Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

İnkörjınları böyle dengesiz yaptıkları sürece millet glitch aramaya devam edecek. Zor instance için desen ki gear check yeri, öyle herkes yapamayacak gearı toplamadan konu o da değil, nasılsa 1 bilemedin 2 shot yiyip ölüyorsun boss bile olmayan abidik moblardan. Utanmadan kapısında 160 gear score yazıyor gdfh, lan ben armor capped/260k dmg/80k hp ile anca duruyorum ayakta. Taktiksel bir döngü var desen o da yok. Sadece saklambaç oynamaktan ibaret tellerin arkasında, challenging kelimesini anlamamış adamlar yaparken.

Duvar ustası gibi içeri girilen yerleri yamamaya çalışacaklarına tek yapacakları shieldi kapatmak, hayır zaten glitch dışında bir kere bindlamamıştır oyundaki insanlar, eksilse ne olacak. 1 hafta 10 gün kapayıp üstünde çalışmaktı yapacakları, o 1 soktuğumun haftası kapalı kalsa yeterdi, o kadar yetolar ki akıl almıyor bu takımı kim lead ediyorsa iş vermesinler bir daha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

betada ve sonrasındaki benim korkum buydu. oyunda combata derinlik katılabilecek bir şey yok. cover sistemine çakılmış kalmış durumda. incursionla yeni bir şeyler gelir dedim challenge olarak, adamlar hareket etmeyen "tank" koyup, dalga dalga aynı mobları salarak challenge demişler. rakamları arttırmanın neyi challenge ulan. taktiksel hiçbir derinlik yok. destiny'i eleştiriyorsunuz ama destiny şu end-game contentine 100 basar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya Destiny an itibarı ile PC de olsa eleştirilecek yanı yok, herkes oynar. Alternatifi yok işte türün PC de. Hayır cover base oyun ama, ona da izin vermiyor ki? Falcon da cover al 2 sn, sonra 15 saniye güvercin takla olarak geçiyo fight.

Ha bu arada solo hard;

[video]https://www.youtube.com/watch?v=YLsdrfQ4XFU?feature=oembed" width="459">

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi Destiny ilk çıktığında hangi mekanik, hangi taktik? Oynamasak inandıracaksınız :D Sparrow ile veya koşarak bir sonraki target'e koş, dalga dalga düşman gelsin, eğer trash mob'sa run&gun, eğer boss ise kafanı sütundan çıkartıp snipe. Tüm oyun bundan ibaretti. Ondan aylar yıllar sonra geldi, yok kılıç al, yok orb düşsün vs.

Hani Division'ın mekanikleri patates, bir itirazım yok da, durup durup Destiny demeyin bir zahmet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben crota ile başladım valla

https://www.youtube.com/watch?v=Eus-gL3ldOU

crotanın içeriği tek başına 5 incursion eder herhalde.

cheese yapan adamın "içerik kötü" deme hakkı yok. bu exploit yapıp oyun kolay demek gibi bir şey. adam gibi oynarsan 10 numara içerik - speed run, max eff. loot run yaparsan cheeselersin tabii ki. bu demek değil ki orjinal içerik cheese içeriği.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun yarıştırmak istemiyorum burada uzun uzun ancak ben Destiny'e release ile birlikte başladım ve aylarca inanılmaz eğlendim. Arından her yeni content patchi ile birlikte de geri dönüp doyasıya oynadım. Sadece pve bazlı da değil pvpsi de çok çok iyiydi oyunun. Division'ı ise 1 ay sonunda sattım. Şansıma zarar etmedim fazlada içime oturmadı.

Division çok güzel bir oyun olabilirdi. Oyun içi combat mekanikleri, grafikleri vs. gerçekten muazzam. Ancak Ubisoft'un salaklıkları yüzünden fail yolunda ilerleyen bir oyun. Sadece buglar falanda değil. Ben hala şu oyunda neden bütün pvp mekanizması dzye bağlanmış, nası bir kafayla loreu Tom Clancy isminin ardına zincirlemişler ve gerçekçilikle cezalandırmışlar aklıma almıyor. Şuan hem lore hem boss mekanikleri açısından şu oyunda ilerleyebilecekleri yer o kadar kısıtlı ki adamların anlam veremiyorum. Niye yani. Yap sci-fi veya tam apocalyptic bir ip özgür bırak hayal gücünü, gidebileceği yere gitsin. Aklım almıyor gerçekten. Ya bide dediğim gibi çok mu zordu Destiny gibi 3v3 veya capture the flag tarzı instanced pvp eklemek şu oyuna. Çeşitlilik katardı, insanlara oyalanacak ekstra birşey verirdi. Ne zararı var anlamıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

setting izin vermiyor.

end-game content'e group seviyesinde ekleyebilecekleri o kadar çok seçenek vardı ki. setting'i kırmadan, sci-fi'a girmeden hemde.

en basitinden warframe'ın kullandığı dinamik content üretimini kullan yani. "pistol only" - "cannot use skills" - "enemies have incendanry bullets" gibi ekle-çıkar yaparak var olan contenti zorlaştırıp kolaylaştırabilirlerdi dinamik bir şekilde. risk-reward üzerinden yürürlerdi.

destiny zaten baya kötü bir oyun ama end-game contentinden benim etkilendiğim yegane oyunlardan biri. end of crota'ya ilk girdiğimde vay anasını demiştim. VoG aynı şekilde. insanlar cheese yaparak sırf sömürmek için oynadığı için anlamıyor yeni oyuncular ama adam gibi -oynanması gerektiği gibi- oynarsan süper koordinasyon gerektiren contentler hep.

şuradaki açıklama yeterli: http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass

incursion için yazsan 1 paragraf sürmez açıklaması cheese ve exploitlere girmeden. ne bir yaratıcılık var, ne de koordinasyon gerektiren bir layer.

incursion olayını umarım geliştirirler. mal gibi bir de seasonal pass ile aldım. DAHA FAZLA YARATIK, DAHA FAZLA DAMAJ'dan fazlası gerek end-game content için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

division ile destiny farklı abi. end game kıyası yapıyoruz diyorsunuz ama raid ile wave lerce mal boss öldürdüğümüz incursion ı kıyaslıyorsunuz. tam elma ile patates. ben destiny de da çok eğlendim division ın da salak glitchleri ile baltananan oyununu zorluk diye wave wave aynı düşmanların gelip mal bir hareketesiz boss un sunulmasını eleştiriyorum. ama raid ile incursion kıyaslanmaz. en game contenti kıyaslayalım diyorsanız kıyasladığın an zaten şu ortaya çıkıyor division da raid yok zaten end game contenti eksik. bu bakış açısıyla DZ ile destiny pvp sini de mi kıyaslayacaksınız yani? irrelevant
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dz pvp si gayet zevkli ya, ben baya eğleniyorum ama sıkıntıları yok değil tabi.

tank talent ı ve incendiary/explosive bullets lara bir miktar düzenleme gelirse çok daha iyi olacak, şu an herkes bunları kullanıyor hayvan gibi, ben de 93k hp var, cap armor var explosive bullets ile dandik midasla bile adamlar çatır çatır kesebiliyor. bi orantısızlık var. bunların haricinde bi sıkıntı görmedim ben pvp de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi Crota's End raid'i oyuna 3 ay sonra Dark Below ile geldi ve Dark Below $20'a satılan bir DLC. Sen tutup bununla oyunun çıkışından 1 ay sonra gelen ücretsiz content update'ini karşılaştırıyorsun. O yüzden elma ile patates. Yoksa end gamedir, değildir, iyidir kötüdür, bunlar başka konu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Massive hiçbir zaman raid kelimesini kullanmadı.

End-game content ile ilgili olarak open betaya kadar kimse birşey açıklamadı.

Season Pass açıkladıkları videoda ilk defa Incursion kelimesi geçti ve hiçbir zaman raid gibi lanse edilmedi. Endless wave of enemies dediler ve birebir aynısı çıktı.

Paid DLC 1 ve 2'de farklı birşeyler olabilir gibi görünüyor.

Min. efor ile gün geçirmek yaptıkları, zaten büyük ihtimalle "Incursion game type" zaten release'e dahil olan bir aktiviteydi, "Bakın size her ay content update getireceğiz." demek için sonradan kestiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DeviantSun said:

Abi Crota's End raid'i oyuna 3 ay sonra Dark Below ile geldi ve Dark Below $20'a satılan bir DLC. Sen tutup bununla oyunun çıkışından 1 ay sonra gelen ücretsiz content update'ini karşılaştırıyorsun. O yüzden elma ile patates. Yoksa end gamedir, değildir, iyidir kötüdür, bunlar başka konu.


ne kadar süre sonra geldiğinin bir niteliği yok ki. uzun bekleyince iyi, kısa bekleyince kötü olması ok mi oluyor? bu da releaseden uzun süre sonra geldi.

DLC ile geldi, DLC ile gelince iyi oldu diyorsan eşşek kadar vault of glass var? ücretsiz işte. birebir aynı.

boşa justification kasıyorsunuz.

adının ne olduğunun önemi yok. kaç kişilik olduğunun da önemi yok.

end-game content mi? evet.
end-game content olarak lanse edildi mi? evet.

o zaman içeriğin kötü ve kalitesiz olmasının bahanesi olamaz. kötüye kötü dememek için laf geveliyorsunuz.

şu oyunu kıyaslayabileceğimiz tek örnek destiny. onda end-game content'i raidler. o raidlere bakıp sonra bu incursionlara baktığımda sıçmık kalitesinde.

bu durumla barışmak gerek. o elma, bu armutluk bir durum yok. kabak gibi bir birlerinin denkleri.

destiny'nin end game'i korkunç loot sisteminden dolayı daha kötüydü ama en azından içerik içerikti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Destiny ilk free update sanırım, saçma bir PvE eventti, Queen bilmemne. 2. free update ise galiba Iron Banner'dı. Yeni eklenen herhangi bir zone, yeni bir battleground yoktu. 2 partylik (raid) bir aktivite yoktu. Eldeki assestleri kullandıkları, ilk paralı DLC'ye kadar süreyi geçirmek için yaptıkları birşeydi.

Division'da da durum aynı. Falcon Lost ÇOK büyük bir ihtimalle release'de olan ama sonradan çıkardıkları bir aktivite türü.

Büyük ihtimalle Colombus Circle da aynı şekilde olacak.

Division'ın 2. ve 3. paralı DLC'sindeki aktivite türünü görmek gerekiyor. Incursion 1, Incursion 2 olarak belirtilen aktivitelere ek olarak gelecek farklı bir aktivite türü var orada (en azından aşağıdaki videoda narrative öyle anlatıyor. Recruit other agents, bıdı bıdı)

http://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk

Eğer o da 4m'lik tek grupla yapılan birşeyse, haklısın Division'da Incursion'da, gelecek yeni aktivite neyse = endgame olur.

Ama farklı, birkaç grupluk raid benzeri bir aktiviteyse, Destiny VoG'u (veya diğer raidleri) Division'da bununla karşılaştırmak gerekir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Son dönemde çıkan çoğu AAA oyunun hikayesi bok gibi ki?

Destiny örneğinden gidersek, Destiny'de hikaye yok. Bildiğin yok çünkü Activision piç etti. İnsanlar çıktığından beri hikayeyi oturtmaya çalışıyor. Son DLC'ler sonrasında ne oldu bilmiyorum gerçi.

Hatta, burada ilk fanboy ultimi açıp, oyunun geçtiği setting (lokasyon, zaman, vb.) göz önüne alındığında Division'daki hikayeyi beğendiğimi söyleyebilirim.

Doğrudan anlatılmayan, etraftaki Echoları, telefon kayıtlarını topladığında ortaya çıkan ve bence gelişime açık, sonunu merak ettiren bir hikaye var. Tabi bu benim bakışım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben var olan üzerinden bakıyorum abi. eğer yanlış anlamadıysam vog releaseden belli bir süre sonra ücretsiz olarak oyuna eklenmiş ve ilk gerçek end-game content olarak gelmiş. DLC ile değil. pve cephesinde durum böyle. ben vog'a girdiğimde "eski" contentti ama hala millet yapıyordu loot için. büyülemişti beni içeriğiyle. hayvan gibi koordinasyon ve dikkat gerektiriyordu.

diğer yanda division var, aynı şekilde end-game olmadan release oluyor, 1.5 ay sonra ücretsiz end-game content geliyor ve adı incursion. içerik olarak hiçbir şey yok. önceden ne yapıyorsan aynını yapıyorsun, tek yenilik yeni itemlar.

ikisini yan yana koyunca itin götüne soktuğumuz destiny bile çok daha iyi durumda. bu noktada göte göt demek gerek.

benim oyunu eleştirdiğim konu end-game gameplay'ın tek düze olması zaten başından beri. beni şahsen darlayan taraf bu. bu yüzden oyunu açıp oynayasım gelmiyor. end-game content'i bu yüzden bekliyordum. group play sinerjisi, koordinasyonu gelsin diye. tactical bir katman eklensin diye. onun yerine exploit çeşitliliği var işte. hangisi yapsam diye düşünüyorsun.

adamlar önceden olan niteliksiz şeyleri farklı bir haritaya koyarak itelemişler end-game content olarak. exploitler, glitchler falan önemli değil. adamların gameplay noktasında sp deneyimin üzerine end-game gameplay'de bir kiremit bile koyamıyor olması oyunun ne kadar kabız bir döngüde olduğunun gösteriyor benim için.

kaç kişilik olduğunun veya adının ne olduğunun önemi yok. group gameplay gerektiren içerik çıkartmalarını istiyorum ben. taktik yapmanı gerektiren, kafa çalıştırmanı gerektiren. derinliği cover'a girip çıkmaktan ibaret olmayan. çünkü nobrainer yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...