Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Taunt Potato Club (Rexxin ordaki kumpirci)


adamınbiri

Öne çıkan mesajlar

adamınbiri said:


bu kumpiri benim istediğim değil lütfen doğrusunu yapın diye arayıp azar işittiğimiz müşterilerin gönderdiğimiz kumpiride yediğini de gördük. O zaman veremem yenisini ya da yediğinizin parasını almam gerekli dediğimizde böyle işletmemi olur diyolar.


Eğer sen yanlış gönderdiğini anladıysan veya onu geçtim doğrusu gitmemiş olabilir diye şüphen varsa, napacaksın ki babuş? Vereceksin yeni kumpiri, eskisini yemiş yememiş onlar seni ilgilendirmemeli. Alıp geri satabileceğin bir ürün olsa tabi ki geri alırsın müşteriden ama yanlış gittiyse, onu da müşteri memnuniyeti olarak yazacaksın. Tamam Türkiyedeyiz hepimiz ama Bu kadar Türk kafasında olmayın ya.

Bana Mc'ten doublecheese yerine cheeseburger geldi mesela. Aradık söyledim gönderdiler yenisini. Telefonda tembih ettiler sakın yemeyin diye. Ulan zaten minnacık şey 2 kere ısırmışım kalmış yarısı. Adam aldı yarım salyalı şeyi içini açtı hmmm tek cheeseburger dedi ve onun üzerine getirdiği Double cheese'i verdi. Birkaç sene McDonald's yemedim bu yüzden.

Jet bite mesela 1.5 saati buldu gelmesi noluyor niye gelmedi diye aradım. Motorcu sıçmış, hemen gönderiyorum ücret almıyoruz dedi adam 10 dakkada da geldi. Tatlı falan filan da koymuşlar ekstradan. Sırf bu yüzden mesela canım fast food burger çekince jet bite sipariş etmeye çalışıyorum Mc ve BK yerine genelde.

Özet geç piç: müşteri memnuniyeti önemli
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu dediğin evet senin benim gibi düzgün insanlarda iğreti edebiliyor ama sadece bu şekilde 4 kişi 2 kumpir söyleyip ben bunları beğenmedim yenisini getir diyip yenisinide diğer 2 kişinin yediği oluyor.


eğer işletme hatası varsa zaten farkediliyor üstüne yanında bir de gazoz yolluyoruz biz.

Enayi olmak ile müşteri memnuniyeti arasında ince bir çizgi var.

ayrıca şöyle bişeyde var kumpirimde zeytin yoktu diyor mesela,hemen yenisini yapıp yolluyoruz. benim o kumpiri görmem gerekiyor içinde zeytin var mı yok mu diye "aaa siz onu satamıyacağısınız ki bidaha" diye bişey yok,gerekirse mutfağıma göstericem bak koymamışsın işte zeytin niye unuttun diye ya da orda görücem işte zeytin kardeşim sen neye zeytin yok diyosun diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamınbiri said:

bu dediğin evet senin benim gibi düzgün insanlarda iğreti edebiliyor ama sadece bu şekilde 4 kişi 2 kumpir söyleyip ben bunları beğenmedim yenisini getir diyip yenisinide diğer 2 kişinin yediği oluyor.


eğer işletme hatası varsa zaten farkediliyor üstüne yanında bir de gazoz yolluyoruz biz.

Enayi olmak ile müşteri memnuniyeti arasında ince bir çizgi var.

ayrıca şöyle bişeyde var kumpirimde zeytin yoktu diyor mesela,hemen yenisini yapıp yolluyoruz. benim o kumpiri görmem gerekiyor içinde zeytin var mı yok mu diye "aaa siz onu satamıyacağısınız ki bidaha" diye bişey yok,gerekirse mutfağıma göstericem bak koymamışsın işte zeytin niye unuttun diye ya da orda görücem işte zeytin kardeşim sen neye zeytin yok diyosun diye.


ilki bildiğin hayvanlık da, ikinci duruma direk eksik malzeme olan "zeytin" i yollayın safdgsgh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dana22 said:

neyse hadi..makul savunma..


aehufeahfueh

yemeksepeti ile yaşadığımız bir olayı daha anlatiyim sonra gideyim tükkana.

sipariş geldi 3 malzemeli kumpir malzeme olarka mısır seçmiş, 3 malzemelik mısır istiyor herhalde dedik gönderdik (olağan bişey bu)

20 dk sonra yemeksepeti aradı hedehüde blablaoğlu sipariş için aradım müşteri para iadesi talebi istiyor.
neden diye sordum bezelye ve yeşil zeytin koymamışsınız acelesi varmış parasını geri istiyor dedi.

dedim bana vahi gelmedi,müşteri sadece mısır istemiş neden bezelye ve zeytin koyiyim dedim.

hemen kontrol ediyorum dedi
hakkaten seçmemiş dedi (aynen bu şekilde dedi eahueafhuea:D )

teşekkür ederim ilgilendiğiniz için ben müşteriye durumu anlatıcam dedi kapadı.

sonra bize 1-1-1 mi vermiştir,yani salak mısınız 3 malzemeli seçmişim insan bi sorar mı demiştir onu bilemem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

katılıyorum çok fazla artniyetli kullanıcı var, çok fazla burnu havada "bir çorbaya restoranın sahibi kesilen" Y kuşağımız var. baştan başını ezeceksin, yapsın adam kendi sadık müşteri kitlesini, onlarla zaten mutlu mesut geçinir.

biraz ticari zeka olsa maltepeye açar ama......... daha kaç kere söylicez. yarın aç hemen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laurelin said:

ben dun gece soyledim suadiyeden ve ilk dikkatimi ceken malzemeden kismalar baslamis :(

2 kumpirin ikiside tek patatesten yapilmisti, icine ek patates konmamis. tamam patates zam sampiyonu oldu filanda kendimi ihanete ugramis gibi hissediyorum :( herseyden vazgecebilirim kumpirde ama tek patatesten ilavesiz kumpir kadar kotu birsey yok

yemeksepetinden once buraya yaziim, orayada yazaciiiim


tam dayaklık müşteri tipi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DoGMeaT said:

aşçıyım, müşteriyle muhattab olmayı sevmiyorum,illa olcaksam karşımdaki müşterinin default salak olduğunu varsayıyorum

açlıktan şekeri düşünce bildiğin gerzek olyo çünkü insanlar, farketmiyolar


bu son müşteriyle muhattap olduğun tüm sektörler için uygunlanması gereken bir kural, akıl sağlığı için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

goldbären said:

katılıyorum çok fazla artniyetli kullanıcı var, çok fazla burnu havada "bir çorbaya restoranın sahibi kesilen" Y kuşağımız var. baştan başını ezeceksin, yapsın adam kendi sadık müşteri kitlesini, onlarla zaten mutlu mesut geçinir.

biraz ticari zeka olsa maltepeye açar ama......... daha kaç kere söylicez. yarın aç hemen.



eahufeahufha maltepede dükkanı tutarken batarım ben :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamınbiri said:

miyaw33 said:

Bunun birde kapıya ürün getirip abi gözünü seveyim yemeksepetinden sipariş verme, al bu bizim dükkanın magnet, ara anında getireyim diyen restoran türü var.Yemeksepeti fazlami komisyon kesiyor Adamınbiri?


sattığım ürün başına %20

küçük ortak baya:D


oha ne guzel para kazanmak bu lan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...