Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

devam etmeyenler


nscorp

Öne çıkan mesajlar

Oturmuşsunuz romen köylüsü kanuni ile tartışmışsınız.

Guild wars ın biz inovasyon yapmtıkkkkkkkkkkkkkk, biz mmo ya hikaye ekledik en süper bizizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, en büyük adamlar var ya işte o biziz gibi bir iddiası yok.

Adamlar halen biz neysek oyuz kendi kafamıza ,zevkimize göre iş yapıyoruz isteyen gelsin buyursun diyorlar. Ayrıca bunu niye bu 300 milyon dolarlık çöplükte tartışıyoruz onuda anlamış değilim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@RRa Gw1 de bazı skiller pvp de farklı, pve de farklı çalışırdı, sanırım 2 de de benzer birşey yapacaklar. (hatta yazdılar bunu bi yerde okudum da bulamayacağım şimdi) o şekilde ayırınca, dengeyi bulana kadar sayılarda oynamaları nispeten daha kolay. yeter ki böyle olacak dedikleri şeyler dedikleri gibi çalışsın.

buldum hatta Kanuni'ye de cevap var;

How has that changed over the years, if it has at all? What sort of things influenced your decisions as you balanced both sides of the game?

John Stumme: As time has gone by, we've adapted Guild Wars to meet the differing needs of our PvE and PvP playerbases. The biggest of these changes came from splitting skills, which allowed a skill to remain functionally identical or similar while allowing for different values based on the format. If the skill is equipped to your skillbar, it will automatically update to the correct version depending on what aspect of the game you are currently playing. This allowed us to retain some of the big damage numbers that are satisfying to use against monsters while keeping things in line for PvP (which demands a fairer balance).

As we have continued forward, we have made countless updates to the game to meet the changing needs of our competitive meta. However, large updates to the game such as the Dervish update or our recent Elementalist update are built with both halves of our playerbase in mind. It's not about "What does it take to make the Elementalist competitive in PvP?" It's a question of "What can we do to make this class even more enjoyable to play?" We want to make sure that players can get the most out of the work that we do!

-------------
Guild Wars 2 news until now has been tremendously focused on the PvE side of things. Will the completed game lean more heavily toward PvE at launch, or is there lots of PvP goodness still to come?

Eric Flannum: To be honest, our focus on talking about the PvE side of things has come primarily because we are very conscious that the first game was regarded as a PvP-centric game and we wanted people to become familiar with the many cool and new features of Guild Wars 2 PvE before we talked about PvP or WvW.

Also take into consideration that although we do consider all three types of play to be equally important to the success of the game, PvE content takes a lot more in the way of raw resources and time to develop, so we needed to get the ball rolling on PvE early. Because of this, we just had more to talk about with regard to PvE early on. We'll be releasing more info about PvP and WvW as well as PvE in the coming months.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben su posta istinaden demiştim sana cevap diye, yoksa dediklerinde takıldığım bi nokta yok;

dreagloth said:

Şimdi uğraşamıcam bulmakla ama, bir video var, faq gibi, neden hep pve, gw deki pvp olmayacak mı gibi bir soru üzerine, tabii ki olacak, yalnız şimdiye kadar oyunu gw1 den farklı yapan kısımları gösterdik diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gw1'i neden bu kadar ilahlaştırdınız ki durduk yere? kötü oyun değil haklısınız da wow döneminde sağ kaldı diye methiyeler dizmek gereksiz. gw1'i aylık ödemeyi bağlasalardı bugün adını hatırlamazdık. isim yapmasının en büyük etkisi aylık para almamasıydı, o cazip geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

gw1'i neden bu kadar ilahlaştırdınız ki durduk yere? kötü oyun değil haklısınız da wow döneminde sağ kaldı diye methiyeler dizmek gereksiz. gw1'i aylık ödemeyi bağlasalardı bugün adını hatırlamazdık. isim yapmasının en büyük etkisi aylık para almamasıydı, o cazip geldi.


f2p yi tek yapan oyun gw mi? Kaldıki f2p olup da oyunun kendisini satan tek şirkettir ncsoft herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben gw1 için zaten kötü oyun demiyorum ama sürekli övüleceği vakit "wow zamanı aslanlar gibi sağ kaldı" argümanına karşı çıkıyorum. sen o dönem wow'u aylık ödemesiz eşit şartlarda sunsaydın gw1 mi kalırdı allah aşkına. ya da gw1 aylık paralı olsa kaç kişi wow a tercih ederdi de şu an bunları konuşuyor olurduk?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

ben gw1 için zaten kötü oyun demiyorum ama sürekli övüleceği vakit "wow zamanı aslanlar gibi sağ kaldı" argümanına karşı çıkıyorum. sen o dönem wow'u aylık ödemesiz eşit şartlarda sunsaydın gw1 mi kalırdı allah aşkına. ya da gw1 aylık paralı olsa kaç kişi wow a tercih ederdi de şu an bunları konuşuyor olurduk?


Abi bu nasıl bir mantıktır. O zaman zamanında Diablo II'yi de aylık ücretle sunsalardı adını hatırlamazdık şimdi, bu mu yani ?

Adamlar WoW sux GW rulaz demiyor, adamlar diyor ki birbirinin kopyası oyunların döndüğü, herkesin WoW ne yaptıysa onu yapmaya çalıştığı bir periyotta adamlar farklı ve orjinal bir oyun yapıp oyuncuları topladı ve yaklaşık 7 milyon sattı diyor, olay bu yani.


Bu perspektifte GW'ye methiyeler düzmek yersiz değil. Bakış açısı "WoW'la MMO arenasında kapıştı GW ondan kraldır" olmasın yeterki, çünkü WoW ile aynı klasmanda zaten değildi GW1.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spin said:

Abi bu nasıl bir mantıktır. O zaman zamanında Diablo II'yi de aylık ücretle sunsalardı adını hatırlamazdık şimdi, bu mu yani ?

Bu perspektifte GW'ye methiyeler düzmek yersiz değil. Bakış açısı "WoW'la MMO arenasında kapıştı GW ondan kraldır" olmasın yeterki, çünkü WoW ile aynı klasmanda zaten değildi GW1.


senin de söylediğin gibi iki oyunu kıyaslamak, wow ile gw1 i aynı kefeye koymak hata. ona bakarsan wow zamanı battlefield2 de ayakta kaldı, halo 2 de, sims de, hl 2 de...uzar gider.

kaldı ki ikisi de aynı tarz oyunlar olsa bile birebir bu oyunların satış rakamlarıyla iyi/kötü, başarılı/başarısız diye nitelendirmek olmaz. birisi aylık para basıyor, diğeri aylık para harcıyor. birisi sürümden kazanayım ucuz cazip olayım diyor, diğeri parayı veren oynasın diyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla oyunda Healer/Tank/DPS olmaması, yani Healer Smuggler veya Healer Bounty Hunter gibi saçma sapan classlar görmeyeceğiz demek.
Oyunun PVP sinin item grind'e dayalı olmayacağından defalarca bahsedildi, isteyen bakabilir.
Ayrıca raid dediğiniz dynamic open world event'lar var. Siz open world'de boss keserken gelip karşı faction takır takır sizi kesebilir. Evet bu tarz yaklaşımlar vardı bazı oyunlarda, ama raid olarak böylesini tam bilmiyorum.
Oyun open world, ve en önemlisi 3 tane faction var. 3 faction oyundaki balans sistemi için eeen önemli şeylerden biri. DAOC oynayanlar bilirler.
Instanced ve rated PVP de elbette ki var. Ama dynamic open world de var. 3 faction'a ayrılmış bir harita var....
Bu yüzden GW2 yeni ne vaad ediyor demeyin. Bugün SWTOR ekibinin yapmaya yetemediği/cesaret edemediği herşeyi yapmaya çalışıyor adamlar. Kopyalamıyor. Bu bile saygıyı hakeder. Ha patlar mı, kötü yaparlarsa tabii ki patlar. Ama oyunun vaad ettikleri şu aşamada diğer oyunlardan fersah ötede..
Yani WoW'dan baya baya farklı birçok alanda. Themepark değil bir kere. Bu bile yeter. Bana asıl SWTOR'un WoW'dan farkı ne cevabını verin..
İnsanların SWTOR'u beğenmemesi 7k 7k damage yemeleri değil emin olun. Öyle olsaydı her sezonda WoW yüzbinlerce adamın /quit etmesi gerekirdi. Olay farklı ne sunabildiğidir. Viktor defalarca yazdı zaten. Bizim BioWare kızmamız ondan bu potansiyeli biraz boşa harcamasından yoksa adam gibi SW oyunu niye oynamak istemeyelim ki:)..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende bıraktım hatta şöyle bir mesaj bıraktım 2 gün önce

" Oyunu 10 gün önce aldım dün akşamda unsubcscribe yaptım. Oyun pve olarak güzel aslında. Fakat amd x3 450 geforce gtx 460 4 gb makinamla pvpde kasım kasım kasılınca ( ki pve contentda bile bazen takılmalar, oyundan atmalar vs oluyor) bre gavur daha ne istiyon diyerek unsubscribe ettim.

Kotor sevenler için güzel hikayeli bir oyun olmuşl ama pvp aramayın hem oyun mekaniği hemde grafik motoru kaldırmıyor grafik kaldırsa bağlantı kopuyopr pvpde falan öyle bir oyun olmuş starwars fanlarına yatsınlar kalksınlar dua etsinler bu adamlar..."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sotto said:

Instanced ve rated PVP de elbette ki var. Ama dynamic open world de var. 3 faction'a ayrılmış bir harita var....
Bu yüzden GW2 yeni ne vaad ediyor demeyin.


Burada gw2 den bahsediyorsan yok böyle bir şey. gw2 faction falan yok, harita ayrılmış değil. rvrvr(realm) nin döndüğü semi-open diyebileceğimiz bir harita var sadece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tegororn said:

Kumadam said:

Zevklerin, zevksizce tartışıldığı bir ortam yaratabilme becerimize hayranım.

MMO tanımım: ...... bir başkasına yada başkalarına ihtiyaç duymmaktır, onlarsız olamamaktır.


burası doğru değil, tamamen senin objektif yorumun dostum.


Sanirim subjektif oldugunu kastediyorsun.

Ee...evet, zaten benim verdigim anlam ve tanim :S
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

Burada gw2 den bahsediyorsan yok böyle bir şey. gw2 faction falan yok, harita ayrılmış değil. rvrvr(realm) nin döndüğü semi-open diyebileceğimiz bir harita var sadece.


Evet haklısın direk seçemiyorsun sanırım baştan ama, world PVP de herşekil 3 taraf (realm dediğin gibi) var. Faction ya da taraf farketmez, sonuçta kastettiğim denge olayı. 3 taraf olması çok şeyi değiştiriyor PVP de balance açısından...Uygulanışını göreceğiz..Open World pvp yaparak bile max level olunabiliyor sanırsam.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DeviantSun said:

Archeage daha çok Diablo 3 tarzı değil mi? Şahsi fikrim Diablo tayfası (Action RPG) ile MMO tayfası çok büyük bir kitlede kesişse de hedefleri farklı olabiliyor.


Epeydir "Ya ben hangi oyunla karıştırdım" diye kendi kendime bakınıyordum. Sonunda buldum, Arheage'i Lineage Eternal ile karıştırmışım. O yüzden "Diablo benzeri değil mi" diye sormuştum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sotto said:

...

Bana asıl SWTOR'un WoW'dan farkı ne cevabını verin..
İnsanların SWTOR'u beğenmemesi 7k 7k damage yemeleri değil emin olun. Öyle olsaydı her sezonda WoW yüzbinlerce adamın /quit etmesi gerekirdi. Olay farklı ne sunabildiğidir. Viktor defalarca yazdı zaten. Bizim BioWare kızmamız ondan bu potansiyeli biraz boşa harcamasından yoksa adam gibi SW oyunu niye oynamak istemeyelim ki:)..


Tamamen katılıyorum SWTOR konusunda. Eksisözlük'te de biri şey yazmıştı bir ara "MMO'ların geleceği bu oyuna bağlı. Siz beğenmeseniz de böyle" diye. Ulan oyun oynamasak yiyecez bu lafları ya neyse. Burada bile oyunu beğenmedik diye "susun artık yazmayın burada. Canımızı sıkıp, oyundan soğutüyürsünüz biziie" diye ağlayanlar çıkmıştı. Lan sevdiysen oyna işte, bize ne laf yetiştiriyorsun "sen yazma ulan ayı" diyerek?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende iptal ettim.
Legions of Lettow'da imp, republic'e oranla cok fazla. Ustune ilum farm eklenince buyuk armor, gear dengesizligi olustu. WZ'ler cross erver olmadikca pvp cok dengesiz su an bu serverda.
Republic tarafinda Pvp daily ve weekly yapmak, imp e gore cok cok zor. Bunu goren republik'den imp'e geciyor. Oranlar daha da dengesizlesecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

swg de republic, imp e gore ezici ustunlukte idi sayica. hatta eventlerde imp sorun yasiyordu.

swtor da sith lerin republicten kalabalik olmasinin tek sebebi bioware in dangalak sinematikleri. republic in kendi video larinda bile ezik trooper, sopa yiyen jedi, dayak yerken bile karizma baba sith lord olayi yaparsan bulamazsin oynayacak adam simdi republic.

Zaman diliminin filmlerden cok daha once olmasinin etkisi var tabi, ama isin ozu pazarlama hatasi gibi geliyor bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...