Jump to content
Jaan

Mortal Online

Öne çıkan mesajlar

paticikteki araştırmacı ruh iyice boktan asya kökenli oyunlara kaymış anlaşılan. bekliyordum biri şu oyunla ilgili topic açsın diye baktım hala topic yok açayım dedim.

Oyunun adı Mortal Online daha betası bilem çıkmış değil. Ama oyun içi grafiklere yapılmış bir videoları var. Unreal 3 engine ile yapılıyormuş.

ve işin asıl dikkat çeken kısmı, full loot ve skill bazlı bir sistem olacakmış. forumlarında yapımcıları bir çok saçma sapan soruyu cevaplıyorlar.

daha fazla bilgi edinmek için Mortal Online web sitesi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
videoda bahsettikleri içimi açtı. eğer öyle hard gaming midir ne deniyor bilmiyorum hatır hutur oynayalım onu keselim bunu biçelim hadi sabaha kadar raid raid yok makroya bırak skill gelsin botu aç sal spawna gibi gerzekçe bir oyundansa masalsı bir oynanış tarzına sahip olursa çok iyi olur ve oynanır. ama sanırım bu dediğim imkansız bişey.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
said:
Mortal Online is a next generation PC MMORPG both in terms of graphics and gameplay. There are no PvP zones, only an open realistic world where you are free to choose your own path. Experience true real-time combat where you decide every move your character makes and where your personal skill really matters.

Build your own house, or set up a guild to build a keep. With enough power, violence or diplomacy, you and your allies will be able to rule an entire nation.

Choose from many different races and professions. You decide your own style of playing and whether to focus on PvP or PvE, both sharing the same game world. Devote your life to crafting, combat, magic or trading. Discover new skills, tools and resources. Or be the first to explore new areas to put your name on the map.


iyiymiş gerçekten. bi gameplay video olsaydı da izleseydik keşke merak ettim şimdi 8-)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Discover new skills ve haritada yeni yer kesfedip isimlendirmek deliymis oha ben bu oyunun takipcisi olurum buyuyunce cikar artik

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
said:
Is your goal to face a legendary monster? Well, that is usually suicide – if you can find one. But if your guild would actually manage to kill one, it’s dead. Gone. Rare monsters and quests do not resurrect or come again, whether it’s an ancient beast, a crumbling temple, an island rising out of the sea or a great ritual that fails or succeeds. You might get away with an item never seen before, or the unique scar that tells about the experience. There are not many of these opportunities but they are usually important enough to affect the whole world and its history. All you have to do is be at the right place at the right time.


Güzel, bunu hep istemişimdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Jaan darkfall onlinedan umudunu kestin galiba? Halbüki daha vaporware olmadı o :P

Oyun güzele benziyor ama 2009da çıkarsa kolumu keserim :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
o değil de hep istemişimdir ultima online dünyasının bu denli kaliteli bir şekilde ortaya konmasını, düşüüyorum cove duvarlarını falan ne efsane olurdu be :)

edit: video da ultra yavaş yüklüyor anlamadım gitti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
mağrada iki elamanın karşılaştığı sahnede direk gözümde destard canlandı zaten :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Fikir olarak güzel ama pratikte direk başarısız olucak bir proje.

Eğer düşünürseniz, tek bir dünya pvp ve pve bölge olarak kısıtlanmaksızın, peki o zaman ben X zone'unda PVE yapmak istiyorum mob kesip biçiyorum, diğer bir playerın gelip beni öldürmesine ne engel olucak? Rare moblar bir daha spawn olmıycaksa nasıl bir in-game(tasarlanan mobları takıp edip, oyuna ekliycek) out-game(öldürülen rare mobların yerine değişik ve bağımsız yaratıklar üreticek) tayfa toplayabilirler ki oyunu hayatta tutucak? Daha böyle bir sürü güzel ama hayata geçmesi imkansız fikir var. Herkes bunları düşünüp istiyor ama milyon dolarlık projeler, EPIC GAMES'le fln olcak işler değil bunlar. En azından benim düşüncem bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Düşüncene saygım var ama yapılmayacak birşey değil.

Hergün 1 mob tasarlamak zor olmaz. Livefix ile bile eklenebilir. Veya olmadı recolor ederler falan fistan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Kesinlikle yapılabilir bir şey katılıyorum sadece çok büyük bütçe istiyen bir proje ve o sponsorlarla ben kapsamlı bir şey yapılabiliceğini zannetmiyorum.

Eğer düşündükleri o "unique-rare mob" anlayışını oyuna koyup, oyunun onunla reklamını yapıcaklarsa çok farklı düşüncelerle yola çıkmaları gerekicektir yoksa çok kısa sürede hayal kırıklığına uğratırlar oyuncuları. Yani olay rename, recolor'dan öte olmak durumunda eğer böyle bir fikirler yola çıkıyosan. Irk olarak bile düşünürsek yüzlerce kombinasyonla yola çıkabilirsiniz ama uzun süreli bir projede bütün fantazi dünyalarının fikirlerini kullansanız bile bir çıkmaza gelirsiniz. Demek istediğim, olay tasarım ve çizim değil fikirsel olarak çıkmazda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Epic games sanırım sadece motor olarak katkıda bulunuyor, unreal motoru da gayet başarılı. Zaten yakın zaman içinde pc sektöründen çıktıklarını açıklamışlardı.

Öldürülünce respawn olmayan boss mantığı bana o kadar uzak gelmiyor. Ha wow gibi epic bosslar ve questleri olmaz da dediğin gibi isim ve ufak skin değişiklikleriyle yeni boss eklerler oyuna. Yani kimsenin yüzlerce yeni boss bekleyeceğini zannetmiyorum, wowa göre daha çok güncellenir mesela oyun. De beni asıl çeken oyunun ultimaya benzerliği oldu. Bide sandbox mmo olucaz demişler, başarabilirlerse ne ala.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
axe darkfall dan umudu kesmedim yaw. bu oyunla ilgili linki de darkfall forumlarında buldum.

rare monster olayı bence güzel bir fikir. Sonuçta instanced bişey değil. ve çok güçlü bir yaratığı kesenler hem yaratığa karşı hemde onları kesmeye çalışan diğer playerlara karşı bir zafer kazanmış olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
asıl guzel olan da kimsenin birinin gelip seni oldurmesine engel olmaması, istemiyosan çıkma sehir dısına, istemiyosan oynama
uo da öleydi, yıllardır öle, millet nası oynuyosa

hiçbi zaman sevmemiştim paramı verdim rahatı isterim modunu.
zaten bu şekilde itemlar daha ucuz ve ekonomi daha canlı olur, ki craftmanship işe yarar.
wowla uonun zanaatkarlık sistemlerinin farkına bakarmısınız yani

wowda bildigin olmuş olsun diye koyulmus, bi alan bidaha almıyo, ekonomi diye bişey yok, sadece reagentlar ve recipelar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1)First Person. Bu iyi. Değişik, sevdim. Yıldızlı Pekiyi.
2)Şu meşaleler-karanlık mağara konsepti olursa vidoda bahsettiği gibi kırmızı kurdelede ekleyeceğim.

Takip edeceğim oyunlar listesine ekliyoruz. (Sanki 2009 Yazındada askerde de olabilirim ya neyse.)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bunun videosunu bir yerde izleyince ağzımın suyu aktı.
grafikler zaten ue3 imiş, gayet güzel.
ama beni asıl etkileyen, meşalelerin duvara verdiği ışık/gölgeler. enfes olmuş o kısmı.
sanki eski singleplayer oyunların havasını aldım gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Anasayfada şuan bir sayım var 2 gün 1 saat'ten geriye doğru gidiyor... Neyin sayımıdır bu ? Oyunun release tarihi fln mı acaba ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...