Mal Mesaj tarihi: Aralık 24, 2020 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2020 ooo çok iyi oldu pathfinder önerisi. dos oynarken öyle olmadığını bilsemde android için yapılmış jrpg oynuyormuş gibi hissediyordum grafikler yüzünden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Aralık 24, 2020 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2020 andınız iti gene eylenmişler oyun yabacaklarına sdfgds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 oyunun grafikleri şahane, özellike Lae'zel için çok uğraşmışlar. karakterlerle konuşmalar cinematicten hallice. ama combat mekanikleri felaket ve çok şey eksik kalmış. D&D'den bu kadar mı kötü turn based combat çıkar bilemedim. saçma sapan sahneler yaşıyorum habire. bir kutuya dokundum, içinden iskelet çıktı, o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, ortada 7 iskelet oluştu ve benim karakter de mal mal bu olayı izledi. "ee, turn based combat böyle bir şey bebeğim" diyen olacaktır, ee bir interrupt minterrupt bir şey koysunlar, yıl olmuş 2021, olabilecek en ilkel turn based sistemi uygulamışlar. ya da hiç uğraşmasalardı, Baldur's Gate'in klasik RTwP'unu korusalardı. yeni oyunculara hitap edecek diye mahvetmişler güzelim oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 On 11.10.2020 at 18:19, Norak dedi ki: oyunun özeti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 DM dandik ise yaşattığı keyif de dandik olabiliyor tabi. Oyun release olana kadar çoğu olaya el atarlar diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 1 saat önce, Bone dedi ki: oyunun özeti. Şuna itiraz eden hayatında D&D oynamamıştır. %85 ne demek abi, 17/20, yani 1-2-3 atmışsın demek ki rollda. Atılabilir mümkün, 85% oldu mu illa vuracaksın diye bir şey mi var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 45 dakika önce, quixef dedi ki: Şuna itiraz eden hayatında D&D oynamamıştır. %85 ne demek abi, 17/20, yani 1-2-3 atmışsın demek ki rollda. Atılabilir mümkün, 85% oldu mu illa vuracaksın diye bir şey mi var üzgünüm ama şu mesajınla D&D oynamadığını kanıtlamışsın. D&D'de "%85 vurma şansı" diye bir şey olmaz, düşmanın AC'si vardır, bunun üstünde (veya altında, hangi editiondan bahsediyorsak artık) zar atmaya çalışırsın. eğer illa %85'i kullanacaksan, bu 100 saldırının 85'i vurabilir demektir. ama tam tersine 100 saldırının 85'i missliyorsa, bunu da "illa vuracaksın diye bir şey mi var" diye bir bahanenin arkasına saklayamazsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 vurana kadar quickload spam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 50 dakika önce, Bone dedi ki: üzgünüm ama şu mesajınla D&D oynamadığını kanıtlamışsın. D&D'de "%85 vurma şansı" diye bir şey olmaz, düşmanın AC'si vardır, bunun üstünde (veya altında, hangi editiondan bahsediyorsak artık) zar atmaya çalışırsın. eğer illa %85'i kullanacaksan, bu 100 saldırının 85'i vurabilir demektir. ama tam tersine 100 saldırının 85'i missliyorsa, bunu da "illa vuracaksın diye bir şey mi var" diye bir bahanenin arkasına saklayamazsın. Nası %85 vurma şansı diye bir şey olamaz ya lol, matematikten haberin var mı? Eğer attack bonus'un karşıdaki yaratığın AC sinden 4 düşükse, 1d20 de 4 ve yukarısında attığında vurursun (1d20 + (X-4) = X). Veya, 1,2 ve 3 atarsan vuramazsın. Bir başka deyişle 20 sonuçtan 3 ünde vuramazsın, 17 sinde vurursun, 17/20 = %85. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2021 1 saat önce, Bone dedi ki: üzgünüm ama şu mesajınla D&D oynamadığını kanıtlamışsın. D&D'de "%85 vurma şansı" diye bir şey olmaz, düşmanın AC'si vardır, bunun üstünde (veya altında, hangi editiondan bahsediyorsak artık) zar atmaya çalışırsın. eğer illa %85'i kullanacaksan, bu 100 saldırının 85'i vurabilir demektir. ama tam tersine 100 saldırının 85'i missliyorsa, bunu da "illa vuracaksın diye bir şey mi var" diye bir bahanenin arkasına saklayamazsın. ya of. d20'de 17 atman gerekiyor. 20 ---> 100 17 ---> x Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 6 saat önce, Cokomantis dedi ki: ya of. d20'de 17 atman gerekiyor. 20 ---> 100 17 ---> x 7 saat önce, quixef dedi ki: Nası %85 vurma şansı diye bir şey olamaz ya lol, matematikten haberin var mı? Eğer attack bonus'un karşıdaki yaratığın AC sinden 4 düşükse, 1d20 de 4 ve yukarısında attığında vurursun (1d20 + (X-4) = X). Veya, 1,2 ve 3 atarsan vuramazsın. Bir başka deyişle 20 sonuçtan 3 ünde vuramazsın, 17 sinde vurursun, 17/20 = %85. olayı hiç anlamamışsınız ki siz... matematik formülü sunduğunuz için tşk, onu ben de biliyorum. %85 vurma şansı veriyorsa, 20 denemede (ortalama) 17 kez vurma ihtimali elde edersin demektir, 20 denemede (ortalama) 17 kez misslersin anlamına gelmez. gördüğüm kadarıyla oyundaki zorluk ayarlarının getirdiği bir olay yüzünden oyuncunun zarlarını küçülüyor (yani 15 geldiyse bile 5 gelmiş gibi davranıyor) ve bu da %85 vurma ihtimali olan düşmanlara bile -sürekli- misslemene neden oluyor, ve bu da yukarıdaki MEME'i meydana getiriyor. olay bu kadar basit. yok eğer hala anlamadıysanız matematik cahillerine Bilal'e anlatırmış gibi anlatmak zorunda kalacağım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 13 saat önce, Bone dedi ki: bir kutuya dokundum, içinden iskelet çıktı, o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, sonra o gitti başka bir kutuya iskelet çıkardı, ortada 7 iskelet oluştu Hahahahahahaha yasadim resmen okurken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Buralar hep billur kokmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 4 saat önce, Bone dedi ki: gördüğüm kadarıyla oyundaki zorluk ayarlarının getirdiği bir olay yüzünden oyuncunun zarlarını küçülüyor (yani 15 geldiyse bile 5 gelmiş gibi davranıyor) ve bu da %85 vurma ihtimali olan düşmanlara bile -sürekli- misslemene neden oluyor Bone tam o zardan önce 50 defa loadlayıp sonuçlarını paylaşabilir misin? Bu olayı ancak öyle çözeriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Bu okuduklarım doğru mu ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Bi sürü farklı şey yazılmış koca topikte, hangisinden bahsediyorsun tripli kız? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 4 saat önce, Bone dedi ki: olayı hiç anlamamışsınız ki siz... matematik formülü sunduğunuz için tşk, onu ben de biliyorum. %85 vurma şansı veriyorsa, 20 denemede (ortalama) 17 kez vurma ihtimali elde edersin demektir, 20 denemede (ortalama) 17 kez misslersin anlamına gelmez. gördüğüm kadarıyla oyundaki zorluk ayarlarının getirdiği bir olay yüzünden oyuncunun zarlarını küçülüyor (yani 15 geldiyse bile 5 gelmiş gibi davranıyor) ve bu da %85 vurma ihtimali olan düşmanlara bile -sürekli- misslemene neden oluyor, ve bu da yukarıdaki MEME'i meydana getiriyor. olay bu kadar basit. yok eğer hala anlamadıysanız matematik cahillerine Bilal'e anlatırmış gibi anlatmak zorunda kalacağım. Matematiğin yanı sıra okuman da yok sanırım 17 sinde misslersin mi yazmışım orada bir daha oku güzelce lel Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 14 saat önce, quixef dedi ki: Şuna itiraz eden hayatında D&D oynamamıştır. %85 ne demek abi, 17/20, yani 1-2-3 atmışsın demek ki rollda. Atılabilir mümkün, 85% oldu mu illa vuracaksın diye bir şey mi var zar artıyorsun, ama rollda 1-2-3 gelme şansı %85 olunca sorun oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 (düzenlendi) Ya istatistiğe tepki olarak mı doğdunuz arkadaşlarım Gözlem sayınız ne, law of large numbers olayı - axedice ın da değindiği gibi yeterince yüksek sayıda reload ederseniz o sahneyi %85 başarıya yakınsar, ABİ ÜÇ KERE LOAD ETTİM ÜÇÜNDE DE MİSSLEDİ valid bir argüman değil. (Kaldı ki random/fixed seed olayı da olabilir, o durumu bilmiyorum BG3 özelinde bir kere missledikten sonra reloadda değiştirmene izin veriyor mu vermiyor mu o da önemli) Ocak 12, 2021 quixef tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Ben ilk devourer arkadaş olsun diye save scumming yaptım direk, az bir olasılığım vardı hepsini success geçmeye, seed olayı yok gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 @Bone sağdaki ui kutularından birinde gelen zar yazıyor. d20 check'inde %85'lik şeyi miss'lediysen 1, 2 ya da 3 roll'lamışsındır, ordan bakarsın. "zorluk arttıkça zarlar düşüyor, hidden nerf vuruyor oyun" diyosan ya dev'lere sorucan, ya reverse engineer'lican, ya da oyuna 5726t733682 tane zar attırıp eksel tablosu çizicen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2021 15 gelse bile oyun 5 gelmiş gibi davranıyor'dan kastın nedir bu arada? "sağda 15 geldiği yazıyor, hit olması lazım ama oyun eylencesine lol no diyor" değil di mi? eğer öyleyse onu ayrıca konuşalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Şubat 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2021 9'da başlıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Şubat 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2021 On 12.01.2021 at 14:28, Cokomantis dedi ki: 15 gelse bile oyun 5 gelmiş gibi davranıyor'dan kastın nedir bu arada? "sağda 15 geldiği yazıyor, hit olması lazım ama oyun eylencesine lol no diyor" değil di mi? eğer öyleyse onu ayrıca konuşalım. XCOM 2’de bunun tam tersi var; oyuncu hedefi vuramadıkça vurma ihtimali gizli olarak artıyor. Bone’un söylediğini yapmaları ise hiç akla yakın değil, bu tarz hileler oyuncuların lehine yapılır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Şubat 18, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2021 bg3'e de getiriyorlarmış onu option olarak. arka arkaya 1 roll'layınca mı miss'leyince mi ne, bişeyler anlatıyordu david başta. optional olduğunu duyunca core rules'tan +1/-1 oynamazük diye çok dikkat etmedim detayına. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar