Jump to content

Auril

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.348
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Auril tarafından gönderilen her şey

  1. Auril

    xaty & copry wedding :)

    Aaa yavru pati gelmiş 🙂 Gratz
  2. Auril

    Offişıl Paticik Düğün Topiği [gg ve teselli başlığı]

    ohahahhaha
  3. Auril

    Tube Thread #1

    dişçilikte de kullanılıyor, güldüreni ama öldüreni değil
  4. Auril

    Tube Thread #1

    sinir gazı güzel bişey ya neden bizde kullanılmıyor acaba
  5. Auril

    PS Cafe açmak istiyorum

    30 milyar dolar mı harcadın şimdi netkafeye?
  6. Auril

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    korkutabilen horror kaldı mı ki
  7. Auril

    Bilgisayar ve kitabı yasaklayan kahveci

    Bak çocuklar işsiz kalacak diye de ağlamışlar tam olmuş
  8. Auril

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    cehennemledim filmi evet en güzel kedi oynamış, leş gibi film nigga panterden daha leşi olamaz diyordum yapabilmişler uğraşıp ilk 10 dakkada hadi şu erkeklere gösterelim günlerini yihhhuuu sözleriyle benden 3/10 falan alır benim gibi bir adamı bile zorla kadın düşmanı homofobik ve ırççı yapmayı becerebildiği için ayrıca tebrik ediyorum yapımcıları
  9. Auril

    İnfinity War Endgame

    bence oscar alıcak çünkü başrolde abla var captan marvel den bahsediyorum tabii ki gerisi boş
  10. Auril

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    KADIN DEDİĞİN EVDE ÖRGÜ ÖRER NE İŞİ VARMIŞ SÜPERKAHRAMANLIKTA iyiyse cinamaya da gider veririrz parası neyse kardeş
  11. Auril

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    marveli cehennemliycem az sonra, kıytırık sjw filmine para vereni öpsünler
  12. Auril

    FORUM BE

    Is this just fantasy?
  13. Auril

    paticik classic theme

    safariye paralı yapalım, apple a para verenler burya da atsın 3-5 iphone'umdan gönderildi
  14. Auril

    Star Citizen

    ponzi dediği btc ise o daha eski olması lazım oha 2008 miş btc, ben daha eski sanıyordum, kek gibi torrente bırakıcağımıza mine etsek şimdi vay babağun kemiği
  15. Auril

    En son okuduğunuz kitap

    centilmen piç serisine başladım ilk kitap bi oturuşta yarılandı, akıyor mübarek
  16. Auril

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    NAYIR ÖNCE TEMA yaşlandık olm gözler patates olcak fener görmüş tavşan gibi oluyom ben açınca forumu
  17. Auril

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    mobilde güncel sekmesi yok yahu, zor yerden şeyapılıyor eskiden ne güzel kabak gibi sayfanın ortasından tıklıyorduk 😞
  18. Auril

    Selam

    peki faiz işliyor mu mesajlara _? hg bade
  19. Auril

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    kör olduk
  20. Auril

    Yaşlılar ve teknoloji

    Geçen benim baba feys te canlı yayın açıp başlamış küfretmeye, lan gene nereye bastık amuğa koyüm diye Şimdi annemden banlı kendileri İnternette aile koruması gerçekten çalışıyor sdfg
  21. Auril

    Günlük #13

    Mitşubişi elektrik Bir şeyi bir kere almayı severim
  22. Auril

    Günlük #13

    Yeni evde port yok dediler sıçtım yanlız Sene kaç olmuş port yok yapıcağınız altyapıya soküym yha
  23. Auril

    Günlük #13

    Klima aldım ya ordan 13k kemiksiz girdi Torunuma bırakamazsam çok üzülecem
  24. Auril

    Günlük #13

    Ev taşıdım Masraf 25k Vay aqe
  25. Auril

    Fatihin en iyi Dairesi ofis olarak kiralık

    Yıllık peşin kira isteyenlere bende gıcığım Sanki eve ortak olucaz aq
×
×
  • Yeni Oluştur...