Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)


Xenus

Öne çıkan mesajlar

2 saat önce, Xenocide dedi ki:

işteyim bakamıyorum da geldi mi şimdi yoksa sanki hala "server transfer için son bi şeyler yaptık, ha gelecek ha geldi" gibi anladım ben ilk cümleyi sdgf

transfer hala gelmedi.

tek bir tane serverı kobay seçmişler. oradakiler transfer yapabiliyor sadece. olur da batırdıysalar transfer işini temizlemesi daha kolay olsun diye.

kobayların durumuna göre diğer serverlarda açacaklarmış.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

7 saat önce, phoenix_daoc dedi ki:

 

Xp kasmak zor değil agam. Hiçbir şey zor değil oyun tam casual f*g ve carebearlar için yapılmış bir oyun.

 

Hadi ben araştırmadım. O kadar betaya girmiş adamlar saf mı da 100-150 saat arasında 60 oluyor. 

Videoda gösterdiğin yöntem sadece bir iki seferlikmiş. Yorumlardan bir tanesine bakarsan orada yazmışlar.

 

Senin mmo geçmişini bilmiyorum ama söyleyeceğim tek şey. Level kasmayı bu kadar kötü yapıyorsan, arkadaşlarımla oynamamı engelliyorsan level kasmayı uzun tutamazsın. Hangi mmo da 100-200 saat arası level kasma gördün bilmiyorum. Ben böyle bir şeye hiç denk gelmedim (bak craft yetenekleri,  silah level kasmalarından hiç bahsetmiyorum. Bunlar oyunun konsepti bunlara hiç bir yorum yapmam). Solo 100-200 saat oyun biraz bayar insanı.

Belliki oyunu sevmişsin, belliki oyuna ayıracak vaktin çok. Herkez senin gibi değil malesef. Zevksiz bir solo oyun sunulduğu için bunlar can sıkıyor. Xp kasması, solo oyun, sürekli koşma, görevlerin çok dağınık olması, başka haritaya görevler vermesi.. hepsi birleşince rahatsız ediyor beni.

Sormak istediğim bir şey var. Madem casual/carebear değilsin, neden casual/carebear için yapılmış bir oyun oynuyorsun? Bu seni rahatsız ettiği için sormak istedim. (bana sen niye oynuyorsun dersen, oynamıyorum neredeyse. Arkadaş hatrına, bir ihtimal ilerde bir şeyler olur diye günlük restedı ve bonus 3 görevi yapıyorum. Bir kaç bar eksik kalıyor onu da el ile kasıyorum. Kısaca günlük 1 level almaya çalışıyorum)

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

7 saat önce, Crematorium dedi ki:

Bow masteryi 20ledim, aynı anda birden fazla legendary weapon questi alabiliyo muyuz? Başlamadan bir iki weaponu daha 20liyim

evet alabiliyorsun reis.

 

@Densiz Adam 3 günde 60 oldu ne 100 saati. Bak adam napacağını bildiği için bir kaç gün içinde 60 olabiliyor Ayrıca 100 saat level 60 için hiçbir şey iyiymiş 100 saat diyorlarsa. Leveling design kötü oyunda her şey kötü. Legendary weaponlara gelsen demek kafayı yersin ben 2 silah aldım onu da arkadaşlarla yaptım ona rağmen delirdim saldım. Stres ve sinirden başka bir şey yapmadı bende bu görevler.Daha da yapmayacağım. Ben oyunun bir şeyini savunmuyorum zaten Oyunda ne açık varsa onu da abuse etmeye çalıştım hatta. Sana anlattığım şey zaten bahsettiğim harvesting level örneği idi. cooking 200 e kadar xp alabiliyorsun. Evet baktım şimdi sürekli yapabiliyormuşuz gibi yazmışım öyle değil. Levellarken bütün professionları 100+ yaparsan sana baya xp vericektir. Town board görevlerini saymadım daha onlarla fişekliyorsun xpyi. Mmo geçmişim 2001den bu yana. ultima onlinela başladı everquest daoc Wow vs diye gitti. Hiç single player oyun oynamadım 2005ten sonra.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4 saat önce, sipeyskeyk dedi ki:

Rustta biraz pve olsa (olanı saymıyorum) önünde hiçbir oyun duramaz. 

şey mi, şu entityler biriktiğinde server şişmesi sorununu çözemedikleri için persistency kafasından çıkıp "her ay reset atcas oyunun konsepti böyle hehe" diye geri vites yapan oyun muydu o sfgvbk

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Xenocide dedi ki:

şey mi, şu entityler biriktiğinde server şişmesi sorununu çözemedikleri için persistency kafasından çıkıp "her ay reset atcas oyunun konsepti böyle hehe" diye geri vites yapan oyun muydu o sfgvbk

rust hakkında daha sığ bir yorum görmemiştim. res tamamen rust'ın game design'i için gerekli, rust onun üstüne kuruldu zaten.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rust'ı ne zamandan beri takip ediyorsun bilmiyorum da, ben ilk çıktığı gün almıştım. uzun bir süre restart konsepti yoktu. zaman zaman "serverlar şişti, entity sayısı bilmemkaçın üstüne çıktığında problem yaşanıyor. bu sorunu çözene kadar mecburen reset atacağız" diye açıklamalar yapılıyordu.

Sonrasında oyunun gidişatında ciddi değişikliklere gittiler. Eski halini de Rust Legacy diye korudular. İsteyen onu isteyen yeni rust'ı oynuyordu. Mesela eskiden harita sabitti, sonra procedural generated yaptılar diye hatırlıyorum.

Aylar geçti, entity sorunu çözülemedi. sınırını yükseltmeyi başardılar. sallıyorum 20k'da patlıyoken, artık 200k'da patlıyo hale geldi. ama hiç patlamıyor noktasına getiremediler. Ve reset işini patlamaya yakın atmak yerine, periyodik ayda 1 şekline çevirdiler. Ben bu aşamalarda oyunu oynuyordum. Hani şimdi arasam bulamam ama bu noktaya gelişinin patch notları bile vardır. "from now on, servers will be reset at 1st of each month" falan diye bulursun yani yeteri kadar arasan.

Sığ yorumum bu kadar. Tşk.

 

 

hatta unutmuştum bak şimdi google'dan buldum. Her gün şu siteye bakıyodum ben;

https://www.rustafied.com/

 

oyunun gidişatını, uptadelerini falan derli toplu güzelce anlatan bi kaynaktı.

Xenocide tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

legacy rust ve yeni rust tamamen ayrı iki designa sahip oyun. oyunda base entitiy sayısı arttıkça serverda yaşanan problemi çözdüler, 500 kişilik server var, 2 haftalık gidip denedin mi hiç son zamanda? canavar gibi.

entitiy yüzünden değil, rust'ın tamamen hardcore looting pvp temalı bir oyun olmasından buna çevirdiler. ark gibi conan exiles gibi pve elementleri olan bir oyun değil, herkes varını yoğunu silaha ve base'i güçlendirmeye harcıyor. bir yerden sonra da sıkılıyor çünkü 5 kişinin 2 hafta farmla yaptığı base'i geçemiyorsun. herkes bırakıyor, server boşalıyor. problem bu, entitiy değil. 

konu rust değil uzatmıyorum ama evet sığ sory. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi ben oyunu 2013-2014 yıllarında oynuyordum. Bu şekilde ilerledi benim oynadığım dönemde süreç. Sonradan oyun başka bi frekansa kaydı zaten bunda hemfikiriz, sadece ben entity sorununu çözemedikleri için, senin dediğin sebep de güzel bi alt yapı oluşturduğu için, çaktırmadan oraya kaydılar diyorum. Sen çaktırmadan değil, en baştan oyun böyle dizayn edildi diyosun. En baştan böyle dizayn edilmediği zaten Legacy - New Rust olmasından belli değil mi?

Belki oyun böyle daha iyidir bilemem. Ama baştaki dizayn bu değildi. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...