Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

bajazet

Poşet Hakkında Her Şey (2019)

Öne çıkan mesajlar

Bunların paralı dediği poşetler bizim bildiğimiz default marka basılı poşet abi? Hani bez file falan? Ben beğenmedim şahsen.

Hepimiz galiba custom poşet yaptıracağız o yüzden konusu olsun.

Nerden yaptıracağız?
Ya da Madame Coco alıp saklıyoruz mu ne yapıyoruz?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ikea cantasi en iyisi
ben sanalmarmetim kullaniyorum hic poset ucreti eklemediler daha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Şöyle katlanabilir sırt çantası da kullanılabilir

https://www.decathlon.com.tr/katlanabilir-sirt-cantasi-id_8348928.html?LGWCODE=1858163;119903;6841&gclid=Cj0KCQiAvKzhBRC1ARIsANEXdgw6VtzI6HgJ2SXvVT8SYI-RzGl0k9kUiEBvPa9Ht1vKNUHX72J76wUaAqSjEALw_wcB

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
poşet paralı olsun problem değil. herkesi kendimiz gibi düşünmeyelim. gerçekten fazladan 8-10 tane alıp poşete dolduran var..

ama parasını alıp verdiğim poşette de o marketin logosu olmaması lazım. hem parasını veriyorum, hem elimde gezdirerek senin reklamını yapıyorum. yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
sırt çantası ve pazar filesi karışık kombo

poşete gerek yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Anlatayım paranın nereye gittiğini bari.

Poşet 25 kuruş. Devlet %18 KDV’sine de alıyor elbette. Vergisiz bedeli bu durumda 21,19 kuruş. Devlet bunun üzerine 15 kuruş geri dönüşüm katkı payı da alıyor, market için geriye 6,19 kuruş kalıyor. Bunu da üretici ve market paylaşıyor işte.

Demeye getiediğim markete laf etmeyin, onlar bu olaya karşılar, poşet başına birkaç kuruş para kazanacak olabilirler ama istemiyorlar genel olarak.

Paranın hepsi de neredeyse devlete gidiyor gördüğünüz gibi, devletin yeni para toplama yöntemi bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Marketler için en büyük sorun milletin "poşet" diyalogları olucak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
güzel bir şey paralı olması, kullanmayın gerek yok. amerikın tarzı kese kağıdına kesmek gerek belki yapanlar çıkar sjakdfh

köpeği olanlara kötü olacak ama. o poşetler kaka toplamak için can kurtarıcı oluyordu :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
poşetleri yoketmiyorlar, satışı hala var bok kaka için alırsın yine heryerden.

devletin para alma yöntemi denmiş de alsın zaten bunda kötü bir şey yok. uzun uzun anlatmaya gerek yok zaten herkes biliyor poşetlerin zararını.
problem, insanların poşetin ne kadar zararlı bir şey olduğunu iyilikle güzellikle anlatsan da anlayamıyor olması. aynı durum tütün ürünleri için de geçerli.

geriye kalan kısımda devlet kazandığı parayla ne yapıyor, ne gibi alanlarda değerlendiriyor tartışılması gereken kısım bu olmalı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
trafik polislerin artık kaldırıma teker bile koyan araçlara ceza kesilmesini uygulamaya geçirmelerini bekliyorum. sokakta kaldırımda yürüme şansımız kalmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bajazet said:

Şöyle katlanabilir sırt çantası da kullanılabilir

https://www.decathlon.com.tr/katlanabilir-sirt-cantasi-id_8348928.html?LGWCODE=1858163;119903;6841&gclid=Cj0KCQiAvKzhBRC1ARIsANEXdgw6VtzI6HgJ2SXvVT8SYI-RzGl0k9kUiEBvPa9Ht1vKNUHX72J76wUaAqSjEALw_wcB


ben hayatıma bunu soktum
içine bere atkı şemsiyede attım ne kadar rahatmış

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Aslinda iyi bir uygulamada, devlete cok yuksek harac veriyor olmamiz can sikici.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Dragonfire said:

trafik polislerin artık kaldırıma teker bile koyan araçlara ceza kesilmesini uygulamaya geçirmelerini bekliyorum. sokakta kaldırımda yürüme şansımız kalmadı.


Ben çizememek için zor tutuyorum kendimi. Bi kere gece sarhoşken silecek koparmışlığım var ama öle kaldırıma çıkan öküzün birinden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Remus said:

Aslinda iyi bir uygulamada, devlete cok yuksek harac veriyor olmamiz can sikici.


yaninizda canta tasiyin iste

ne devlete harac vermis olursunuz ne de dogayi kirletmis, win&win

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
o çantalar toplu alışveriş yapan için yetersiz, artık pazar arabasıyla gidecez galiba fds babannelerin çekiştirdiği.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Yok tasirim sorun degil. Vergisi aci iste saraya ejder meyveli soothe oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
IKEA'nın mavi bez çantaları olmadı ona benzer bişiler lazım artık...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bana yemek gönderen kadın, migros/carrefour'un bez büyük torbalarında gönderiyor? onlara geçilmeyecek mi işte? 1 kere alıcan 2 tane, sonra alışverişe giderken onlar yanında gidecen işte.

köpek için kaka poşeti demişsiniz. onun için buzdolabı poşeti kullanın. baya da uyguna geliyor. 10 liraya işte 120 tane mi ne alıyorsun orta boy. 2 ay falan gidiyor.

köpek kaka poşedi diye satıyorlar bi de, 10 liraya 20 tane. siyaha boyanmış buzdolabı poşeti :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Fin said:

ikea cantasi en iyisi
ben sanalmarmetim kullaniyorum hic poset ucreti eklemediler daha

bugünden itibaren yürürlüğe giriyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Poşetlerin satılmasıyla bir derdim yok, zararlılar, azalırsalar iyi. Derdim 25 kuruşluk parasının 19 kuruşunu devletin sıfır emekle cebe indirmesi. Havadan kazanç ürettiler. Parayı çevreye harcayacak olsalar ne ala, ama biliyoruz yani adamlarımızı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
markette meyve sebze alırken kullandığımız şeffaf poşetler duruyor mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...