Jump to content
GERGE

Bugün Ne Seyrettiniz?

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Nis 2019, 21:43
8 dakika önce, senko dedi ki:

 

pizza-ayran mı o mondüyö

µh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 22:25

MV5BMjE0NTE3MjMwNV5BMl5BanBnXkFtZTgwMDc5NjQxODE@._V1_.jpg

sbc sevmeme rağmen olmamış. komik değildi. baydım izlerken.

4/10

MV5BMTkyOTkwNDc1N15BMl5BanBnXkFtZTgwNzkyMzk3NjM@._V1_SY1000_CR0,0,674,1000_AL_.jpg

plottaki kopukluk yorucu bi hale getirmiş filmi. gereksiz olmuş bunun çekilmesi.

3/10

MV5BYjQ5NjM0Y2YtNjZkNC00ZDhkLWJjMWItN2QyNzFkMDE3ZjAxXkEyXkFqcGdeQXVyODIxMzk5NjA@._V1_.jpg

çok güzeldi. izlediğim en iyi top 5 western animasyon filmlerine girer herhalde.

9/10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 23:37

kac tane western animasyon filmi var ki zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 23:45

bir bu bir de rango var, 3-4-5 kim bulamadım. bu da western temalı değil zaten sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 00:04

lion king, toy story, wall-e?

kubo and the two strings de iyiydi yakın tarihte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 00:35

Oyun diye başladık ama...
 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2019, 03:34
3 saat önce, Xenus dedi ki:

lion king, toy story, wall-e?

kubo and the two strings de iyiydi yakın tarihte.

abi western demişsin...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 06:44

2im8e2c.jpg

 

Shallow Grave 1995

7/10

digiturk 13. kanalda karşıma çıktı, yıllar önce izlemişim, birazını unutmuşum, tekrar izleyebildiğime sevindim, aklıma gelip kendim arayıp bulup izlemezdim, iyi oldu

https://www.rottentomatoes.com/m/1058923_shallow_grave

Mc_Lovin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Nis 2019, 19:11

MV5BMjIwOTA3NDI3MF5BMl5BanBnXkFtZTgwNzIzMzA5NTM@._V1_SY1000_CR0,0,674,1000_AL_.jpg

şu john cho spike'ı nasıl oynayacak diye izleyeyim dedim. net bi izlenim vermedi ama film güzeldi. Bokudake ga inai machi - Erased gibi. yönetmen 28 yaşındaymış vay ak

7.5/10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 08:30

spacer.png

 

Being Flynn (2012)

7,5/10

Robert De Niro ve Julianne Moore'un performansları harika. Hikaye biraz değişik. 80'ler Boston'ında evsizlerin hallerini, bir baba oğulun ilişkisini anlatıyor. TRT 2 akşam kuşağında yakaladım. İnternette puanı biraz düşük ama kendini izleten bir film. Güneşli Pazartesiler'i anımsattı bana nedense.

https://www.rottentomatoes.com/m/being_flynn

Writer-director Paul Weitz turns his hand to this moving portrait of fathers and sons. Based on a true story, Being Flynn follows Nick Flynn (Paul Dano) who is shocked to have his eccentric and long-absent father, Jonathan (Robert De Niro) reach out to him unexpectedly. Still feeling the loss of his mother (played in flashbacks by Julianne Moore) in the midst of starting a new relationship with Denise (Olivia Thirlby), the last person Nick wants to see is his father. But you can't outrun fate and slowly Nick comes to realize he has been given the chance to make a real future not only for himself, but for his struggling father too.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 08:45
On 14.04.2019 at 00:25, Xenus dedi ki:

izlediğim en iyi top 5 western animasyon filmlerine girer herhalde.

abi kac tane western animasyon var ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 08:55

adama aynı soruyu sordum. herif bütün pixar animasyonlarını saydı. western olmayanlarla tabi ki. tipik epik geymsçi işte...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 09:15

Western dediği kovboy değil kekolar, japon olmayan. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 09:16

lol

h2B29A76D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 09:22

gaijin animasyon desin o zaman bir dahakine. sanki animasyon japon kökenli bir şeymiş de sonradan batıda çıkmış gibi, kimsiniz kardeşim siz. 

goldbären tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 09:23

Animasyon dese yeter, diğeri anime zaten. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 10:12

Sdfg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nis 2019, 18:07

Triple Frontier 7/10

karanlikta, kosu bandi uzerinde izleyince bayagi bi keyifli idi ya. oteki turlu dumduz bayardi askldfj

Spoiler

ikincisi gelir umarim, koordinatlari oyle verip de birakmasinlar 😞

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2019, 06:46

91wUdrJ0jZL._RI_.jpg

oyunculuk, art direction iyi. senaryo eh.

sinemada izlemelik bir film.

6.5 / 10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2019, 06:54

MV5BOTc2YzA1ZDgtNzBlNS00MjhjLWIxNmQtNGQ5

 

Fatih Akin filmi; diger filmlerinde gordugumz Adam Bousdoukos, Moritz Bleibtreu ve Birol Ünel var yine oyuncular arasinda. Adam Bousdokos ve Birol Unel dokturmus.

Film 2009 Berlin'inde geciyor, mekan secimleri / muzik gecisleri / diyaloglar gayet iyi.

6-7 sene once izlemistim, tekrar izletti kendini surukleyici bir film.

"Heimatland" / "kendi dogdugun toprakta yabanci olmak" temali bir film, tarzim degil ama film iyi.

 

7,5/10

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nis 2019, 15:20

83a38815-9918-4f04-a618-9489388cd47c_rw_

Kelebekler - 7.3/10

Seyir zevki yüksek, akıcı bi film olmuş. Yer yer baya güldüm, bi iki sahnede duygulandım. Bartu baya iyi oynamış pij.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Nis 2019, 20:17
On 23.03.2017 at 08:32, yildirimokur dedi ki:

Brimstone 88888888888888888888888888
22f30n.jpg

Vay be, iyi bi film izledim az önce. Dinazordan robottan sıkılanlar için yapılmış filmlerden. Güzel senaryo, on numara anlatım. Atmosferi-müziği alıyor götürüyor sizi western dünyasının bilinmeyen pisliklerine 😛 ( Filmi izleyecekseniz, sakın trailer'ı izlemeyin, belki de ben bu yüzden beğendim filmi. Süpriz oldu tüm hikaye benim için. )

 

 

 

  Gizli içeriği göster

 

con snow


Lan rezil ettin bizi !

 

 

begendim ve abiden kimseden tiksinmedigim kadar tiksindim.

en cok nefret ettigim karakterler siralamasina girdi sagolsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 May 2019, 05:34

24q4msw.jpg

 

Lost River (2015)

5/10

Sinematografisi çok tatlı. Hikaye namına pek bir şey yok veya varsa bile ben yetemedim hikayesine. Bir yerde ufaktan bir Great Expectations göndermesi vardı ama gerisini pek anlamadım açıkçası. "Neyin kafası?" filmi olmuş. Ryan Gosling yönetmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 May 2019, 14:53

MV5BMTcyNDU3Mjc5OV5BMl5BanBnXkFtZTgwNDA0NjYyNzM@._V1_.jpg

Arctic 7.5/10

normalde bu tarz hayatta kalma filmlerinde bayarım. bunu sıkılmadan izledik kardeşimle. mikkelsen reyiz kral zaten. 2m dolaresle çekmişler hlls

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2019, 07:23

Wetlands ( Feuchtgebiete ) / 2013

MV5BNjMwMWMwYjctNzczMC00YjljLWIyMjctMjg3

9/10
unrated - aşırı derecede kan, pislik, çıplaklık içeriyor
bazı sahneleri izleyemedim,
izledikten sonra karın bölgem kasım kasım kasılmış onu farkettim.
ama çok iyi


not:basuru ya da çatlağı falan olanlar izlemesin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...