Jump to content
dreagloth

Genel Tartışma Başlığı #2

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Eki 2019, 22:48

ab de 50 goldu nasıl kasıyorsunki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2019, 19:53

redditte gördüğüm kadarıyla bir rezalet daha yaşanmış build template konusunda. güvenilen insanların da gitmesiyle anet = ncsoft oldu artık tamamen. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Kas 2019, 08:21

Sağda solda 10$ indirim kuponları dolaşılıyor.

POF almamış olan varsa, kod bulup bir hesap açıp, kodu kullanıp satın alınırsa 10$ indirimli alınıyor.

Zaten HOT expansion ile CORE oyun beleş. Kodu kullanınca oyun 19$ a geliyor.

 

Densiz tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Ara 2019, 23:17

uzun zaman oldu bi gireyim dedim. unutmuşum tabi şifre. maili giriyorum yenilemek için oyun cd key'i ve karakter ismi istiyor.

 

bu firmanın bu kadar ayakta kalması uzay zaman anomalisi resmen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Ara 2019, 00:02

Ayni durumdan muzdariptim. Karakter adimi falan dogru girmeme ragmen kabul etmiyodu. Supportla iletisime gecerek cozduk ancak. Lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Oca 2020, 13:14

ben de benzer bir sorun yüzünden giremiyordum. supportla işimi halledip aldım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Oca 2020, 00:01

hallettim binbir zorlukla yine uğraştılar teşkürlerimi sunuyorum burdan. özlemişim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Oca 2020, 19:39

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Oca 2020, 14:10

trailer çok kötü.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2020, 15:17

ab692Expansion-3.jpg

 

https://www.guildwars2.com/en/news/looking-ahead-to-spring-summer-and-the-future/

Yeni expansion geliyor. Ve sonunda Cantha'da geçecek yeni story. Uzun zamandır ilk defa Gw2 konusunda heyecanlandım diyebilirim. Son getirdikleri 2v2 arena ve duyurdukları 15v15 spvp haritası falan derken bu aralar güzel şeyler yapıyor Anet bakalım. İnşallah hayal kırıklığı olmaz.

yazuach tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Haz 2020, 16:04

pvp finaller başlıyor birazdan
 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Tem 2020, 08:21

Oyanyan varmı ya ? Kaşıntım tuttu bugünlerde, Eski GW 2 accountumu hatırladım,Asura  Mesmerim vardı bir tane, kasmıştım teee ilk çıktığı zamnlarda. Oyun çok mu değişti ? Yanbacılık çekermiyiz ? Expansion filan yok ,düz oyun var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Jul 2020, 12:19

@Quo-Vadis

Ben oynuyorum. Oynayan baya türk var. Geneli pve yapıyor (en azından bulunduğum bir türk guildi)

Oynanış olarak aynı gibi dursa da oyun çok değişti. Haliyle zorlaştı. Fakat gözü korkutacak bir şey yok. Bot gibi oynamak yerine, hedeflerine yönelik ufak araştırmalar yaparak oynarsan çok hızlı adapte olursun. Zaten oyun içi /wiki komutuyla, eşya linkleyip veya kelimeler ile arama yapabilirisin.

Expansion olmaması kötü ama başlamak için çok uygun bir zamanı seçmiş olabilirsin. 1-2 haftaya senelik indirimi olacak, %50 indirm ile "Ultimate Edition" ı 40$ a alırsın. oradan gelecek 4.000 gem i elinde tutup, çanta, banka ve amterial slotları için gelecek indirimlerde kullanırsın +ls4 paketini alırsın indirime girerse. 
Hem %50 indirimle o kadar gem almış olur, hem diğer indirimlerle de eksiklerini giderirsin. Açıkcası, kaşıntın çok zamanlı tutmuş olabilir. 
para da sıkıntı olursa, standard alırsın indirmle 15$ a patlar. Fakat indirim ultimate e vurursa kesinlikle onu tavsiye ederim. Ahım şahım bir şeyi olduğundan değil, indirimle o gemleri almış oluyorsun. Normalde sadeec 4k gem 50$ tutuyor. 

Şimdiden indirip başlayıp, indirim gelene kadar ana oyunda yapılması gerekenleri halledebilirsin. Bu oyunun konsepti garip. Diğer mmo lar gibi yeni bir şey geldiğinde eskiler çöp olmuyor. Mecburen her şeyi yapıyorsun achievement bazlı olduğundan. Expansionu alana kadar binek kısmı biraz canını sıkabilir "silverwaste" de farm yaprken.


Yeniden başlıyorsan yeni bir karakter ile şansını denemek istersen çekinme. Mesmer oynamak zorunda değilsin sevmiyorsan. Thief hariç her şeyi ana karakter yapabilirsin sanırım. Thief bana pve de sıkıcı geliyorda (ha pvp de mainlerimden bir tanesi).

neyse mana bitti, wall of text i burada bitiriyorum 😧

 



 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Jul 2020, 15:29

bende şu bayram tatilinde eski gw2 accountu aktif hale getirip, yeni char kasmayı deniyim diyorum bir türlü end game göremedim hep yarıda bıraktım karakterleri. pve çok sevmediğimden en son thief açmıştım galba onu da yarıda bıraktım gene.

 

bu arada durmaplayde path of fire deluxe edition 150tl, normal hali 110tl yapmışlar aşırı iyi değil mi fiyat? birşeyi mi kaçırıyorum?

https://www.durmaplay.com/tr/store/guild-wars-2/buy/path-of-fire-deluxe

Mosquito tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Jul 2020, 15:51

2 haftaya kendi sitesinde indirim gelecek, o nedenle olabilir. Fakat Deluxe değer mi bilmiyorum. Ultimate deki 4k o kadar cazipki.. o kadar hesaplı yapıyorki, deluxe paketini yalan ediyor. Hele de %50 indirim görürse.
Deluxe de pek bir şey yok..

Standard ile tek farkı, fazladan 1 karakter slotu, 1 tane karakter görünüşü değiştirme, 1 tane kullanılmayacak outfit ve yine kullanılmayacak bir alana teleport taşı. Artısı bunlar yani.


Standard ın fiytatı iyiymiş. indirimle sitesinde de o fiyata gelecek zaten. Fakat yine de ultimate in göreceği indirm kadar cazip olur mu bilmiyorum. 50$değerinde gem + karakter slot + expansion.. indirim görürse 40$olacak bu 😧  4k gem, indirimli şeyler alındığında,  çok rahatlatır insanı. 
neyse.. kafa bulandırmayayım. nereden baksan 2 hafta var indirime.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Sep 2020, 12:42

oynayan patilerin toplandığı bi yer var mı? ben de döndüm de baştan bi şeyler yapim diyorum. hem hafıza tazelenir hem leveling zevkli zaten. paketler binekler falan var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 Sep 2020, 13:38

@sylvanas Ben ONE diye bir türk guildindeyim. Daha düzgün bir grup bulana kadar imkanlarından otlanmak ister ve chat için bir ortam arıyorsan bakabilirsin. Raid yapmadığımdan lfg işimi fazlasıyla görüyor diye daha iyi bir yer bakma ihtiyacı hissetmedim. Guildle olan tek işim guild hall dan %10 reward track bonusu almak :D.

girmek istersen invite yetkisi olan 2 online oyuncu:
vkuzeyv.2741
janissary.3256

Densiz tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...