Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

devam etmeyenler


nscorp

Öne çıkan mesajlar

Arkadaşlar bi de postun adi devam etmeyenler. Etmeyen bi adamin guzel yorum yapmasi sacma olmaz mi?
Birakin trolleme ok de geri kalan insanlar niye birakiyolar, neden rahatsızlar yazsınlar.
Yeni baslayacagim birsey olursa ve bir süredir oynaniyorsa direkt okudugum postlardir bunlar. Yeni baslayacaklar okuyup bu olaylardan rahatsız olacaklarsa almasınlar.
Olumsuz düşünceye kızmak bence cok dogru degil, hele de postun adi zaten oyle olacagini soyluyorsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

neyin clone u oldugu beni pek bağlamıyordu hiç birini oynamadım nasılsa :)

hani bugları vs herşeyi geçtim.oyundaki o yalnızlık soğuttu beni.kendi factionımdan insan göremiyordum ya

görüncede böyle heycanla gidip heallayıp mobunu kesmesinde yardımcı oluyordum.o derece nadir insan gördüm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

viktora kızıyosunuz da
adam size oynamayın demiyor ki?
oyun hakkındaki düşüncelerini yazıyor (ki çoğuna hak veriyorum). nedense siz de içerleniyorsunuz, keyfinizi kaçırıyorsunuz sonra wow da kötüydü şu da kötüydü diye konuyu başka yere taşıyorsunuz. 10 sayfa wow veya başka mmo muhabbeti dönüyor sonra konu çok istiyosanız wowa geri dönün burayı trollemeyin oluyor.
120 sayfalık bi konuda 12 kez tekrar eden bi siklus. bakın wow konusu tam kapandı yine hooop swtorun grafikleri wow'dan daha iyi oldu konu :)

ben devam ediyorum ama şu da var ki gerçekten yapılan eleştirilerin hakkı var. hani hep diyosunuz ya bu kadar eleştirmeyin beğenmiyosanız oynamayın diye, siz de bu kadar takılmayın eleştirilere bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aluriel said:

imamizer bilmem farkındamısın ama topiğin adı devam etmeyenler



konu başlığının "devam etmeyenler" olması meşru mu kılıyor yani herşeyi. iyiymiş bu.

tez gideyim wowa devam etmeyenler gibi amacıma uygun bi başlık açayım.
içini de "çok kötü oyun la, 2. yılanı keserken bıraktım oyunu. millet nası oynuyo bunu" veya "sene olmuş 2012 adamlar hala peon sopalıo asdfsgas" gibi mesajlar döşeyip aralara 4chandan resimlerle süsleyim.

not: heroic combat olarak bikinili kadınların çamur güreşi videolarını arıyorum. az bekleyin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

durduğun kabahat. git aç konusunu, yaz istediğini. tutan yok.

ama senin anlamak istemediğin nokta, konunun oyunu satın almış olan ve devam etmek istemeyenlerin sebeplerini anlattığı konu olması. konunun amacı zaten insanların bırakma sebeplerini paylaşmaları. sen de diyorsun ki olumsuz şeyler yazmayın defolun gidin.

ben mesela başlamayı planlıyordum ama denedim ve beğenmedim. sebebini de yazmıştım diğer konuda. bi 6 ay sonra bakıcaz artık ne durumda olduğuna şu anki haliyle leş çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

allah aşkına bu kadar da abartmayın. iyi bi şey söyleyince ne fanboi luğumuz kaldı, nede mmo cahilliğimiz.

adam 16 level oynadım sıkıldım demiş. e arkadaş git wowda kurt kes, domuz kes, elma topla madem daha çok keyif aldıysan. 16 level'a kada olan konu, hikaye sarmadıysa seni git başka bi şey oyna.



swtorda ne kesiyosun? genelde humanoid oluyorlar da fark ne yani ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim kimse beğenmediğini yazmasın dediğim yok ki.

sen bu bölümde son 1 haftada kaç tane gerçekten amacında yazılmış olumsuz görüş okudun?

gerçi insanlar istediğini yazar. objektif ve rasyonel değerlendirmek zorunda değil. wow un grafikleri swtordan güzeldir ona.

bi anlık rage ilk postum. /salute
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hamsilipilav said:

imamizer said:

allah aşkına bu kadar da abartmayın. iyi bi şey söyleyince ne fanboi luğumuz kaldı, nede mmo cahilliğimiz.

adam 16 level oynadım sıkıldım demiş. e arkadaş git wowda kurt kes, domuz kes, elma topla madem daha çok keyif aldıysan. 16 level'a kada olan konu, hikaye sarmadıysa seni git başka bi şey oyna.



swtorda ne kesiyosun? genelde humanoid oluyorlar da fark ne yani ?



sen bu oyunda ilk 16 level hiç keyif almadın mı? hikayeymiş, diyaloglarmış, bol bol sinematiklermiş, seslendirmelermiş, gayet başarılı başlangıç alanlarının tasarımıymış vs. hiç bi şey ifade etmedi mi? etmemiş ki ha kurt ha humanoid diyebiliyorsun.

yani bu adam 16 lvl zor dayandıysa gerçekten somut bi örnek koysun ortaya. desin ki; ben şu mmoda ilk 16 level çok eğlendim. çünkü gerçekten merak ediyorum hangi oyundur o.
o zaman tekrar konuşalım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kimse kimseye hakaretamiz laf etmedikten sonra istediği gibi dile getirir eleştirisini. Hatta kendini tutmayıp, hiç bir nedenini de ortaya dökmeden "Hayatımda gördüğüm en kötü oyun bu" diyebilir. En komiği de "İnsanı oyundan soğutmayın lan böyle yazarak" demek. Sen zaten soğumaya meyilliymişsin, adam ne yapsın?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Neden kötü peki?" diye elbette sor ama zorla adamdan cevabını bekleme. Cevap vermek zorunda mı ya hu?

- oyuna devam etmiyorum.
- neden?
- kötü, beğenmedim.
- neden kötü, neresini beğenmedin?
- uymadı abi işte.
- neden ama?
- levelingini beğenmedim.
- nası beğenmedin?
...

uzayıp gidiyor "hızır idi, yunus idi" gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sorunun bir kısım cevabı


1) Please stop the PR bull*.
Players aren't dumb and mindless sheep. When you praise your game for being so awesome, innovative and so on you are just making all of you @BioWare/LA/EA look like fools. It's fine to sell your game, but please be honest towards your present and future customers, well at least if you are trying to build a long term relationship.
And keep in mind we are all parts of more or less large social network.
2) Please tune down the speech tone
Might sound a harsh, still too often some of your people speech felt like spoken down to the masses from a pedestal.
Would you have delivered a truly impressive MMO, you could vent yourselves on how great is your game design. For now the burden of proof is in your camp. People will accept much more easily your youthfulness errors if you are more candid. Pardon me if I'm wrong but it's the feeling you are giving, at least to me.
3) Improve the communication
Step into the pit more frequently, answer to more hot topics, give feedback to the players. Never ever hide behind the see no evil mindset. Too often players will get more frustrated by a lack of answer than a NO can't/won't do.
If you don't know better take Trion World as reference, whether you like or not their game, they have one of the best communication/marketing team MMO wide, especially considering their lower budget. BTW do not look further, you have a great and talented person among your troops, Emmanuel Lusinchi, is the kind of communication medium you need atm*.

Then let's Digg into a few mechanics:

UI
1) Don't half deliver your next core UI improvements.
Moving and scaling features is far from enough. You need target of target, mouse over healing, bubble chats, weapon preview, character doll/closet zoom and more... in the next patch. For example we saw that we'll be able to more the minimap frame, still its actual layout won't look nice at the top of the screen if you don't flip it or clean it ; and players want to scale framesindividually.
2) UI skins
Might be a long time before you deliver UI API, so let players toy with XML files and customize the whole look of the UI. Allow them to make the game UI fit their liking.
3) Addons
From former interviews you clearly know you needed them at launch. Question is when?
We players, use the game UI like 100% of the time during our live sessions. Hope you have a dedicated big budget for UI enhancements.

PVP
1) We need to be able to choose to what battlefront we queue.
BTW Huttball isn't a BattleFront, it's a fun Football game but glowbat sticks are hindering feeling epic waving lightsabers around.
2) We need more open world PvP and even more be able to PvP from level 1 on any planets especially on PvP servers.
Only one open world PvP =/= world PvP.
Check DAO and if not Tarren mill and the Barrens in WoW at launch.
In Wow we were like 1 horde against 2 to 4 alliance player. It had huge players population imbalance and still it was the most fun open world PvP ever.
3) Buying PvP gear is a way too complex and not even a fun process.
PvP is for now your most broken mechanism.
Please don't butcher your game making same faction vs same faction warzones. Aren't we supposed to be united against the other faction? Better make incentives to have players roll on the Republic faction.
You are falling in the same trap as the HuttBall that was supposed to help faction imbalance. It didn't and it hit the epicness quite a lot. Please don't do the same mistake twice.

PVE
After fixing the broken instances improve them so we have less boss kiting and more of the epic battles you mentioned during the game development.

1) Add brains to the dumb mobs
Don't make PvE content harder with more HP and resists but tactics, ambushes, traps, betrayals. Don't have them look at me while I'm kiting their colleagues a few meters from them. You see me you do something... else than standing still!
2) Implement a convenient LFG/LFD system.
Allow us to select all the quest we want to group for, not one but many, all of them if even.
Allow players to browse trough LFG/M and check the matching quests, allow filtering and sorting.
Let players parse quest links in chat with something like [level] [quest name] [planet]
3) Help grouping by facilitating travel to meet group members

CLASSES
1) Dual speccing.
It won't hinder the game and will promote grinding more gear. Rift has 5 specs per characters and it's not doing that bad, is it? And it'll help mitigate the lack of healers.
2) AC respec.
After the 4th alt it's getting really annoying to hear the same shared VO again and again, not to hear the same class V.O. again and space dialog skipping needs to be spammed to skip to the dialog choices.
Allowing us to (legacy?) AC respec will help players, stay subscribed longuer.
3) (edited) More interesting and viable class builds
A revamp of the talent system, could add a much desired class diversity among and between factions.

STORY
1) Make dialog choices text displayed fit the spoken lines.
Too often I'm puzzled by my character's lines. It makes it so I'm watching a movie not playing a character I have the control upon.
2) Revamp many of the Sith choice
Why is it almost always about greed? It does not fit any iconic classes but Smuggler and BH.
And letting people live could be much more evil than killing them if you ask.

WORLD
The world feels too much static. It lacks little things like
1) Scripted, clickable NPC & Mobs
2) Critters
3) Feeling of passing time brought by day/night cycles and changing weather
4) 3D exploration with force jump, jet packs, grappling hooks, swimming.
5) World events

CRAFTING
1) Make all crafting profession more than time and money sinks
2) Let players craft consumables like ammunition and personal shields
3) Allow players to craft fluffy stuff like social gear
4) Separate crafting mats, recipe from main inventory bags
5) Have gear repaired by players or players made items

CHARACTER'S CUSTOMIZATION
1) Body
Better and more face choices
Add another "in-between" body choice
Separate make-up from eye brow sliders and so on
Tattoos dyes
In game Image Designer/Barber, even for Companions (sic!)
2) Gear
Either allow all gear to be transmutable in orange gear or add appearance tabs
Add gear dyes
Bring back gear textures matching option (on top of gear dyes)
Hide/show gear slots for boots, gloves, chest, belt and especially the not so epic shoulder flaps!
All in all give back the option to customize the character's look in the players hands.

SPACE
1) Add multiplayer game play
2) Add 3D roaming and exploration
3) Let players choose and customize they space ship
4) Smuggling missions & piracy!

FLUFF
1) Mini games Like Pazaak/Sabbac - Pod/Swoop racing
2) Planetary Housing / housing & space ship furnishing
3) Sitting on, more, chairs!
4) Hoods on/off
4) Macros for Role play.

SOCIALIZATION
1) Remove the need to go to mail boxes and GTN it's just a plaster.
2) Add incentives to go to a selected and small number or social hubs like:
multiplayer mini games, ex card games, or watching player PvP arenas, coordinating NPC space/ground battles against the other faction, participating in crafting epic items/monuments/space ships.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben devam etmiyicem oyuna hatta accountu sattım bile ve madem bu kadar "neden"cisiniz sayayım bana göre eksiklerini..;
1.Fps sorunu
2.Mmorpg ile alakası olmayan tamamen bir co-op rpg olması
2.Open world ismi altında instanced bir oyun olması
3.Saçma sapan ability delay bugı
4.Her questten sonra sırf zaman harcatmak için cehennemin dibine koşmamız.
5.10 dk diyalog ve bunun sonrasında 2 dk süren görevler.
6.Kesinlikle Rp yapmaya müsait olmayan bir dünya.
7.Saçma sapan bir pvp sistemi.
8.Dialoglardaki gereksiz duraksamalar ve insanı çileden çıkaran yapmacık hareketler.
9.Companionların gereksiz bir şekilde sürekli bize bön bön bakmaları.
10.Classlar arası dengesizlikler.
11.Karakter hareketlerinde o WoW'daki rahatlığı bulamamam.
12.Ne warzonelarda ne open world pvpde en ufak bir strateji olmaması.
Diğer ufak sorunları yazmıyorum bile...

Yukarda yazmıştım Rp yapmaya uygun değil diye şimdi questler şöylede böylede karşı çıkarsanız diye söyleyeyim rp yapmak demek belli bir storylineı takip edip ona göre hareket etmek değildir.Rp yapıcaksan belli bir hikayeye bağlı kalmazsın kendi hikayeni kendin oluşturursun.Böyle kısıtlı ve instanced bir evrende rp filan yapılmaz.Milyon tane kendi companionımdan görmek beni rp yapmaya itmez.Neyse bu kadar yeter sanırım neden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bana göre gayet önemli bişey.Rahatsız ediyor beni.İsteyen oynar isteyen oynamaz diyen siz değilmiydiniz.Kendi nedenlerinizi yazın dediniz bende yazdım.Bana göre bir neden bu sana göre değildir beni ilgilendirmez.Beni gayette rahatsız ediyor yanımdaki companiıonun iki büklüm bir şekilde bana bakmak için çırpınması sürekli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yazuach said:

Ben devam etmiyicem oyuna hatta accountu sattım bile ve madem bu kadar "neden"cisiniz sayayım bana göre eksiklerini..;
1.Fps sorunu
2.Mmorpg ile alakası olmayan tamamen bir co-op rpg olması
2.Open world ismi altında instanced bir oyun olması
3.Saçma sapan ability delay bugı
4.Her questten sonra sırf zaman harcatmak için cehennemin dibine koşmamız.
5.10 dk diyalog ve bunun sonrasında 2 dk süren görevler.
6.Kesinlikle Rp yapmaya müsait olmayan bir dünya.
7.Saçma sapan bir pvp sistemi.
8.Dialoglardaki gereksiz duraksamalar ve insanı çileden çıkaran yapmacık hareketler.
9.Companionların gereksiz bir şekilde sürekli bize bön bön bakmaları.
10.Classlar arası dengesizlikler.
11.Karakter hareketlerinde o WoW'daki rahatlığı bulamamam.
12.Ne warzonelarda ne open world pvpde en ufak bir strateji olmaması.

Yukarda yazmıştım Rp yapmaya uygun değil diye şimdi questler şöylede böylede karşı çıkarsanız diye söyleyeyim rp yapmak demek belli bir storylineı takip edip ona göre hareket etmek değildir.Rp yapıcaksan belli bir hikayeye bağlı kalmazsın kendi hikayeni kendin oluşturursun.Böyle kısıtlı ve instanced bir evrende rp filan yapılmaz.Milyon tane kendi companionımdan görmek beni rp yapmaya itmez.Neyse bu kadar yeter sanırım neden.


Bazılarına katılmakla beraber bazıları da haksızlık yaptığını düşünüyorum.
1. Kesinlikle büyük bir sorun var. Özellikle warzonelarda...

2. Oyun tam anlamıyla Mmorpg. Değil diyorsanız hangi oyununu Mmorpg klasmanına soktuğunuzu merak ettim.

3. Evet çoğu harita bu şekilde ve bazen insanı gerçekten çok kısıtlıyor ama tam anlamıyla open world olan haritalarıda mevcut.

4. Buda bazen can sıkıyor ama diğer türlüde çok tekdüze, grind yaparmış gibi bir oynanış olurdu. Biraz yol katetmek bana iyi geliyor...

5. Bioware oyunlarında bu genelde oluyor(bknz KOTOR,Dragona Age). Bir çok oyuncu bundan memnun ama alışılmışın dışında olduğu için(diğer mmo'larda çok daha az olmaşı) garip karşılayan da çok.

6. Star Wars evreni de rp yapmak için müsait değilse rp yapılacak oyun yok demektir. RP'nin ne olduğunu az çok anlatmışsın, seninde bildiğin gibi rp hayal gücüne bağlıdır...

7. Warzoneları kastettiysen eğer aslında gayet güzel hazırlanmışlar ama verdiği ödüller(madalya, çanta olayları) evet orada saçmalamışlar biraz.

8. Böyle bir sorun var ve bazen konuşmayı bilerek uzatmaya çalışma gibi durumları da var.

9. Bu sadade tor'un değil bütün oyunların sorunu.

10. Her mmo'da olduğu ve olacağı gibi tor'da da dengesizlikler mevcut ama diğer oyunlardan(mesela wow (:P)) daha az olduğunu söyleyebilirim.

11. O konuda wow'un eline su dökemezsin, başka hiçbir oyunda da göremeyeceğiz gibi geliyor.

12. İşte burada biraz ağır eleştirmişsin. The Voidstar'da, huttball'da taktik yok demek resmen oyuna çamur atmak olur. Özellikle huttball tamamen taktiğe dayalı bir oyun. Dümdüz koşarak kimse gol atamaz o oyunda... Voidstar'da da bir taktik yapmadan kapıya bomba nasıl kurulur, maç nasıl maç kazanılır bilemiyorum. Evet bazı kendini bilmez oyuncular sadece adam kesmek için giriyorlar ama oyunun asıl amacını bilenler taktiksel hareket ediyor.

Bunları sana eleştiri olması için yazmıyorum. Oyuna farklı bir bakış açısıyla bakan birisinin yorumları olarak yazıyorum. Zaten bir çoğunda sana katıldım...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...