Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC Gaming #2


axedice

Öne çıkan mesajlar

ülke ülkeden ziyade steam client'ındaki dil seçeneği dağılımı.

çinin bu kadar yüksek olması baya ilgincime gitti he. bi de ingilizcenin bu kadar düşük olması da ilginç baya bence. rusya brezilya gibi apaçi ülkeler haricinde baya ingilizce kullanan vardır diye düşünürdüm. ama galiba çin yüzünden öle ufak gibi gözüküyor ingilizce :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak said:

cin seddi irl

steam:

https://i.imgur.com/XirDmHZ.png


Captain obvious olacağım yüklenmeyin bana olur mu?

Çin karakterleri sadece mandarin çincede kullanılmıyor. daha pek çok dil ayni karakterlere bakıp, farklı ses çıkartıp anlamını anlayabiliyor. Mesela simplified chinese ile teşekkürler yazsan ben ona bakıp "teşekkürler" diye okurum. çinli şiye şiye gibi bir ses çıkartır hongkonglu biri ım-goyi gibi bir ses çıkartıyor.

Taksiye binince mesela Shanghai'de bir singapurlu konuşulanı pek de anlamaz ama şöförle yazışarak istediği yere gider. Abi ALIR GAZETE OKUR ama

bak mesela

https://www.hantrainerpro.com/hanzi/da_big-chinese-character.jpg

bu büyük demek, kollarını iki yana açmış AHA BU KADAR diyen adam resmi aslında. Çinli buna baka ve laz gibi dAa der. Kantoniz Dağyi gibi bişey der ama ikiside anlamını bilir büyük diye bile okuyabilirsin, karakterlerde ses yok anlam var çünkü.

Simplified chinese

Çin
Hong kong
Malezya
Singapur
Avustralyanın yarısından fazlası
Tüm avrupa amerikan soğu asya göçmenleri ve kim bilir daha nerelerede anlaşılıp okunabiliyordur.

Sesli iletişimde var olmayan bir dil gibi düşünün simplified chinese denen yazıyı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş




sostizm said:

Norak said:

cin seddi irl

steam:

https://i.imgur.com/XirDmHZ.png


Captain obvious olacağım yüklenmeyin bana olur mu?

Çin karakterleri sadece mandarin çincede kullanılmıyor. daha pek çok dil ayni karakterlere bakıp, farklı ses çıkartıp anlamını anlayabiliyor. Mesela simplified chinese ile teşekkürler yazsan ben ona bakıp "teşekkürler" diye okurum. çinli şiye şiye gibi bir ses çıkartır hongkonglu biri ım-goyi gibi bir ses çıkartıyor.

Taksiye binince mesela Shanghai'de bir singapurlu konuşulanı pek de anlamaz ama şöförle yazışarak istediği yere gider. Abi ALIR GAZETE OKUR ama

bak mesela

https://www.hantrainerpro.com/hanzi/da_big-chinese-character.jpg

bu büyük demek, kollarını iki yana açmış AHA BU KADAR diyen adam resmi aslında. Çinli buna baka ve laz gibi dAa der. Kantoniz Dağyi gibi bişey der ama ikiside anlamını bilir büyük diye bile okuyabilirsin, karakterlerde ses yok anlam var çünkü.

Simplified chinese

Çin
Hong kong
Malezya
Singapur
Avustralyanın yarısından fazlası
Tüm avrupa amerikan soğu asya göçmenleri ve kim bilir daha nerelerede anlaşılıp okunabiliyordur.

Sesli iletişimde var olmayan bir dil gibi düşünün simplified chinese denen yazıyı.




oha ufkum açıldı resmen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Take two (rockstar ve 2K'in sahibi olan), daha bi bağımsız projeler için yeni bi yayın stüdyosu kurmuş Private Division diye, işte ne böyle triple A ne indie hellblade falan gibi sınıf olarak arada derede kalan oyunlara yönelik kurmuşlar.

Ve tabi bomba haber, Cain&Boyarsky projesini bunlar yayınlayacak, tanıtım vidyolarından görebiliyoruz.

https://www.youtube.com/watch?v=9OPoHP9PJeU

1.34 obsidian


Obsidian için IP'yi elinde tutma olayı önemliydi baya, son basın turunda fergüs heralde 42 defa üzerine bastırdı. Sonunda buna uyacak şekilde bi anlaşma yapmışlar privatela.



said:
The role-playing veterans at Obsidian are using their Private Division partnership to reunite original Fallout creators Tim Cain and Leonard Boyarsky for a new game set in a new universe.

“It was the opportunity to work with Tim on a new IP that we were creating from scratch again, because we did it on Fallout and Arcanum and those were great experiences and I just missed doing that, says Boyarsky, who most recently worked on Diablo III for Blizzard. “I missed working on single-player, in-depth RPGs with a lot of choice, consequence, and reactivity. I like making other types of games, but there is something special about the kind of games we started with Fallout that really appeals to us and speaks to us creatively.”

The duo plans to reveal more about the project at a later date, but Cain says “If people have liked our previous RPGs they're going to like this one in terms of how we make reactive worlds and especially our style of humor.”

The article also confirms that Obsidian will be retaining ownership of the game's intellectual property:

“I think it has all the strengths of the traditional publisher relationship but because we get to retain ownership of the IP, it's one of the things where I don't think we're worried about our goals aligning with the publisher goals,” says Obsidian Entertainment’s Tim Cain, who has reunited with fellow Fallout co-creator Leonard Boyarsky to develop a new RPG under the Private Division label. “We both want to see the IP be very successful because we are both vested in it.”​


Unreal engine olacağını ve multiplatform olacağını biliyorduk zaten, bakalım cainin zamanında codexte idda ettiği gibi en azından underrail derinliğine sahip olacak mı.


Stüdyonun diğer projeleriyle ilgili de bilgi var biraz

said:
Other titles to be published by Private Division include Ancestors: The Humankind Odyssey by Assassin's Creed creator Patrice Desilets (who will hopefully finally catch a break), another unannounced action-RPG currently known as Project Wight made by ex-DICE developers, an unannounced sci-fi first-person shooter by a co-creator of Halo, and also an upcoming expansion for Kerbal Space Program. Other than the expansion, none of these games is going to be released before April 2019, so we still have a long wait ahead of us.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...