Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Baldur's Gate 3


Gangren

Öne çıkan mesajlar

o questin devamı var mı ben de bilmiyorum. bg'ye varınca belki görürüz bakalım.

alt tuşu gösteriyordu o itemı, ben öyle buldum ama evet tonla işe yaramayan zamazingo arasında.

oyunun en büyük sıkıntıları zaten bu arabirim, kamera yönetimi, movement, boş konteyner yoğunluğu (tıklamayı tümden bırakamıyorsunuz çünkü piyango da çıkıyor) gibi şeyler. old school olmaması gereken şeylerde de old school.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok oynayamadım ama oynadığım zamanın hatrı sayılır kısmı kamera açısını ayarlamakla geçti. Var mı bunun bir ayarı sabitlemesi vs.? İzometrik açının gözünü seveyim ya

 

edit: Bir de highliht bozuk mu ya? Shifte basıyorum bir şeyler gözüküyor ama daha sonra mouse ile başka şeyleri de farkediyorum. Ben mi yanlış yapıyorum acaba?

Aket-Atum tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

home tuşuyla kamerayı chara sabitlemek mümkün, sonra da ayaralardan maksimum follow camera turn speed’e çekmek lazım ama o halde bile yeterli değil. alt tuşu da herşeyi göstermiyor evet. sadece ona güvenirseniz tonla şey kaçırırsınız. oyunda bir numaralı vakit harcadığım şey konteyner hunting ve kamera düzeltmek.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e insanlar nereden bilsin oyunun belli yerlerde timeskip yapıp content sileceğini? hani hiç organik değil o iş, rest yapana kadar defalarca grounhog day gibi aynı günü yaşıyoruz. journal’deki dialog saatlerinden görmek mümkün. sonra birden hoppala area değiştirdik diye ileri fırlıyor herşey bir anda.

benim gibi aşırı nadir long rest yapmayın bu arada, sadece o sırada başlayabilen questler var. neredeyse kaçırıyormuşum bazısını, hatta kaçırmış olabilirim farketmeden başkasını. tek restte bayağı progress yapınca oyunun ona göre kurulu düzeni ayak uyduramıyor.

ya bir de bu oyunun dialog sisteminde bilgi almak için sorulan soruların başka soruları bypass etmesi sizce de saçma değil mi?

- sana nasıl yardım edebilirim?

- problemin kaynağı ne?

ikinciyi seçince birinciyi pas geçiyor. e belki hem kaynağı öğrenmek hem de yardım önermek istiyorum. ama bu hep böyle değil, neyin o listeyi geçtiği veya geçmediği tamamen belirsiz. defalarca load ettim böyle esas söylemek istediğim şeyi esgeçtirdi diye. bazen de aman sonraki dialog dalına geçecek diye normalde soracağım şeyi sormuyorum. renk kodlasalar filan şu işi.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saeros, 19.08.2023 15:15 tarihinde dedi ki:

lar

Hepsini alintilamak zor ya bir suru harf falan oyle sicakta ugrasilmaz, sirf galibanin sessiz harflerini aldim sadece ki stealth olsun hem 🗡️

inv. management yaparken yoruluyor insan zaten sdf.

neyse o degilde oyun neye disadvantage veriyor vermiyor tam bir gosterse ja 3 gibi aslinda cok iyi olacak detayli, cogu zaman bir attack neden %40 yada %50 anlasilmiyor, bazilarini yaziyor bazisini yazmiyor gibi oyun moblarin resminde allta.

Norak tarafından düzenlendi
  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Brian Fargo, founder of Interplay and InXile (where he's revived the Wasteland and Bard's Tale RPGs), who hasn't had a chance to play Baldur's Gate 3 yet, but is jealous that Larian landed the license and "made it an even bigger success than imagined"

Former Dragon Age creative director Mike Laidlaw, who's been making liberal use of improvised weapons and talks to every animal

Former Bethesda lead producer Jeff Gardiner, who says that Baldur's Gate 3 is a "masterpiece," despite his character being humbled by goblins

Obsidian studio design director Josh Sawyer, who's having fun getting into and out of trouble, and puts his critical eye to the interface

Former Obsidian narrative designer Lis Moberly, who contemplates the meaning and potency of Baldur's Gate 3's plague narrative

Spiderweb Software founder Jeff Vogel, who takes Baldur's Gate 3 as good news for all RPG developers, because "successful RPGs make more RPG fans"

Here's what they had to say:

https://www.pcgamer.com/a-triumph-brian-fargo-mike-laidlaw-and-other-rpg-architects-weigh-in-on-baldurs-gate-3/

 

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bitti çok şükür. Genel olarak oynadığım en iyi oyunlardan biri. Evet herkesin dediği gibi act 3 baya aceleye gelmiş. Benim gibi completionist olmanın da cok bi anlamı yokmus, şayet act3 ün daha yarısını halletmişken çoktan xp cap'e dayanmıstım.

Spoiler

Favori combatım heralde Raphael'le olandı. Adama oturup özel şarkı yazmışlar, şarkı söylüyor. Oyun sonu cinematikleri çok tatmin etmedi, özellikle BG2'de her karakterin ne yaptığını, başına sonradan neler geldiğini okuyorduk görüyorduk, baya es geçmişler işin bu kısmını. 

Oyunun başından sonuna kadar "acil" hissi vermesi, keşif hissinin önüne geçiyor. Özellikle nightsong'u kurtardıktan sonra "hadi kuleye hemen hemen" dediler ben de takip ettim diye ac2'de ciddi bir iki questi fail ettim. Siz siz olun "acil" lere çok güvenmeyin.

 

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cleric’teki warding bond’u şiddetle tavsiye ederim bu arada, özellikle dmg decrease’leri olan parti tankında çok iyi çünkü düşürdüğü dmg’yi otomatik paylaşmıyor, diğer reduction’lar da uygulandıktan sonra hedefin aldığı final dmg yansıtılıyor clerice. kullanım esnasında 0 dmg’ye bile düşebiliyor bu sonuçta. concentration istemeyen nadir bir buff.

bir de act2’de “emin misin?” prompt çıkınca quest kaçırmamanız için yapmanız gereken:

Spoiler

dungeonı orada bırakıp, kuleye dönüp herkesi kurtarıp sonra dungeona geri dönüp, en sonda ketheric’e gitmek lazımmış. bayağı game dizayn fail. yoksa kurtarma questleri iptal.

oyun neyi kaçıracağınızı neyi kaçırmayacağınızı net söylemediği için böyle googlelamak gerektiriyor, kötü yapmışlar.

Sam tarafından düzenlendi
  • Tesekkurler 2
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...