Jump to content

Red

=o=
  • Mesaj sayısı

    51.907
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Red tarafından gönderilen her şey

  1. Red

    Cyberpunk 2077

    abi buglar fixlendikçe vs toparlar diye peşin para verip aldığım oyunu düzgünce oynamak için 1-2 sene mi beklicem 🙂 ayrıca bug fix'den çok daha fazlasınının yapılması gerekiyor bu oyuna. neredeyse baştan yapmaları lazım. manzara izlemek için oynamıyorum oyunu. 2020 yılında baya dalga geçer gibi oyun sürmüşler piyasaya.2009'da falan olsak tamam güzel oyun. pre order söğüşü yaptılar mis gibi. tertemiz legal dolandırıcılık. adamlar konsol versiyonunu store'dan kaldırdılar herkese iade yaptılar siz hala oyunu övecek yer arıyorsunuz. ben arkadaşımın konsolunda açtım oyunu abi dedim kapat esra erol izleyelim daha iyi. en kötü fall guys aç grafikleri daha temiz. npc'nin yanına gidip hello diyorum 2 mahalle korkudan olduğu yere diz çöküyor. akmayan bir dünyası var. yapay zeka leş. midtown madness npc'li openworld mü olur sdfs. vuruş hissi, çevre ile etkileşim, hasar, araç sürüş vs milyon tane şeyi yapmadan salmışlar oyunu. neredeyse 2010'dan sonra en dandik oyunda bile standart olan şeyler 8 yıldır yapılan bu kadar hype yaratan oyunda yok. far cry 2 şu oyundan daha iyi kimse kusura bakmasın. deus ex serisi cyberpunk'ın içinden geçer. rtx ile oynadım optimizasyon da leş. cd project babamın oğlu değil. ben ortadaki ticarete bakarım. milleti kandırdılar mı kandırdılar. her oyunda bug vs oluyor burada bugdan çok daha fazla yarım çıkmış bir oyun var. başlığı 2012'de açmışsınız. şu oyun 8 yıllık bir oyun mu sdfs. karakter ekranında penis boyunu seçmek gibi oyun dünyasına kattığı müthiş yenilik dışında ne var. evet bu şekilde sonuna kadar bitirip kendime neden saygısızlık yapayım. dediğiniz gibi belki 2 sene sonra oyun bir boka benzerse o zaman oynarım. o da belki. şu haliyle tam bir para verdik oynayalım mecbur kategorisinde leş bir oyun. adamlar bile kendi oyunlarını sizin kadar övmediler tepkilerden sonra sdfs. kullanmak tüketmek için bir şey satın alıyorsan o an için alıyorsun. 2 sene sonra bu oyunun efsane bir hal alması beni ilgilendirmez yatırım yapmıyoruz 250'ye aldık 2 sene sonra 400'e satalım. 2 sene sonra muhtemelen oyun 30tl'leri görür indirimlerle. 250tl verip söğüşlenen insanların geri bildirimi ile ortaya saldığın bu kötü oyunu 2-3 sene sonra düzeltsen banane. ben witcher 3'ü de buglı zamanlarında aldım ama kendimi dolandırılmış hissetmedim. ki witcher'da 200 saatim vardır kafadan. mevzu bug olsa keşke. bakın cyberpunk oynarken denk geldiğim onlarca bug oldu ama beni rahatsız eden buglar değil. ben 2020 yılında dünyada gündem olmuş bu kadar ses getirmiş, yapımcıları tarafından bir sürü vaatle sunulmuş, reklamlarıyla trailerlarıyla binlerce pre-order almış bir oyunda 2000 yılından kalan npcleri görüyorsam oyun leştir abi ve bu dolandırıcılıktır. lafı kıvırmak isterseniz nasıl en leş oyun, daha kötü oyun oynamadın mı dersiniz. tabi daha kötü oyunlar var ama bu oyun niyeti kötü bir oyun. çiftlik bank gibi bir şey saadet zinciri. jet fadıl saygıyla eğildi bu oyunu görünce. bu oyun benim beklentimi karşıladı diyen polyannadır. oyunu bitiren arkadaşlar üzülmüşler oyunu da övmüşler ama kusura bakmayın size katılmıyorum sdfs. şu oyunu övene denk gelmek linç edene denk gelmekten daha zordu teşekkürler. şimdi hemen yükleyip manzara izleyip keanu'yu sekslediğimiz modu arayacağım. hikayesi yer yer güzel diye bin tane olumsuz şeyi görmezden gelemem.
  2. Red

    Cyberpunk 2077

    hayatımda verdiğim para için ciddi ciddi keşke yaksaydım da bunlara vermeseydim dediğim 2 oyun var. biri sw:tor diğeri bu. swtor yine oynadık o kurtarır. ama buna 250 tl bayıldım 4-5 saat sonra sildim. iade için çok uğraştım ama sitim yemedi. kötü oyunlar oynadım ama bu kadar leş oyun görmedim. dolandırıldığımı iliklerime kadar hissettim. şu oyunu oturup sonuna kadar bitirenin kendisine saygısı yoktur. ya da fakirdir param çöpe gitmesin diye oynuyordur. yemişim keanusunu wake up samurayını oyun leş. hele yutup'da gta3 gta4 ile falan karşılaştırma videolarını izlerken nasıl bir sazan sarmalı içinde olduğumuzu iyice gördük.
  3. Red

    Cyberpunk 2077

    W3 ben bile bitirdim bence o kadar uzun değildi. Oyunu uzun yapan milyor tane side questti. Main story bitirdim ama haritada gitmedigim bir suru yer vardi bitirmedigim questler vardi hala. Ayni şey ac serisi için de geçerli. Ayni şeyleri yaparak 400 saat harcamanın mantığı yok. Main side totalde 70 80 saat sürsün efsane olsun.
  4. Red

    Among Us

    Oyun güzel ama random çok karambol olsa gerek. Arkadas ortami dışında oynaması zor. Türklerle zaten oynanmaz djdj. Ben bu town of saleemi oynamıştım birkaç kez. Gavurlar nasi medeni oynuyorlardi. Bizimkiler ilk elden asın amuagoyim spamliyordu chatte.
  5. Red

    Raised by Wolves (2020) - HBO

    6 7 ben atlayarak izledim dizi bir anda kötüleşti kfkd.
  6. Red

    The Boys (2019) - Amazon

    Son bölüm boktandı. Homelander reis olmasa izlenmez.
  7. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Senin attığını alacağım gibi ya. 7K iyi ucuza din 10 key bulmam lazım cdli de 300 e var zaten. 8.6k yerine 7.5 iyi tabi. Trenstol satıcı puanı düşük biraz ama kısmet.
  8. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Trendyol acilniyorki bende dndn. Ondan göremedim. Vatan da 10k idi.
  9. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Asus FX505DT-BQ028T-Gaming AMD R7-3750H 8GB 1TB + 256GB PCIE SSD 4GB GTX1650 15.6" FHD W10 Notebook 8.5k yapistirayim mi yoksa 8.5 a daha iyisi mevcut müdür.
  10. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Mediamarkt da LENOVO Gaming 3 82EY003MTX/Ryzen 5 4600H/8gb /512 ssd/GTX1650 4/15.6" Gaming Laptop Siyah. 8K ve win 10 var. I5 ve i7 versiyonlar hem daha pahalı hem de freedos. Ryzen5 e güvenebilir miyiz.
  11. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Pavillion baktim ben de 7K ama hp güvenemiyorum. Fiyatlar sinir bozucu. 300 bin tl verip renault almak gibi.
  12. Red

    Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

    Ne marka alıyoruz şimdi. Lenovo asus mu. Piyasa çok kötü 5 bin altı laptoplar çöp resmen. Amd ryzen falan var ne durumda onlar yoksa i5 i7 mi kovalayalım. Ben 2k Ya monitorunden klavyesine masaüstü toplamıştım hey gidi
  13. Red

    Blade Runner 2049 (2017)

    4k wallpaper slaytı gibi filmdi. Film süresi 3 saat ise 2 saat 40 dakikası falan fotoğrafa bakar gibi bakıyorsun.
  14. Red

    Raised by Wolves (2020) - HBO

    Anne olmaya programlanan androide inandın da baba figurune mi inanmadın dndn. Netfflixte neydi o uzayda ermeni travestili bi bilim kurgu vardı onu izle sen fkfjd
  15. Red

    Raised by Wolves (2020) - HBO

    Güzel dizi. Piyasada şuan adam gibi dizi yok yeni. Lotr gelene kadar.
  16. Red

    The Boys (2019) - Amazon

    Ilk sezondan spo olm surda 3 kişiyiz zaten okuyan fjfjf.
  17. Red

    Selamun Aleykum

    Hoşgeldin müge.
  18. Red

    vücut geliştirme #5

    Salona yazildim yine yerim pandemiyi.6 ayda 7 kilo aldim. Evde motivasyon sağlayamıyorum spor için.
  19. Red

    The Boys (2019) - Amazon

    Diğer bölümler nerde yakıştı mi amazon. Homelander cıyız . Davan davamızdır. Reisle hem seksleyip hem tecavüzcü muamelesi yapan kadın umarım ölecektir bu sezon.
  20. Red

    İstanbul Başakşehir Genel Tartışma

    Basaksehirin futbolunu beğeniyorum. Hükümet desteği falan filan ayrı mevzu ama hakettiler. Geçen sene de haketmislerdi ama kadro son haftalarda baskıyı kaldıramadı. 8 puandan şampiyonluk verilmez yani. Bu sene vermediler. Umarım.seneye de şampiyon olurlar. Lige bi renk gelmesi lazım. Şu 3 büyüklerin maclarini izleyince kanser oluyor insan. Taraftar var bütçe var ama hala mal mal kadrolar kuruyorlar. Iki pas yapamayan takımlar.
  21. Red

    In the Heart of the Sea (2015)

    Finali de güzeldi bu filmin.
  22. Red

    Darwin'in Evrim Teorisi

    Prometheus daki givi iste mühendis abiler gelmiş zamanında.
  23. Red

    Netflix Türkiye

    Karayıp ben de aradım yok. Hobbit izlim dedim yok. Ne var ulan
  24. Red

    The Last of Us: Part II

    spolari okudum 60tl den fazla vermem. Oynamayan bakmasın spo
  25. Red

    evlilik süreci tavsiyeleri

    Bana göre modern düğün maks 80 100 belki daha da az kişinin çağrıldığı alkollü yemek kokteyl. Davulsuz zurnasız halaysız. Takı derdi olmayacak. Millet çağırıyor herkesi 500 kişilik düğün yapıyor. Hayatinda görmediğin akrabalar falan. Biz önümüzdeki sene yapmayı düşünüyoruz bu konseptte. Raki şarap meze deniz kenarı. Ankara bağları calinmayan Sıcak bir ortam olsun yapayliktan uzak. Sadece yakın kişileri cagiracagiz. Dayimin oglunun karisinin kuzeninin teyzesine kadar çağırmak bana mantıksız geliyor hep. 500 kişilik düğüne gidiyorsun gelinle damadı göremeden dönüyorsun. Geçen sene bir arkadaşım bunun kır düğünü versiyonunu yaptı 60 70 kişilik aşırı güzeldi. O zaman dedim bak Herif tam benim istediğim gibi yaptı düğünü diye. Varoşlar yok gobek atan teyzeler yok çocuk yok. Şarap var sohbet var kaliteli müzik var.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...