değil anlardı...

ha benim böyle bir kaygım veya amacım yok diyede bilirsin anlarım, netice bu bir oyundur, bir zevk aracı ama o zaman neden sayfalarca laga luga yapıp kafa şişiriyorsun?

gerçekte, yapıcı ve yaratıcı muhalefet ve eylem bunu gerektirir ama tabi pcmusterrace boş beleş dolaşan avareler den oluştuğu için (bu tablo bir yerden tanıdık geliyor dimi?) böyle bir eylem biçimi hayal gibi geliyor ama nedense nerede bir yaygara nerede bir yıkıcı eylem hep oradalar...

özetle, "0" puan vererek elimize ne geçiyor, "0" ve bu kocaman bir sıfır, bu sayede firma paramı kaybetti? hayır, oyunun satışlarımı düştü? hayır, ilerde istediğimiz oyunların yapılması için kitle mi oluştu? hayır, hayır, hayır...

ve uzaktan bir mazlum ses geliyor, ama biz farkındalık yaratmıştık, pcmustarrace

ve günde 2-3 saatini -oda bazı günler- ayırarak düzgün oyun oynamak isteyen adam, evet oda ağlıyordu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Asdasdsa komik bişey postlamaya geldim ama ava gelirken avladın beni feamer sağol asdlasdşalsşdfs

Neyse orijinal içeriğie devam

Fallout 4 Takes Environmental Storytelling to the Next Level

said:
These incredible stories from the wasteland demonstrate Bethesda's knack for visual storytelling.

"I was on a quest to shoot a bunch of raiders. Someone asked me to shoot the raiders and my options were 'Raiders?' 'Yes' 'No' and 'Maybe'. I'm roleplaying a character that does shoot raiders, so I chose Yes.

Anyway, after I shot the raiders I looked around the remains of the house we had been fighting in. Just sweeping the area for ammo and stimpaks.

That was when it happened. I came upon a skeleton. It was sitting in a recliner. There, on the chair's armrest, was a bottle. This scene introduced so many questions. What was going on with that bottle? How did he die in that chair? Incredible."

http://i.somethingawful.com/u/ctstalker/2015/f4skeleton1.jpg

"I had just finished a quest that involved shooting a lot of enemies. Taking a few moments to explore my surroundings, I came upon a skeleton. Laying next to him was a mannequin.

Was this guy sleeping with the mannequin? Or did he keep it nearby as a sad substitute for human interaction, like the Will Smith movie I Am Legend?

It really made me think some deep thoughts. Then I stomped across the skeleton and his mannequin to pick up a box of bottlecaps."

http://i.somethingawful.com/u/ctstalker/2015/f4skeleton2.jpg

"I was on my way to shoot a bunch of enemies for a quest. I had just shot a bunch of enemies while wandering around, then met an NPC and escorted it while we shot a bunch of enemies. The NPC entered a door by standing perfectly still in front of it, then fading out of existence.

Earlier I had used my high Charisma to completely change the quest by asking for a bigger reward for shooting enemies, so I was really getting into my character.

Then I stumbled into environmental storytelling. I knew it was environmental storytelling because there was a skeleton next to a thing.

In this case, the thing was a fishing pole. The skeleton was on a pier. It made me wonder how much this guy liked fishing. Probably a lot!

I was interrupted by some enemies that I had to shoot, but that skeleton with a fishing pole made me feel connected to the game world in a very real and very deep way."

http://i.somethingawful.com/u/ctstalker/2015/f4skeleton3.jpg

"Saw a skeleton next to another skeleton, and a kickball on the ground between them. Wow. Doubly powerful because there were two skeletons. They must have really liked kickball.

Later, I was shooting an enemy. After pumping four bullets into its head to take its health down by one quarter, I had to reload. That's when I saw another skeleton. This skeleton was laying on a blanket with its hands casually behind its head, wearing sunglasses.

You see, this skeleton was once a person. It was sunbathing when it died. The scene was simultaneously somber and comedic.

I shot the enemy in the head twelve more times to finish it off. Then I turned in the quest to someone who did not acknowledge any of my character's SPECIAL stats. It's amazing what big-budget games can do nowadays."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:


horacegoesskiing said:

çünkü oynayanın zevki yanlış. o bir pleb. pleblere bari hakaret edek zaten popülasyon onlarda, piyasaya onlar yön veriyor.


kim oynayanın zevkine laf etmiş ya heheh, kaç sayfadır "FALLOUT'UMUZU YEDİRTMEYİZ" modunda takılıyorsunuz sonra yok eski bayramlar felan...

lel.


yanlış anladın orada sarkazm yapmıyorum ben kendi adıma cevap veriyorum orada. pleb zevklerle dalga geçmek bir hobi olduğu kadar ödevdir de hatta.

Bone said:


seçeneğin olmadığı kapalı bi piyasada eldeki tek şeye yönelmek zorunda kalıyor oyuncular.


muhalefet istifa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...