Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC Gaming #2


Öne çıkan mesajlar

  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:

Halo konsolda FPS kontrollerinde devrimsel gibiydi diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim. Özellikle multiplayer olarak çok fark yaratmıştı bu da.

Mesaj tarihi:

bütün xbox'ın kontağını halo çevirdi, ms'in ilk system seller'ıydı. öyle kesintisiz arabaya binilen, biri sürerken öbürü arkadan aracın silahından ateş edilen shooter filan konsepti yoktu. pc için heyecanla beklenirken ms satın alıp exclusive yapınca bayağı sövmüştüm. taş yerinde ağır, ben 5 yıl sonra filan vista'ya çıkardıklarında bile o öncü özellikleri geçmişte kalmıştı, şimdi oynayıp bugünün kıstaslarıyla beklentiye girmek yanlış. bungie oyunlarda ilk mouselook kullanmış şirket, ms alana kadar bayağı öncülerdi her yaptıkları oyunda. sonra halo basma fabrikasına çevirdi ms.

Mesaj tarihi:

arabasiydi, arkadan ates etmesiydi falan bunlar counter-strike jeepathon'da vardi. milyonlar oynamistir. kontrollere gelince oyun tarafinda bir sey yok. analog sticki kim ilk yaptiysa ona yazar. o da xbox degil.

xbox yeni bir seyken, halo yeni bir oyunken deneme firsati bulunca bu kadar oyun var kim bunu niye oynasin diye dusunmustum. cevabi halo'ya mahkum kalmak. adeta ogrenilmis caresizlik. 

halo ile buyuduler. bu kadar basit. 

Mesaj tarihi:

co-op'unu yere göğe sığdıramıyordu insanlar bildiğim kadarıyla. bi de aynı anda 2 silah + melee taşıyabiliyordun sanırım. o zamana kadarki 1'den 10'a kadar her tuşta bi silah olan oyunlardan sonra encounter'larda düşünmeye itiyor deniyordu.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

jeepathon’daki şeye araç demek biraz güç. ayrıca “aracın silahından ateş etme” başka, “arkadan ateş etme” başka şeyler. bf1942’ye kadar pc’de gerçek anlamda araç & yayan hibrid savaşılan oyun yoktu hatırladığım mp için. o da halo’dan sonraki yıl.

Sam tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

İlk çıktığı yıllarda Harbiye Askeri Müzesi'nin oralarda bi oyun fuarı yapılmıştı bilmem hatırlayan var mı, gidip denemiştim orda. Ve o dönemki fpslerle kıyaslayarak ne kadar sıradan bi oyun lan millet neyini hypelıyor diye şaşırmıştım. Hayatında half life görmemiş, görse de beceremeyecek konsolcu bebelere hitap ediyordu işte, üstteki vidyodan da belli faillanamayacak level design, zar zar damage yiyip hiç bi etkisini görememe falan tam bi console shitto. Yere göğe sığmayan tüm özellikleri için bkz:

 

58f4a399b9b17.jpeg

Mesaj tarihi: (düzenlendi)
38 dakika önce, axedice dedi ki:

İlk çıktığı yıllarda Harbiye Askeri Müzesi'nin oralarda bi oyun fuarı yapılmıştı bilmem hatırlayan var mı

of evet, level dergisinden okuyup heveslenip gitmistim, araba similasyonunu hatirliyorum, direksyonlu vitesli fln guzel bi sistem kurmuslardi, ufacik bi `fuar` di, cok bi aksyon yoktu ama o zamanlar oyuna dair boyle bisi yapilmasi bile cok buyuk heycan yaratmisti

15-20 yil gecti belki, o fuara dair hatırası olan herkesin dizi beli sırtında agrı vardir, römatizma başlangici fln vardir. boomer anısı çunku

DoGMeaT tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

intel gamex'ti sanırım müzenin ordaki fuar alanında, ama daha sonra değil miydi o? 2007 olması lazım hatta ben görevli olarak çalışmıştım level dergisinde oynasana.com da moderatördüm diye çağırmışlardı, gerçek manada para kazandığım ilk iş deneyimim olmuştu hasdsf

Liebe tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Renegade sanırım lan partilerde en eğlendiğimiz oyunlardan biri falandı ya, ışın kılıçı düellosuna roketatar sıkmaktan sonra ikinci sırada olabilir

Mesaj tarihi:
12 saat önce, Silphatos dedi ki:

embracer grup neymiş ya altındaki şeylerin çoğunu ilk kez görüyorum

Kesin kara para aklıyor bunlar. Bu kadar çok şirket olupta bilinen oyunlarının neredeyse olmaması ?

  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:

THQ ile Koch birleşip bunu kurdu işte. Ya da biri birini satın alıp yeniden yapılanmaya gitmişti, hatırlamıyorum.

Mesaj tarihi:
6 saat önce, serkanay dedi ki:

Kesin kara para aklıyor bunlar. Bu kadar çok şirket olupta bilinen oyunlarının neredeyse olmaması ?

yok ya o kadar değil ?

new world, coffee stain, saber, 3drealms, deep silver, volition, gearbox, piranha bytes, thq nordic, aspyr, flying wild hog bunlar sadece benim bile bildiğim, oyunlarını oynadığım şeyler, zoomlayınca görebildim asd ama yine de bunları direkt pastadan çıkarıp diğer 6'sına bölseler olurmuş, hacim olarak pastanın en genişi ama değer olarak %5'i ya alır ya almaz herhalde

Mesaj tarihi:

embracer group'tan evet tonla oyun sayılabilir ve zaten bütün şirketlerin de pc için yapma zorunluluğu yok, bir sürü mobile çalışan şirket de olabilir. ubisoft'un şehir adlı stüdyolarından daha çok saymak mümkün hatta.

×
×
  • Yeni Oluştur...