Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Suan kafamdaki saglam 4 kisilik kadro su sekilde zaten
-1 tane Balanced karakter (benimki gibi) DPS odaklı Scan/Smart Cover
-1 tane Full skill odaklı DPS ya da DPS/Healer karakter cift bomba ya da Sticky/Heal (Heal talentli gear parcalarıyla heal CDsi 4 sn de bir falan doluyor caduya kalmadan nerdeyse)
-1 tane full firearms sniper Flash Sticky/Ammo Cache
-1 tane LMG/SMG Firearms/stamina Flash Sticky/Smart cover


Tum skillerin cap damageları falan var o yuzden ben de nerflencegini sanmıyorum headshottan skill cdsi dusurmenin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamların oturup, topladıkları datayı okuyarak

1) silah tipleri ve sunduğu gameplay opsiyonları (viable durumları)
2) abilityler ve ability modları - perkler etc
3) stat dengeleri
4) talent dengeleri

üzerinden geçmesi gerekiyor.

ondan sonra daha oturaklı bir planlama yapılır gibi. şu an çoğu şey boşta veya test edilmemiş, içi doldurulmamış gibi hissediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Catze said:

Bright said:

Vector'le mid range center mass'a sıkmıyorsan gırla Horizontal Stability, az miktar da Accuracy lazım.


http://i.imgur.com/gqOyrEd.png

bence lazım değil horizontal stability.


Şu tamamen saçmalık, modlayıp duvara serbest ateş etmek. Stability'nin kompanse ettiği şeyi elinle de yapabilirsin, horizontal stability'nin kompanse ettiği şey için öyle bir şans yok. Aynı şey Accuracy için de geçerli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright said:

Catze said:

Bright said:

Vector'le mid range center mass'a sıkmıyorsan gırla Horizontal Stability, az miktar da Accuracy lazım.


http://i.imgur.com/gqOyrEd.png

bence lazım değil horizontal stability.


Şu tamamen saçmalık, modlayıp duvara serbest ateş etmek. Stability'nin kompanse ettiği şeyi elinle de yapabilirsin, horizontal stability'nin kompanse ettiği şey için öyle bir şans yok. Aynı şey Accuracy için de geçerli.


yoo saçmalık değil, elimle bişi yapmadım ben, neyse o şekilde ateş ettim, yanlış biliyorsun bence
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright said:

Bende onu dedim ya, "duvara serbest ateş etmek", elinle birşey yapmamak zaten saçmalık olan, ateş ederken elbet recoil'i kompanse edeceksin elinle.


ya benim anladığım sen diyorsun ki, stability i zaten kendin kontrol edebilirsin, horizontal stability takın onun yerine o kontrol edilmiyor, doğru mu anladım ? ben de diyorum ki horizontal stability smg de bi halta yaramıyor. stability takın elinizle "kompanse" edeceğiniz bişi de kalmasın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright said:

Bende onu dedim ya, "duvara serbest ateş etmek", elinle birşey yapmamak zaten saçmalık olan, ateş ederken elbet recoil'i kompanse edeceksin elinle.
Tamam da stat ın neyi etkiledigine bakmak icin kompanse etmeyeceksinki statın nasıl calıstıgını anlayasın.
Zamanında deneysel degerlendirme nasıl yapılır hic mi ogretmediler ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Stat'ın nasıl çalıştığını biliyorum zaten, BF'deki sistemin birebir aynısını c/p etmişler. Deneysel değerlendirmelik bir yan yok, 15-20m'den fazla damage dropoff'a maruz kalmadan o silahla çok rahat kafaya sarjör boşaltılıyor düzgün mod seçimiyle.

Horizontal Recoil'in etkisi range arttıkça katlanarak artıyor çünkü açısal sapma olarak bir değere sahip ve aynı zamanda mesafeyle birlikte ateş edilen model de ufalıyor.

Mid Range kullanmak istiyorsanız en az 1 Accuracy, 1 Optimal Range ve 1-2 Horizontal Stability Mod'u takmanız gerekiyor o silaha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright said:

Stat'ın nasıl çalıştığını biliyorum zaten
Hangi statın etkisinin nasıl ve ne kadar oldugunu kodlara bakmadan baska bir oyunda oldugunu dusundugun seylerden bilebiliyorsan helal olsun. Biz diger normal insanlar sadece 1 statı degistirecek sekilde modu cıkartıp oburunu takıp sonra sadece ates etme tusuna basıp modun ne yaptıgını ogreniyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...