Norak Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 (düzenlendi) oyun %100 izometrik degil herhal ki boyle dolandiriyorlar lafi asd bakalim ne cikacak. tl:dr: The sorts of changes to D&D5 they had to make for a game system was stuff like world interaction, such as throwing a table at an enemy which you could do in PnP but it's not defined in the rules. There'll be no save game import or world creation of the previous game events. They won't impact this. There'll be multiplayer. It should be an evolution of DOS2's multiplayer, with more focus on the party. Party sizes are defined but they're not announcing them yet. Next gen version of their engine they've used since Dragon Commander. (v4.0) Art style is the same as the teaser trailer Camera angle isn't being announced yet, will be shown The game should be about 100 hours if doing everything, though it's hard to estimate You can take subclasses like other D&D games No comment yet on whether there'll be a DM mode or modding tools For PC and Stadia. Haziran 9, 2019 Norak tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 real time with pause diyorlar, turn based değilmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narius Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2019 İzometrik olmasın zaten turn based değilse. İzometrik rtwp bayık oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 izometrik olmak zorunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 5e kullanıyorlarsa ister istemez turn based olacak sistem altında, real time with pause güzel oluyor. Sadece her turn'de auto-pause olsun isterim ben, o olmadan boss fight olmaz D&D kurallarında. Reaction alınmazsa da kuralların neredeyse tamamen değişmesi gerekir, çok fazla reaction var encounter kaderi değiştiren. Reaction olayını D&D oyuncuyu olmayanı da baymayacak bir şekilde çözmeleri lazım. Dün oynattığım oyunda yan görev bossuna karşı (bir tane CR17 Wizard'a (legendary action ve resistance ile level 20 wizard) ve summonladığı 2 Vrock, 2 Barghest) 4 oyunculu level 14 parti kıl payı kazandı mini boss ile güreşip önüne geldiğinde. 4 round sürdü ama boss encounter. 5e kurallarına göre böyle bir boss fight real time'da 30 saniye sürüyor, fakat her tur ne yapacağını düşünemezsen ölürsün. Özellikle encounter büyük oranda reaction ve legendary action üzerinden döndüğünden, real time reaction nasıl olacak? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 reactionlar aoo gibi otomatik değil mi? oturup şöyle olsun böyle olsun diye seçiyor musun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Seçiyorsun tabii ki. Çok fazla ve farklı reaction var kullanabileceğin. Kullanmamayı da tercih edebilirsin. Aynen Oyuncuya ne olduğunu söylüyorum, reaction'ı varsa karşısında ne yaptığını söylüyor duruma uygun reaction'lardan seçerek. Aoo'da reaction, o nedenle round'daki reaction'ını harcamamak için oyuncu onu da yapmamayı tercih edebilir. Belki Parry yapacaktır mesela Battlemaster gerekirse, niye Aoo'ya harcasın? Wizard hasar aldığında reaction olarak shield açabilir, ya da açmayıp Counterspell'e saklayabilir reaction'ını. Çok seçenek var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spyro Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 16 saat önce, Xenus dedi ki: real time with pause diyorlar, turn based değilmiş. NERDE OKUDUN baktim sitelere ama daha belli olmamis gibi gozukuyor.. dun yayinda da soylemediler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 şu görüntülere bakarak real time ve daha aksiyonvari bir witcher 3 olacak sanırım reactionlar toggle yada modal fln olur bu durumda herhalde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Ya facial animation gayet TB izometrik vb oyunlara da eklenebiliyor dialogue için orası normal ama şu parkour animasyon bıdısı var Bunun mantığı nedir çözemedim. Ama izometrik harici ben sanmıyorum ya Divinitylerden sonra baldur gibi bi seriyi niye değiştirsinler? Beeelki dragon agedeki gibi rtwp sistemi easyde action camle oynamak mümkün olur falan öyle bi hibrid yapabilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 anonstan beridir bu cekinip soyleyememe durumunu dragon age gibi bir kamera/combat olacagina yoruyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 (düzenlendi) başıma bişey gelmeyecekse kotor, nwn, dragonaj (1) kombatı hoşuma gitmişti benim. özellikle miss'lerin WUFF diye boşluğa vurmaktansa parry/dodge animasyonuyla gösterilmesi. duel of fates kareografisi yoktu tabi, baya mekanik duruyordu da bg1'de farenin karşısında boşluğa sallamaktan iyi duruyordu yani. onun 2020 modellisine çok sövmem gibi geliyor. ama mousewheel'ı geriye çekeleyince izometrik olması şart. edit: ama oyunun hissiyatını tamamen değiştiriyor tabi. bana kalırsa "sloganımız gather your party bla bla" diyen tipler zoom-in'li tps'li, over the shoulder bi kamera açısı kullanmaz, kullanmamalı. özellikle d&d gibi kural kural kural olan bi sistemde "tactical" bi kamera açısı şart. Haziran 10, 2019 Cokomantis tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Bana izometrik de uyar dragon age kamerası da uyar açıkçası. İkisinde de pause combatlı güzel rpg oyunlar çıktı gani gani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2019 27 dakika önce, Cokomantis dedi ki: başıma bişey gelmeyecekse kotor, nwn, dragonaj (1) kombatı hoşuma gitmişti benim Ben NWN1 zamanı karaktere komut verdikten sonra zoomlayıp izliyordum. O derece keyif veriyordu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 bi buçuk dakkalık trailer için 15 dakkalık vidyo basmak, çünkü geek'lik bunu gerektirir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 bu geeklik te degil, bos konusmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 ahahahah adam 1 frame per minute inceleme yapmis resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFury Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2019 4 saat önce, Cokomantis dedi ki: çünkü clickbait bunu gerektirir fify geek değil, ekmeğinin peşinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Haziran 16, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2019 Muzikleri borislav reis hazırlıyor yine şahane olacağı kesin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 en son bir roportajda "camera perspective of the party role-playing game Baldur's Gate 3 might surprise some players" demis ceo https://www.gamestar.de/artikel/baldurs-gate-3-preview-early-access-kamera,3345543.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 larian ı severim ama ne bileyim... bi yerde de "masaüsünde ıskalayabiliyorsunuz ama bilgisayar oyunlarında bu güzel olmuyor." gibi bişe demişlerdi. bulamadım ama bi türlü nerdeydi... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 pc gamerda: because porting the core rules, which Larian tried to do, doesn't work. Or it works, Vincke clarifies, but it's no fun at all. One of the culprits is missing when you're trying to hit an enemy, and while the combat system has yet to be revealed, you can at least look forward to being able to smack people more consistently. "You miss a lot in D&D—if the dice are bad, you miss," he says. "That doesn't work well in a videogame. If I do that, you're going to review it and say it's shit. Our approach has been implementing it as pure as we can, and then just seeing what works and what doesn't. Stuff that doesn't work, we start adapting until it does." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Reaction filan da olmaz dedik zaten. 5e o kadar bilgisayar ortamına uygun değil günümüzde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Reaction? Kotu zarda iskalamak her dnd ed da yok mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2019 5e'de reaction sistemi var, diğer adamların actionlarından sonra duruma göre bir reaction alabiliyorsun, her round bir reactionın var. Bu reaction olarak büyü bile yapabiliyorsun. Bu durumda 6 kişi partide her adamın her action'ından sonra ya da action'ı sırasında reaction yapmak isteyen var mı diye oyunu durdurmaları lazım. Reaction'lar oyunun dengesinde önemli bir yere sahip, kaldırılamazlar. 5e tur tabanlı oynamaya uygun, yine de yavas olur. Bu nedenle PC oyunu için uygun değil diyorum, SRPG olur ancak 5e combatı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar