Holy Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Ooo rakipler yapıyordur kesin. Reks büfeden 1 liralık su söyleyip yorumda kokoreç boklayın siz de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Riverwind Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Son yediklerimizden biz de memnun kalmadik ya açıkçası malzemeler azalmış kalite düşmüş biraz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 adamınbiri said: bu kumpiri benim istediğim değil lütfen doğrusunu yapın diye arayıp azar işittiğimiz müşterilerin gönderdiğimiz kumpiride yediğini de gördük. O zaman veremem yenisini ya da yediğinizin parasını almam gerekli dediğimizde böyle işletmemi olur diyolar. Eğer sen yanlış gönderdiğini anladıysan veya onu geçtim doğrusu gitmemiş olabilir diye şüphen varsa, napacaksın ki babuş? Vereceksin yeni kumpiri, eskisini yemiş yememiş onlar seni ilgilendirmemeli. Alıp geri satabileceğin bir ürün olsa tabi ki geri alırsın müşteriden ama yanlış gittiyse, onu da müşteri memnuniyeti olarak yazacaksın. Tamam Türkiyedeyiz hepimiz ama Bu kadar Türk kafasında olmayın ya. Bana Mc'ten doublecheese yerine cheeseburger geldi mesela. Aradık söyledim gönderdiler yenisini. Telefonda tembih ettiler sakın yemeyin diye. Ulan zaten minnacık şey 2 kere ısırmışım kalmış yarısı. Adam aldı yarım salyalı şeyi içini açtı hmmm tek cheeseburger dedi ve onun üzerine getirdiği Double cheese'i verdi. Birkaç sene McDonald's yemedim bu yüzden. Jet bite mesela 1.5 saati buldu gelmesi noluyor niye gelmedi diye aradım. Motorcu sıçmış, hemen gönderiyorum ücret almıyoruz dedi adam 10 dakkada da geldi. Tatlı falan filan da koymuşlar ekstradan. Sırf bu yüzden mesela canım fast food burger çekince jet bite sipariş etmeye çalışıyorum Mc ve BK yerine genelde. Özet geç piç: müşteri memnuniyeti önemli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 bu dediğin evet senin benim gibi düzgün insanlarda iğreti edebiliyor ama sadece bu şekilde 4 kişi 2 kumpir söyleyip ben bunları beğenmedim yenisini getir diyip yenisinide diğer 2 kişinin yediği oluyor. eğer işletme hatası varsa zaten farkediliyor üstüne yanında bir de gazoz yolluyoruz biz. Enayi olmak ile müşteri memnuniyeti arasında ince bir çizgi var. ayrıca şöyle bişeyde var kumpirimde zeytin yoktu diyor mesela,hemen yenisini yapıp yolluyoruz. benim o kumpiri görmem gerekiyor içinde zeytin var mı yok mu diye "aaa siz onu satamıyacağısınız ki bidaha" diye bişey yok,gerekirse mutfağıma göstericem bak koymamışsın işte zeytin niye unuttun diye ya da orda görücem işte zeytin kardeşim sen neye zeytin yok diyosun diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 neyse hadi..makul savunma.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Archangel_ Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 adamınbiri said: bu dediğin evet senin benim gibi düzgün insanlarda iğreti edebiliyor ama sadece bu şekilde 4 kişi 2 kumpir söyleyip ben bunları beğenmedim yenisini getir diyip yenisinide diğer 2 kişinin yediği oluyor. eğer işletme hatası varsa zaten farkediliyor üstüne yanında bir de gazoz yolluyoruz biz. Enayi olmak ile müşteri memnuniyeti arasında ince bir çizgi var. ayrıca şöyle bişeyde var kumpirimde zeytin yoktu diyor mesela,hemen yenisini yapıp yolluyoruz. benim o kumpiri görmem gerekiyor içinde zeytin var mı yok mu diye "aaa siz onu satamıyacağısınız ki bidaha" diye bişey yok,gerekirse mutfağıma göstericem bak koymamışsın işte zeytin niye unuttun diye ya da orda görücem işte zeytin kardeşim sen neye zeytin yok diyosun diye. ilki bildiğin hayvanlık da, ikinci duruma direk eksik malzeme olan "zeytin" i yollayın safdgsgh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 dana22 said: neyse hadi..makul savunma.. aehufeahfueh yemeksepeti ile yaşadığımız bir olayı daha anlatiyim sonra gideyim tükkana. sipariş geldi 3 malzemeli kumpir malzeme olarka mısır seçmiş, 3 malzemelik mısır istiyor herhalde dedik gönderdik (olağan bişey bu) 20 dk sonra yemeksepeti aradı hedehüde blablaoğlu sipariş için aradım müşteri para iadesi talebi istiyor. neden diye sordum bezelye ve yeşil zeytin koymamışsınız acelesi varmış parasını geri istiyor dedi. dedim bana vahi gelmedi,müşteri sadece mısır istemiş neden bezelye ve zeytin koyiyim dedim. hemen kontrol ediyorum dedi hakkaten seçmemiş dedi (aynen bu şekilde dedi eahueafhuea:D ) teşekkür ederim ilgilendiğiniz için ben müşteriye durumu anlatıcam dedi kapadı. sonra bize 1-1-1 mi vermiştir,yani salak mısınız 3 malzemeli seçmişim insan bi sorar mı demiştir onu bilemem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Bunun birde kapıya ürün getirip abi gözünü seveyim yemeksepetinden sipariş verme, al bu bizim dükkanın magnet, ara anında getireyim diyen restoran türü var.Yemeksepeti fazlami komisyon kesiyor Adamınbiri? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 miyaw33 said: Bunun birde kapıya ürün getirip abi gözünü seveyim yemeksepetinden sipariş verme, al bu bizim dükkanın magnet, ara anında getireyim diyen restoran türü var.Yemeksepeti fazlami komisyon kesiyor Adamınbiri? sattığım ürün başına %20 küçük ortak baya:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 aşçıyım, müşteriyle muhattab olmayı sevmiyorum,illa olcaksam karşımdaki müşterinin default salak olduğunu varsayıyorum açlıktan şekeri düşünce bildiğin gerzek olyo çünkü insanlar, farketmiyolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Ahahah aynen. Babam “bir ekmek parasi abi” diyen dilenciye ekmek alip verirdi. O hesap sjdj. Gerci siparis isi bayagi hassas, ben bir kere ibnelik yapan yerden bir daha siparis vermiyorum. Hatta 1 seneyi gecti dominostan siparis vermiyorum lel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 adamınbiri said: küçük ortak baya:D ee o 589 milyon dolar bir yerden cikacak.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 ben beğendim beyaz peynir yorumunu , samimi ve komik zincir'den sipariş verseniz kurumsal bahaneler duyacaktınız , oysa bakın bizim kumpircilerimiz esnaf esnaf. bi çorba içince restoranın sahibi olan insanların ülkesindeyiz unutmayın bunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 katılıyorum çok fazla artniyetli kullanıcı var, çok fazla burnu havada "bir çorbaya restoranın sahibi kesilen" Y kuşağımız var. baştan başını ezeceksin, yapsın adam kendi sadık müşteri kitlesini, onlarla zaten mutlu mesut geçinir. biraz ticari zeka olsa maltepeye açar ama......... daha kaç kere söylicez. yarın aç hemen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Müşteri her zaman haklı olmayabilir, hatta hıyarın teki olabilir ama yine de restoran çalışanlarının ve işletenlerin müşteriye karşı alttan alan bir üslup takınmalarını daha doğru buluyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Laurelin said: ben dun gece soyledim suadiyeden ve ilk dikkatimi ceken malzemeden kismalar baslamis :( 2 kumpirin ikiside tek patatesten yapilmisti, icine ek patates konmamis. tamam patates zam sampiyonu oldu filanda kendimi ihanete ugramis gibi hissediyorum :( herseyden vazgecebilirim kumpirde ama tek patatesten ilavesiz kumpir kadar kotu birsey yok yemeksepetinden once buraya yaziim, orayada yazaciiiim tam dayaklık müşteri tipi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=EvyxQ2WsleM Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 DoGMeaT said: aşçıyım, müşteriyle muhattab olmayı sevmiyorum,illa olcaksam karşımdaki müşterinin default salak olduğunu varsayıyorum açlıktan şekeri düşünce bildiğin gerzek olyo çünkü insanlar, farketmiyolar bu son müşteriyle muhattap olduğun tüm sektörler için uygunlanması gereken bir kural, akıl sağlığı için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 goldbären said: katılıyorum çok fazla artniyetli kullanıcı var, çok fazla burnu havada "bir çorbaya restoranın sahibi kesilen" Y kuşağımız var. baştan başını ezeceksin, yapsın adam kendi sadık müşteri kitlesini, onlarla zaten mutlu mesut geçinir. biraz ticari zeka olsa maltepeye açar ama......... daha kaç kere söylicez. yarın aç hemen. eahufeahufha maltepede dükkanı tutarken batarım ben :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 ver golda bayiligi acsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Bak bak uyanik esnaf malzemeden kisiyonuz suclamasina cevap vermiyor :D Verelim fiyat farkini eskisi gibi yapin, tek pateates ile olmiyor bu meret. Bu aksam misafirim var gene siparis verilicek direk default marmaris bufeye kaydik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Ne zaman şu başlığa bişi yazılsa yemeksepetinden kumpir söylüyorum ya. Resmen kumpir çekiyor canım. Bi de sıradan kumpir, böyle sosis mısır vs. Darruşşafakaya kadar sipariş getirme ihtimaliniz yoktur dimi vasdfvasdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 adamınbiri said: miyaw33 said: Bunun birde kapıya ürün getirip abi gözünü seveyim yemeksepetinden sipariş verme, al bu bizim dükkanın magnet, ara anında getireyim diyen restoran türü var.Yemeksepeti fazlami komisyon kesiyor Adamınbiri? sattığım ürün başına %20 küçük ortak baya:D oha ne guzel para kazanmak bu lan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Standart menu fiyatlarının yemeksepetindeki gibi olma zorunluluğu var mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 xaty said: Standart menu fiyatlarının yemeksepetindeki gibi olma zorunluluğu var mi? Var aslında da yakalanana kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar