Jump to content

PrudenT

=o=
  • Mesaj sayısı

    20.248
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

PrudenT hakkında

  • Rank
    PrudenT

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. PrudenT

    Netflix Türkiye

    giremezsin işte adamlar tezgahı baştan kurup mekanı kapatmış... alım olursa ben yazarım denersiniz svgdgsh
  2. PrudenT

    Netflix Türkiye

    Kirdirmiyor ya, "emekçinin" yanında netflix. Sıkıntı şu aslında, adamlar sınav açtığında tam bir Türkiye klasiği olarak 50 farklı "kişi"yi sınavdan geçiren şirketler var. Bildiğin komisyon karşılığı kiraliyolar hesapları falan adamlar inanılmaz salakça bi durum. Biz TRye gelmeden önce kurulan core grupta kaldık ondan biraz lafımız geçiyor ama çok da değil. Hayvan gibi isyan ede ede atılan üç beş kişi olmuştur anca yani şimdilik. Kendileri de farkında artık, konferansta falan konusu geçti ama inanılmaz bi ağırlıkla ince eleyip sık dokuma cabasindalar, bu arada parayı koparan koparıyor işte. herkes hata yapar ama "get to do sth" ile "have got to do sth"i ayıramayan adamlar high profile dizi falan çeviriyor işte (bkz house of cards kaliteli çevirmenli ilk sezonları vs son sezonun boktanligi). Alımları durduralı epey oldu zaten ama bu hızda giderlerse 2025te falan anca temizlenir affsfa
  3. PrudenT

    Netflix Türkiye

    başka. oraya da çalışıyorum ama dediğin gibi çok daha iyi. çünkü anlamadığı işe kendisi bulaşmak yerine sektörde tecrübesi olan bir şirketle çalışmayı seçti adamlar. işin kötüsü amazondaki çevirileri yapanlar epey daha az kazanıyor burdaki angutlara göre afsffa
  4. PrudenT

    Oyunlarımda toz uçuşuyor

    seninki rtx değil ki? şömine yanıyor söylediğin sahnede de yani, bilinçli konulmuş olması çok daha mantıklı değil mi?
  5. PrudenT

    LED ekran/monitör temizleme

    abi fetüs silmiyosun ekran siliyosun, sil geç işte ahhaha
  6. PrudenT

    Nvidia RTX 2000 Serisi

    2080 ti super diye bişi duyuruldu mu?
  7. PrudenT

    Topla v0.81a [29ocak15]

    evet maalesef, amazondan aldim ben.
  8. PrudenT

    Topla v0.81a [29ocak15]

    lg 34gk950f-b. 3440x1440 144hz ips rakibi yok. misafirler ne der bilemem.
  9. PrudenT

    sıvı soğutmama ve hdd'me bir şeyler oldu.

    ya öyleydiyse?
  10. PrudenT

    sıvı soğutmama ve hdd'me bir şeyler oldu.

    ha o zaman kendi sesi de olabilir tabii.
  11. PrudenT

    sıvı soğutmama ve hdd'me bir şeyler oldu.

    ya pompa bozulmuştur ya da içindeki sıvıda bi şekilde eksilme olmuştur hava basıyodur
  12. PrudenT

    1.2 veya 1.3 seviciler toplanın

    dpf tıkandıysa limp'te kalmış olabilir, ama servis hatayı silip gaz veremicek kadar aptal değildir heralde
  13. PrudenT

    paypal türkiye'den gidiyor :(

    gayet çalışıyor abi, şirket falan değilim bildiğim kadarıyla...
  14. PrudenT

    rehinli araç satışı- YARDIM

    abi gel ben sana c4 satarım, kırdık biraz ama dolandırmam en azından...
  15. PrudenT

    video scheduler internal error

    gg o ekran kartı, er ya da geç
×
×
  • Yeni Oluştur...