Jump to content

Nekro

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.673
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Nekro hakkında

  • Rank
    Nekro

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Nekro

    Rage 2

    Ben de sevdim baya open world mad max oyunu gibi. Konsol portu olmasi en kotu yanı tabi araç kontrolleri kötü olmus. Aim alırken zorluyor auto aim var kapanmıyor. Menu gecislerinde bir donma oluyor diskten okuyana kadar. Dunyada gezerkende oluyor arada. Hdd ye kurulu o yuzden olabilir belki.
  2. Nekro

    World War Z

    Zombie survival gormekten kusar hale gelmediyseniz denenebilir de onun disinda bir yenilik gormedim ben. Third person da zombie packlerine pompaliyla sıkıp molotof atmali oyun. Pvp sini pek gormedim ama ne kadar iyi olabilir zatne
  3. Nekro

    Game of Thrones (2011) - HBO

    harbiden nasıl bir hayatsızlık bu sezonu bastan cekin demek. Hani martin laf eder olmadi falan diye anlarım da bu kafa degisikmiş.
  4. Nekro

    CO2

    Tesekkurler. Simdi kendini camdan atarak dunyaya bir iyilik yapabilirsin.
  5. Nekro

    Frostpunk

    Multiplayer olarak ne yapabilirsin ki oyun oldukca sığ zaten tek kişi için bile. Çok lineer hiçbir varyasyona izin vermiyor. Yaptığın secimler sadece gorsel islevleri aynı. Bir sim city kısmı var bir de resource management yapıyorsun micro adına baska birsey yok. Sabit bir build order var her map te puzzle gibi onu cozdugun an bitiyor. They are billions cok daha iyi bu konuda ben onun gibi birsey beklemistim frostpunk i da ama hayal kırıklığı oldu açıkcasi.
  6. Nekro

    Game of Thrones (2011) - HBO

    ballista degil railgun masallah. Keske soyle son ejderi bir giydirseler deathwing gibi. Yıksa ortaligi.
  7. Nekro

    Satılık 1050ti

    Zotac 1050ti 4gb Geçen sene yazın vatandan almistim. Kutusu falan duruyor herseyi. Fiyat:700 tele
  8. Nekro

    Overstep

    Oo gz. attım wishliste
  9. Nekro

    Mortal Kombat 11

    Bana uyar gelirim
  10. Nekro

    Mortal Kombat 11

    Pek bilmiyorum ama her karakterle kombo chain yapilmiyor sanırım. Kose kombolari var onları yapmasi biraz daha kolay. Ben noob biliyorum sadece digerlerine hic vakit ayirmadim. Hala pek cok seyi nasil counterlarim cozemedim zaten. Mixup zengini karakterleri dovmek asiri zor iyi oynayan gelince mesela. Kombosunu takip edip low-high block degisiceksin 150-200 ms le oyle bir tepki gelismedi bende. Noob zayıf gibi gelmeye basladi oynadikca tam emin degilim bilemedim. Cogu karakter neutral dan kolayca bloku ignorelayan seyler yapabiliyor ve aşırı hızlı yapıyorlar. Noob un her hareketi gostere gostere oldugu icin baitleme calisiyorum milleti. low-block yapsa rakip zaten bir tane kombom var overhead vuran. O da pek guvenli degil. Uzaktan shadow tackle spamliyorum artık.
  11. Nekro

    Avengers: Endgame (2019)

    Film muazzam kotuymus ya cringe fest olmus. imdb de 9 puan almis bir de inanılmaz. 3 saatin 1.5 saati filler osuruk sakalari diger 1.5 saati de ucuz drama.
  12. Nekro

    Game of Thrones (2011) - HBO

    Perde var guneslik kalın koyu kahve bir sey gayet guzel kapıyor gunesi de içeri karanlık olmuyor ne kadar kaparsa kapasın
  13. Nekro

    Game of Thrones (2011) - HBO

    şundan bir ben mi sikayetciyim diyordum ya. Sabah gunesli bir de hava, aynen soyle izledim bolumu.
  14. Nekro

    Mortal Kombat 11

    deno bir turnuva yap da doguselim. King of the hill modu güzelmiş. Cıkar mı patiden 4-5 kişi
  15. Nekro

    Mortal Kombat 11

    herkes scorpion oynuyor zaten baska birseye zor denk geliyorum. scorpion,subzero paso
×
×
  • Yeni Oluştur...