Jump to content

LethE

=o=
  • Mesaj sayısı

    6.660
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

LethE hakkında

  • Rank
    LethE

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. LethE

    Project Phoenix

    phoenix point farklı oyun
  2. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    nası yani steam kullanınca epic kullanamıyor musun sen? steaming hegemonyası olması ayrı şey, exclusivity var demen başka şey. steam onda olan oyunları nerede satıldığına hiç bir zaman karışmadı. çoçuğun için opsiyonlar mevcut diğer sebeplerin uyduruk olduğunu kendin söylemişsin. sırf laf olsun torba dolsun, geçiniz exclusivity üretici açısından rekabet değildir, zaten bu anlaşmayı yapanlarda devler değil publisherlar. anca steam vs egs arasında bir rekabet olabilir, o da daha fazla exclusivity teşvik eder. Aral tekeli veya açgözlü devler yüzünden bir anda fiyatları uçan oyunları çok gördük. pazarın büyümesinin tek yolu satın alan kesimin çoğalması, o yüzden steamin hentai oyunları gençleri erken yaşta cinselliğe yönelterek bu konuda yardımcı oluyor 👩‍❤️‍👨 market zaten oligopoly. market oligopoly diyince adam steami kaldırıp kenara koymuyor. amazon gelince de adı tripoly olmuyor, ortada da eline geçen bir varlık yoktur.
  3. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    youtube gösterdi diyosun adamın hayat hikayesini de mi o söyledi. internetin çöplüğünde gezmekten kastım bu işte. ayrıca adamın içtiği biranın sayısını saymışın, ayıptır garibanın lokmasını saymak adam sana benziyor dememin nedeni nasıl sen "reddite konu açıcam gösterem onlara egs nin ne kadar iyi olduğunu" gibi dav ranıyorsun adam 1e1 senin cümleleri ve hareketlerini kendi açısından aynen dile getiriyor smiley de koyuyorum alıncak bişi yok
  4. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    xenusun internetin çöplüğünde gezmesinde mi üzülsem.. koyduğu videolarda 1e1 kopyası bi adamı yerin dibine sokmuşlar diye gelip buraya ağlamasına mı üzülsem bilemedim. 1k subı olduğu için de fındık fıstık sayılmasını beklemesini hiç saymıyorum.
  5. LethE

    The Cycle

    firefall kadar bile olamamış oyun.. bir de BR olacak ahah
  6. LethE

    PC Gaming #2

    xenus koyduğun yazıyı okudun mu?
  7. LethE

    Beleş oyunlar başlığı!

    https://store.steampowered.com/app/226840/Age_of_Wonders_III/ daha önce verdilerdi galiba ama almayan varsa kapsın. patide multisi döndü mü hiç bunun?
  8. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    paid modlar yüzünden valvea kızgınım diyorsun. bethesdanın isteği üzeriner yaptılar diyorum. müşterisi değilim diyorsun. müşterisi değilsen neden kızdın? bethesda launcher nereden çıktı? burada bu konuları sayfa sayfa linkleyen ben miyim de yorulan ben olayım? Az sakinleş bi dinlen, bi soluklan. amacın bir konuyu tartışmak değilse devam etmemen daha doğru tabii ki ama kavga ettiğimiz de yok yada en azından sen kuruldun diyince kurulmuyorum. öyle algılıyorsan bundan sonra senle konuştuktan sonra smiley koyacağım kızgınlık dargınlık olmadığı anlaşılsın
  9. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    paid modu isteyen ve sonra hayata geçiren bethesda, valve sadece gelen talebe göre çalışabilecek bir sistem hazırlıyor. istenmediğini görüncede attı gitti. steam workshopa her modu koyamıyorsun belki ama olan neredeyse her mod tek tıkla hazır. otomatik iniyor. otomatik güncelleniyor. böyle birileri listeyle eline taşları vermiş tek tek atıyosun gibi valla. - ubisoft korsanı değil para ödeyen adamın işini zora sokuyor. O yılları pek hatırlamıyorsun sanırım ama 2008de söylenen lafın ne başı ne sonu haklı. Oyun satış rakamlarına bakarak adamların dertlerinin korsan olmadığını da görebilirsin. "epic tü kaka" gibi başkalarını sözlerini küçümseyen ve "bu başlık epic hate circlejerkü için" gibi diğerlerini aşağılayan laflarla geliyorsun. allah aşkına şu ilk mesaja (hatta ilk sayfalara) dön bir bak kim ne yazmış.
  10. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    daha kolay anlaşılsın diye abstract anlatayım. X in Zye kıyasla daha Y olduğu konusunda haklısın (senin sözlerin) ama Znin de Y olduğunu kabul etmelisin. diyorum ve bu dediklerim senin bir önceki mesajınla örtüşüyor. buna göre yoo neye yoo gerçekten anlaşılmıyor. futbolla alakam yok orasını es geçiyorum. ciddiye almıyorsun eyvallahta güzel durmuyor yani. elin redditardına kızıp buraya yazıyorsun çok havada kalıyor. + forumda bu egs konusunda sesi en çok çıkan kişi sensin. insanların sana katılmadıkları ve neden katılmadıklarını açıkladıklarında ya geçiştiriyorsun yada dikkate almıyorsun. Sunduğun argümanları çevirip getirince görmezden geliyorsun. hatta çok bariz noktaları (bence) kasıtlı olarak görmezden geliyorsun. ubishit konusunu burada cevaplamışlar. gerçekten de starforce ve securom oyuncuyu HİÇ etkilemiyorlar. yani tamam goygoy yapıyorum diyorsun ama lezzetli çipetpet olmuyor.
  11. LethE

    Steam Curator tavsiyeleriniz

    @LathspeLL komutan sam xenus ve bana curatorlık ver. komutan strateji, sam bethesda oyunlarını inceler. xenus epic exclusive olanları yazar.
  12. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    daha trajikomiktir belki ama sanki kendi cebine giriyormuş gibi adamların parasına durduk yere dalkavukluk yapıyor olmanın trajikomik olduğunda hemfikiriz değil mi?
  13. LethE

    Steam Curator tavsiyeleriniz

    paticik curatorı açalım bi tane. sticky konusu olur herkes son oynadığı oyuna 2 satır bişi yazsa hızlıca bi liste çıkar @LathspeLL ve @Silphatos göreve!
  14. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    bana hitap eder gibi yazmışsın orada öyleyse bi açıkla nerede yapmışım, yada başkalarını diyorsan her kimse ismen yaz böyle karışıklık oluyor. greenlight önce dağıttıkları bedava keylerle sonra başka kataküllilerle işleyemez hale getirilmişti. adamlar başa çıkamadı 3-5 key sözüne çığ gibi yığılıyor insanlar. daha iyisini yaptık diye değil, ya biz bunla başa çıkamıyoruz dedikleri için steam direct geldi. iyileri kendi meziyetleriyle yükselir, biz ilgi görenlere dükkandaki algorithmayla destek oluruza çevirdiler. curationda bitmiş değil, sadece steam kendi yapmıyor artık. istersen x curatorını takibe al, sadece onun incelediği oyunlarla ilgilen. sonuç epic storea benzer (ve izlediğin adama göre daha belirli bir zevke doğrulmuş) bir ürün yelpazesi olacaktır.
  15. LethE

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    adamlar deniyor işte bir şeyler. gog ve epic kapıdan çeviriyor bunları. çevirmesede sen bunu oynuyosun al bak bu da var zaten demiyorlar. steam daha iyisini yapsın desen haklısın ama bunu egs daha iyi argümanıyla koyunca olmuyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...