Jump to content

adamınbiri

=o=
  • Mesaj sayısı

    15.372
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

adamınbiri tarafından gönderilen her şey

  1. adamınbiri

    Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

    mliyon doların olduğunda beni yanına al sen tükkan açak
  2. adamınbiri

    Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

    takip edebiliceğim kişi önerin anlamında söylemiştim. işte kim onlar bi takip ediyim
  3. adamınbiri

    Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

    Yatırım tavsiyesi verenleri şikayet etmek istiyorumda acaba bunları yapan insanların linkleri var mıdır?
  4. adamınbiri

    E-spor takımları

    Git git daha da git. ahfueahuefha
  5. adamınbiri

    E-spor takımları

    düşünemem çünkü bilmiyorum.
  6. adamınbiri

    E-spor takımları

    Haftaya bul beni karidesli kumpir + bira söz.
  7. adamınbiri

    E-spor takımları

    Aşşağıda bir liste var sayın arkadaşlar, bu listedeki oyunlar hariç takım kurup ya da tek başına e-spor işine girebiliceğin oyun var mıdır? Türkiyede sadece biz oynuyoruz arkadaşlarla, ödülü 100 dolar olan turnuvalara katılıyoruz dediğiniz çok az oynanan oyunlar da dahil. Aşşağıya yazdıklarım haricinde bildiğiniz oyunlar var ise yazabilir misiniz? Yazamazsanız neden yazamazsınız? Dota2 Fortnite PUBG PUBG mobile LOL CoD Apex Zula Wolfteam Fifa 2k NBA 2k Rainbow Six Siege Heroes of the strom Hearthstone CS-GO Wolfteam Smite Starcraft 1-2-3-4-5-6 (kaç tane var bilmiyorum, hangisi en çok oynanıyor bilmiyorum :D) Overwatch TeamFight tactics Legend of runeterra Valorant Rocket leagues
  8. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    O da beğensin, o da bizim aldığımız zevki alsın. O insan değil mi? Değilse özelden yazın.
  9. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    1-Adamın cebinde 2500 dolar taşıması. 2-Belim ağrıyor yaa diye yanlayıp beleşe getiririm belki düşüncesi ile sanarken cebinden 2500 dolar çıkarıp vermesi. 3-Adamın cebinde 2500 dolar taşıması. 4-Bu biraz inside joke kıvamında ama biznıs'a binen bir türk/arap ve hintli ikram edilen herşeyden minimum 1 eğer imkanı varsa 2 bazıları uçak boyunca hepsinden sürekli isterken adamın gerçekten sadece uyumak için oraya geçmiş olması. 5-5 yok bukadar. (5 var la var adam bunu uçakta yapıyor yerde değil)
  10. heh tamamdır. TR de bir kart ile satın alıncak güzeeel tamamdır.
  11. hahaahah, yani adam her türkiyeye geldiğinde ikamet gösterip, kardeş ben türkiyedeyim oyun alıcam ona göre hee mi diyecek kesin bi boşluğu olması lazım.
  12. Ben bir şeyi merak ediyorum, amerikada yaşayan bir arkadaşım bana kullanıcı adı ve şifresini verse, ben burdan girip türk lirası ile oyun alsam sonra o oyunu gidip oynayabiliyor mu?
  13. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    Bitane daha anlatiyim bu baya like a boss hikayesi, pekin dönüşü çinli bi abimiz geldi benim belim ağrıyor biznısa geçebilir miyim dedi, malasef beyfendi öyle olmuyor diye tatlı tatlı açıklama yaparken hostesler, adam parasını vericem merak etmeyin dedi, çağırdılar yer görevlisini şuan biznıs olmak istiyorsanız 2500 dolar dedi, adam çantasından nakit olarka 2500 dolar verdi, neresi benim koltuğum dedi, bir 10 saniye şaşkınlıktan kimse kıpırdamadı, adamın yerini gösterdiler oturdu, uçak kalktığı an uyudu, inerken uyandırdık eahufeahufa adamın cidden beli ağrıyormuş.
  14. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    ama gelip yumurta vermeyin kimseye dersen uçuştan 20 dk önce, hiç kimse almaz o riski, havada bayılcak mı? ölecek mi? sadece artislik mi yapıyor, hiiç kimse almaz o riski. ki amerikadan türkiyeye giderken, newyork'u geçtiğinde 3-4 saat boyunca inecek yer yok ölür yani adam. ki inse bile uygun havalimanı o limanın kirası, uzun uçuş ekip belirli bi saat uçabiliyor eğer o saat dolarsa herkes yerde dinlenmeye çekilip istanbuldan yeni ekip, yeni ekip gelene kadar diğer tüm yolcuların konaklaması > one eggy boi
  15. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    aehufeahufehuefa, yolcu bildirirse olmaz, nut alergicler oluyordu mesela, uçakta içinde kuruyemiş olan herşey çıkarılıyordu, yolcuların da çantasından alınıyordu. adam belirtirse durumunu koymazlar, herşey için geçerli bu.
  16. adamınbiri

    Rus hava yollarında yaşadığım olay

    Eski bir havayolları çalışanı olarak söylemeliyim ki, uçakta başınıza bişey gelmesin, her türlü siz suçlusunuz haberiniz olsun. Hatta bir anımı anlatiyim, sfo'dan dönüyoruz, bitane lavuğumsu amerikalı yumurta yemek istemediği için, benim yumurtaya alerjim var başka bişey verin bana dedi, hemen çağırdılar beni şefim bi ilgilen diye. Nen var guzum dedim, yumurtaya alerjim var lütfen yanımda yenmesin ben de istemiyorum bana başka yemek verin dedi, uçak kalkmamıştı henüz tabi, gittim kaptana dedim, yolcu büyük ihtimal sırf artislik yapıyor ama yanımda da yenmesin diyor uçakta şuan 240 adet omlet var ya bu yolcu için hepsini indiricez yeni yemek yüklenicek ve biz hiç yoksa 3 saat rötar yapıcaz ya da karar sizin dedim, kaptan karizmatik bi şekilde çıktı kokpitten, gitti yolcunun yanına, yumurtaya alerjiniz varmış ve yanınızda yenmemesi gerekiyormuş doğru mu ? dedi, kafasını telefonundan kaldırmadan yes dedi sadece lavuğumsu, döndü yer güvenliğine, kaptan kararı ile uçaktan çıkarıyorum yolcuyu dedi, yaka paça dışarı çıkardılar aefhufea. tabi bir sonraki uçuşa kullanıyo biletini yanmıyor o ayrı konu ama uçakta artislik yapmayın arkadaşlar, hele uçağın zamanında inmesi gereken yere etki edicek şeyler sakın yapmayın.
  17. adamınbiri

    Sea of Thieves

    Oyun bence çok boş, loot yap,onları sat, kozmatik al. Bunun üzerine kurulu gibi. Kaçırdığım bişey varsa lütfen aydınlatın çünkü oynanış ve pvp öğeleri güzel oyunun sevmek istiyorum 😄
  18. Bunu ben youtube'da izledim, hiç tarzım değil ama ben bile beğenmiştim.
  19. adamınbiri

    Discord forumu öldürüyor mu?

    disco ya nasıl giriliyor? sadece birbirini çok seven harika insanların olduğu bi yer mi?
  20. adamınbiri

    Hoparlör tavsiyesi

    Yeni konu açmamak için buraya yazıyorum, aradığım şey çok basit, en yüksek sesteyken cızırdamayan, aynı zaman mikrofon ve kulaklık girişini bulunan fiyatı olabildiğince ucuz hoparlör arıyorum. https://www.trendyol.com/logitech/z130-5w-speaker-hoparlor-siyah-p-4236188?boutiqueId=411304&merchantId=107331 Şöyle bişey ile istediğimi elde etmiş olur muyum?
  21. Yine yakalayamadın beni aga aheufhufhea:D Zamanında epic bedavaya vermişti duruyor öyle kütühanede
  22. Oyunun başında feci sıkılıp kapatmıştım, oraları atlatırsam akıp gider mi?
  23. northgard'ı free weekend'de kastım bitirdim zaten eahufha multi kasarım belki diyodum ama bi de clanları almak gerekicek dimi. vazgeçtim.
  24. hemen sattın hakkaten. nebiliyim merak ettim ucuz bi de 5 lira.
  25. northgard, beholder, long dark, orc must die 2 almayı planlıyorum. Var mı itirazı olan? şunu alacağına paranı çöpe at belki biri bulur sevinir diyeceğiniz.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...