Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 cikisindan 5 gun once dragons dogma dusmus ortama. 2 seneye biter kesin :)
Bone Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Xenus said: pati için durum böyle büyük ihtimal ama işin aslı öyle değil işte http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2015/08/Piracy.jpg http://gearnuke.com/video-game-piracy-rise-will-cost-industry-much-makes/ yapılan oyun sayısının artması, haliyle "cracklenen oyun sayısının" artmasını da beraberinde getirecektir. ama şu üstteki chart çok yanıltıcı. eğer yapacaksak, indirilen korsan oyunlarla, yasal oyun satışlarını kıyaslamak lazım.
Fin Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Anhora said: Oynadığı oyunun silinmesini istemeyen Super Nintendo oyuncusu, konsolunu 20 yıldır açık tutuyor: http://www.polygon.com/nintendo/2016/1/2/10701068/snes-powered-on-20-years-gamesave-data lol ne lol 20 sene dayanacak konsol yapmıs adamlar işte
Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Aynen bak o çok ilginç. 20 yıldır hiç elektrik kesilmemiş mi ya sdf
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 muz cumhuriyeti diil japonya orasi, urunde grorious made in japan https://lh4.googleusercontent.com/-nsUIv7jofkk/TYgFV2w0-AI/AAAAAAAABls/sAfrU1FJfyM/Weeaboo-Fox-a-baka-gaijin-like-you-wouldnt-understand.jpg
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 bir kere taşınırken kesmiş elektriği ama evet o haberin esas ilgi çeken kısmı elektriğin kesilmemiş olması lol. ya da otomatik jeneratör filan aldı. :p
Cokomantis Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 oyun kartuşundaki pil sayesinde save edilebiliyomuş ama o pil de iflas ettiği için çok daha kısa süre saklanabiliyomuş da bilmemne falan 1-2 detay yazıyordu haberde.
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 nintendo eski kartuslarinda pil kullaniyordu iste, degistirmek zordu baya siradan kullanici icin. piller uzun omurlu olsada bir sure sonra cortluyordu ve save siliniyordu turkiyede satilan cakma nintendo kartuslarida boyleydi iste, pili ya koyamazdi korsanlar yada pil cabuk biterdi, kac kartusum cope gitti benim oyle. pokemon fire red vardi, direk toys r us dan almsitim gercek gibi duruyordu ama korsan tabi :P butun saveimi yuttugunda icime oturmustu gene gameboyda orjinal oldugu halde wario landim sorunluydu, saveleri duzgun tutamazdi o yuzden surekli bitirene kadar oynamak zorunda birakiyordu, 4 kalem pil olayina girmiyorum bile. kalem pilleri isitmayi, sogutmayi filan bile deniyorduk soylentilere inanip, sonra adaptor almisti bizimkiler pil parasindan bikip ama seyehatlerin gercekligi gene pildi :P japonyada elektrik sebekesi saglam, hangi prefecture bakmadimda fukushima sonrasi power gridleri agir hasar gorduydu, baya zorlanmislardi diye kalmis aklimda. madokanin finali iptal edilmsiti hatta hem elektrik sorunlari var hemde oyle buyuk bir afet sonrasi grimdark tatsiz olur, halktan tepki ceker diye
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Benim bildigim oyle buyuk depram olunca, tsunami beklenince filan kesiyor elektrigi? Kesmiyorlar mi?
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 kesiyorlar. hatta blackoutlar vs de oldu yani depremden tsunamiden vs sonra. japon diye uzayli sanmayin :P
Kanuni Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 ammaaa uzayliya baya yakinlar yani :) http://earlywarn.blogspot.ro/2013/05/international-power-outage-comparisons.html yillik kisi basi elektrik kesintisi suresi 6 dk. eheh. %99.999 uptime. deprem tsunami bok pusur harici sorun bu kadar senede. edit : yuh singapur 2 dk senede. edit 2 : turkiyeninki de 500 dakika imis. boylelikle dersimizin sonuna geldik.
Darksun Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 http://www.hurriyet.com.tr/kopya-oyunlar-tarihe-mi-karisiyor-40038639
xunn Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 İnternet hızı iyice uçtugu zaman bütün oyunlar clientside yerine serverside olursa anca azalır hack mevzusu. An itibariyle hackleyemeyeceğin birşey yok.
barbu Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Serverside için storage teknolojisi de gelişmesi lazım. Daha var ya o işlere.
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 o da hemen hemen imkansiz..dunyanin cogunlugu icin en azindan..
Mithat Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Bu bulut diye bişi varmış herkes ordan bişi alıyomuş oraya bırakıyomuş bu tarz işler mi bahsettiğiniz?
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 bir server var ve cilgin hizli internet..oyun o makinenin icinde calisiyor ve sen sadece ufak komutlar gondererek oynuyorsun..hersey o makinede sen sadece 1-2 mb lik bir baglanti programi indiriyorsun..
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 yani zamanindaki ultimayi sadece connector u yada clienti indirerek oynadigini dusun baska birseyin kurulumunu yapmadigini..
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mithat said: Bu bulut diye bişi varmış herkes ordan bişi alıyomuş oraya bırakıyomuş bu tarz işler mi bahsettiğiniz?fazla kafayı yorarsan sıyırırsın bu işlere dikkat et
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 xunn said: İnternet hızı iyice uçtugu zaman bütün oyunlar clientside yerine serverside olursa anca azalır hack mevzusu. tamamen serverside'a dönüştürmelerine gerek yok ya. client ile server'ı random aralıklarla konuştursalar yeterli olur. bence 3-5 yıla olacak da zaten. middle east, africa falan ağlar ama dünya yürür gider, umurunda olmaz. DRM olayına çok tepki koyuyoruz ama server tarafını oturttuktan sonra (patlayıp, çatlamalar bitince) sektöre çok katkısı olacak.
senko Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 o zaman da server'ı simüle edersin yine korsan oynarsın
xunn Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2016 Clientside bence inherently sıkıntılı mevzu, şu an tırto script var mesela, F11'e vuruyorum neti kesiyor, bi daha vuruyorum açıyo. Her oyunun senin drop etme süresi farklı. Mesela bunu DayZ'de yapıyoruz, neti kesi 15 saniye istedigini yap, neti tekrar çak, o 15 saniyede yaptıgın herşey aynı anda server'a iniyo. Literally ZA WARUDO yani. Bazı oyunlarda 5 saniye bazılarında 10, ama genelde hep var bu hareket yani. Hani bazen adam peek atmasa bile zank diye ölüyosun ya, ondan oluyo işte o. Ya bos tick'e denk geliyo ya adamın sikko interneti etc etc.
Öne çıkan mesajlar