Jump to content
Celtics

Playstation 5

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Eki 2018, 20:52
PlayStation 5 hakkında Financial Times'a konuşan Sony'nin CEO'su Kenichiro Yoshida: "Bu noktada söyleyebileceğim tek şey, yeni nesil bir donanıma sahip olmak gerekli."

2019 Kasım diyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 21:38
İtiraz ediyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 21:40
2018-9 oyunlarını dahi 4k ultra 60fps oynatacak cihaz olmaz yine.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 21:53
Eskiden 60fps mi vardi ya
30 60 ayrimina takilmio cogu insan. 4k belki gerekebilir ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 21:59
asıl 4k boş geyik. 60fps şart şu devirde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:00
gpu'larda da stagnasyon başladı son nesillerde, 4k makine gene çıkmaz konsol fiyatında.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:00
60 fps önemli

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:13
Ben anlamiom 30 60 ayrimini
Cevremde hardcore gamerlar disinda da anlayan yok

Iki ekrani yan yana koymadikca cogu gamer da anlayamaz aslinda 30 mu 60 mi diye :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:22
https://i1.sndcdn.com/artworks-000172413266-8l2nqu-t500x500.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:22
58 e düşse midem bulanıyor benim, bırak 30 u

mesela bloodborne 60 fps olsun diye az dua etmedim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:26
senko said:

Ben anlamiom 30 60 ayrimini
Cevremde hardcore gamerlar disinda da anlayan yok

Iki ekrani yan yana koymadikca cogu gamer da anlayamaz aslinda 30 mu 60 mi diye :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:46
senko said:

Ben anlamiom 30 60 ayrimini
Cevremde hardcore gamerlar disinda da anlayan yok

Iki ekrani yan yana koymadikca cogu gamer da anlayamaz aslinda 30 mu 60 mi diye :)



https://www.youtube.com/watch?v=wDBhUZaEEbY

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 22:50
Sizler niye üstünüze alındınız onu anlamadim :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:09
https://i.imgur.com/9ZMCCZR.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:09
https://i.imgur.com/9ZMCCZR.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:10
senko said:

Sizler niye üstünüze alındınız onu anlamadim :)


paticik gibi elit bir gaming komunitisinde 30 ve 60 fps'yi ayıramayan insanlar olmasına üzülmüşlerdir.

:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:16
30fps farkini anlamamak icin iki gozum bozuklugu falan min6 falan olmali dffs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:24
senko said:

Ben anlamiom 30 60 ayrimini
Cevremde hardcore gamerlar disinda da anlayan yok

Iki ekrani yan yana koymadikca cogu gamer da anlayamaz aslinda 30 mu 60 mi diye :)

kolayla gazozu ayırt edebiliyor musun bari?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:25
30-60-90 hepsi boktan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2018, 23:55
senko bu forumun milli değeridir. çok da vurmayın. (yedirmeyiz!)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2018, 06:27
Sırf RPG veya turn based falan oynuyorsan ancak anlayamazsın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2018, 06:29
senko said:

Ben anlamiom 30 60 ayrimini
Cevremde hardcore gamerlar disinda da anlayan yok

Iki ekrani yan yana koymadikca cogu gamer da anlayamaz aslinda 30 mu 60 mi diye :)


Anhora IMAX konusundan beri böyle oha çekmemiştim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2018, 06:43
bu kadar laf ettiniz diye yutup videosu fln baktım kac tane

abi yok valla ben anlayamıyorum aradaki farkı. Benim beyin 30fps'nin bile altında process ediyor demekki.

Bi bomba daha veriyim, ben 720p/1080p arasındaki farkı da anlayamıyorum. Oyun aç 720p'de bu 1080 de çok rahat yedirirsiniz bana.
480/720 anlaşılıyor ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2018, 06:45
720 1080'de outputu aldığın ekrana göre değişebilir, ama konu fps olunca hareketlerden direk belli oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Eki 2018, 06:57
Valla ne yalan söyleyeyim ben de ancak karşılaştırmalı video izleyince anlıyorum, ama 30 fps oyun açıp başına oturunca direkt dikkatimi çeken bir fark olmuyo.

Gerçi FPS falan oynamayalı yıllar oldu, bi tek PS'te Destiny oynuyorum, o da sayılmaz. FPS'de belki fark edebilirim bilemedim. Insufficient data.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...