Jump to content

Masquerade

=o=
  • Mesaj sayısı

    25.837
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Masquerade hakkında

  • Rank
    Masquerade

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    abicim niye gerdi o halde? bırak kalitesizliğim içinde boğulayım o halde. bir kere daha böyle atarlanmıştın. cidden gerek yok. tanımıyoruz etmiyoruz birbirimizi rl'de. luzumsuz gerginlik şu olay net.
  2. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    ne kadar uğradığını bilmiyorum, senin gibi çetele tutmuyorum postlarını valla. ama sakin olmanda yarar var. beğenmiyorsan ve aykırı birşey görüyorsan sağ üst köşede ünlem var basıver. forum mesajları ile beyin kıvrımları hesaplayıp saçmalamana gerek yok. şu tartışmayı da burda yapmayacaktım da kutun doluymuş. gereksiz gereksiz işler gerçekten.
  3. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    @barbu önce terbiyeni takın sonra tartışırız feneri galatasarayı. burası taraftar forumu değil. terbiye ve kurallar çerçevesinde her takım taraftarı makarasını yapacak. kaldıramıyorsan okuma.
  4. Masquerade

    bi yazabilsem

    vay Rasmon basmış parayı.
  5. Masquerade

    prezidensi

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vy9I94gKC10
  6. Masquerade

    STSL 19. Hafta: Galatasaray - Beşiktaş (27.01.2013 / 19.00)

    http://www.youtube.com/watch?v=LOGlWHixiWs
  7. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    rambo okan başkan olsa bir tık üstü olurdu saçmalık olarak şu açıklama. 6 yıl 3 ay şirazeleri kayırmış net. yazık.
  8. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    abi nesi crit haha. RAKİP HAKKINDA KARIŞMAYIZ HA VALLA BAK diyip wot döşemenin nesi crit. cevap vermeye bile gerek yok şuna. gerek tabelada gerekse transferde geri kalmanın hazımsızlığı bunlar. :( criti 33. hafta Didier Yves Drogba Tébily vuracak.
  9. Masquerade

    Fenerbahçe 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 3

    hiç böyle ağdalı dile gerek yok. 6 yıl 3 ay desin yeter adnan öztürk.
  10. Masquerade

    STSL 19. Hafta: Galatasaray - Beşiktaş (27.01.2013 / 19.00)

    http://i608.photobucket.com/albums/tt166/rocky13al13oa/Best-Cry-Ever.gif
  11. Masquerade

    STSL 19. Hafta: Galatasaray - Beşiktaş (27.01.2013 / 19.00)

    ağlayacaksanız oynamayalım beyler.
  12. Masquerade

    Okulun bitmemesi

    bitir de askere git roket.
  13. Masquerade

    Didier Yves Drogba Tébily

    https://pbs.twimg.com/media/BBpvjG3CcAEC2tG.png
  14. Masquerade

    Galatasaray 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 4

    trabzon bize satmadı, serbest kalma bedelini kullanıp almadık mı adamı? masaya falan oturmadık sadri başganla?
  15. Masquerade

    Galatasaray 2012-2013 Sezonu Genel Tartışma - 4

    http://i.imgur.com/ThSIXbG.png
×
×
  • Yeni Oluştur...