Jump to content

Red

=o=
  • Mesaj sayısı

    51.787
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Red tarafından gönderilen her şey

  1. Red

    Mount&Blade II: Bannerlord

    Oyun bence balon ama 150tl normal. 149.99 yapsalardı boyle olmazdı
  2. Red

    Fenerbahçe 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    Derbi net 4-0 2 muriq 1 kruse 1 serdar kornerden
  3. Red

    James Bond 25 - No Time To Die (2020)

    Ben bu kızı instada memelerde falan görüyordum şarkıcı olduğunu sonradan öğrendim. Konsept 16 yaşında Amerikan bully veletlerinin tenhaya arabayi çekip sekslerken arkada ses olsun diye dinledigi muzik. Kızın butun şarkıları bayık ve ergenus
  4. Red

    Midway (2019)

    Ne kötü filmdi cidden ya. 6 underground kıvamında saf aksiyon bekledim. Aksiyon yok dram yok komedi yok seks yok ne var ulan filmde. Yutuptan bf videoları izle daha keyifli
  5. Red

    satılık ps3+ps4 hesabı

    Vermezler buna 450tl. Red deadli bf5 li gran tourismolu falan ayı gibi dolu hesabı 650 ye satamadım birkac ay once. Hem de ölücü dh de o kadar sey sattim teklif bile gelmediydi. Nioh bf1 ac serisi no mans falan filan ağzına kadar dolu hesap. Sonra sinirlendim satmamaya karar verdim.
  6. Red

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    Knives out iyi.
  7. Red

    kim haklı

    Regl donemidir.
  8. Red

    Fenerbahçe 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    Yahu sacma sapan goller kacirmayaydiniz. Fenerli ağlaması da cok bayiyor ekşi de falan gözyaşı sel olmuş. Gecen sene de basaksehiri samoiyon yapacaklar diye ağladılar gs oldu djdj.
  9. Red

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    Jojo fena değil ama daha iyi olabilirmiş. Tarzını bozup schindlers list e dönünce keyfim kaçtı. YuKarda dendiği gibi absurd devam etmeliydi.
  10. Red

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    Midway çok kötüymüş. Aksiyon var diye izledik 2 saatlik filmde birbirinin aynısı kopuk kopuk 10 dakikak savas var.
  11. Red

    diyetisyen

    Kilo verme ciddiyetini ve disiplinini uygulayabilecek birinin bence diyetisyene ihtiyacı yok. Bu diyetisyenler hepimizin ezberlediği menulerle nasil para kazanıyorlar hala şaşırıyorum. Kalori hesabı falan yapmak da kolay. Herkes para verdim uygularim kafadiyla gidip para verip birakiyor genelde diyetisyenleri fjdj. Oysa zaten gerekli disipline sahip biri spor ve hardcore olmayan bir diyetle çok rahat kilo veriyor. Roket bilimi değil ki yani. Diyetisyenlerin genelde sisman olma durumu var bi de bana hep komik gelir fkdkd.
  12. Red

    Zombieland

    Son yılların en kötü filmi. Şu filmde nasi eglendin yahu. Aşırı kötüydü.
  13. Red

    Dracula (2019) - BBC

    Ben de güzel bir kitap uyarlaması diye başladım da bokunu çıkarmışlar fmfm. Elit adamı buffy vampiri yapmislar
  14. Red

    Stepne Kullanımı Hakkında

    Dudullu da bir yokuşta gece aşırı yagmur yagarken kırık logar kapağının kenari lastiği yarmıştı. O yagmurda soğukta telefon flasiyla sirilsiklam olmuştum lastiği değiştirirken fkdkdd. Ne kötü geceydi.
  15. Red

    R56 John Cooper Works > Yeni araba

    Kim arabaya insta hesabi acar diye baktim da macfite gidio muydun bir yerde sürekli gordugum bir yüz fkfk.
  16. Red

    kablosuz kulaklık?

    Samsung level u kullanıyorum memnunum sporda falan
  17. Red

    Terminator: Dark Fate (2019)

    Madem oyle en baştan öldüreydiniz yyakafasiyla izlemeyince fena film değil. Kalisinin oynadigindan iyi yani en azından.
  18. Red

    UO'da maden kazmak vs Modern MMORPG'ler

    Uo da craft sevemedim ben hic ya ondsn hep sefildim. Tek karakter kasardim o da pure magedi hep. Sadece aksiyon takılırdim. Mining falan asiri bayık geliyordu. Kasan adamlara saygı duyardim. Benim icin uo hep dungeonlarda sokaklarda aksiyon kovalamakti
  19. Red

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    Netflixe duser yakinda cok mu acil recep ivedik izlemezsen ölecek hastalığı.
  20. Red

    Ey Paticik Ahalisi, Turk Gencligi

    Guild order mi olacak chaos mu.
  21. Red

    Lalu geri donuyor. (Haaa, sNN Nebula'nin abuzer Lalu'su)

    Lalu çantada sayisiz +15 ve marelerle gezendi dimi fkdkd.
  22. Red

    akıllı bileklik

    Mı band 4 kullanıyorum nabiz falan umrumda değil watsap falan okuyabilioz miş gibi. 160tl lik bir saate gore fazla iyi.
  23. Red

    The Witcher (2019) - Netflix

    Ben oyunda trisi beğenmiyordum o yuzden trisin çirkinliği rahatsız etmedi yen ciyim. Dizideki yen fena degil ama oyundaki fazla iyi fjdjd. Bi de meme falan olacagi icin oyuncu seçimini etkilemistir illa. Daha güzeli meme göstermezdi belki djd
  24. Red

    Dracula (2019) - BBC

    Ben kitabını okuduydum zamanında. Who is the real monster sorusunu sorunca dracula abi daha samimi gelmişti. Kendisi elit beyfendi zaten.
×
×
  • Yeni Oluştur...