Jump to content

Khiran

=o=
  • Mesaj sayısı

    913
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Khiran tarafından gönderilen her şey

  1. Khiran

    Mount&Blade II: Bannerlord

    fiyat kötü ya doğruya doğru. koca microsoft'un aaa oyunları bile steam'de daha ucuz fiyatla çıkıyor.
  2. Khiran

    Mount&Blade II: Bannerlord

  3. Khiran

    Mount&Blade II: Bannerlord

    bize fiyat 150 tlymiş mb forumlarında öyle açıklamış bi taleworlds çalışanı bence fiyatı hem türkiye hem yurt dışı için yüksek tutmuşlar. early access içeriklerini desen zaten oyunu "mount & blade 2" yapan şeylerin neredeyse hiçbiri yok. başlangıçta sadece seriye bağımlı oyuncular alır, yeni kitle hiç çekemezler gibime geliyor.
  4. Khiran

    Rise Online World

    ya ben doğrudan bu bölüme bakmıştım da göremedim, iyi araştırmamışım heralde dicekken o konunun knight online bölümüne açıldığını gördüm bilemicem moderasyona kalsın durum oyunla ilgili ekşide gördüğüm bi bilgiyi ekleme yapayım, klasgame diye bir site tarafından fonlanıyormuş ve zamanında knight online için de bir server açıp, parayı vurup kapatmışlar galiba
  5. Khiran

    Rise Online World

    Namıdiğer Knight Online 2. Türk bir firma Unreal Engine 4 ile yapıyormuş
  6. Khiran

    The Division 2

    40 tl olduğu an iki günlük flash sale varmış şimdi geri çıkmış fiyatı 53'e
  7. Khiran

    TemTem - Pokémon inspired MMO

    base olarak kıyaslama yapacaksak pokemona göre daha canlı buldum ben olayı. dünyasında boş boş gezinip diyaloglar sırasında tuş spamlemiyorsunuz, diyaloglara yön verme olayı var. combatında da op bir yaratığın levelını yükseltip farm yapamıyorsunuz, stamina olayı buna engel oluyor. zaten oyunun tek amacı hiçbir şey katmadan sağdan soldan content çalmak olsa bu kadar yaygara kopmazdı. zira piyasada yapılmış / yapılmaya çalışılmış, büyüklü / küçüklü zibilyon tane pokemon mmosu var.
  8. Khiran

    TemTem - Pokémon inspired MMO

    fazla mmorpg havası yok şu an. şu anki halinde sadece aynı haritada insanları görüyorsunuz fakat çok fazla etkileşime geçemiyorsunuz. kapışma modu sadece friendly olarak var. ama adamların yapmak istedikleri şeyde competitive battle modu var, rankli olacakmış. en çok o olay ilgimi çekti, aşağıda bir gif atacağım bununla ilgili. trade falan gibi şeyler de eklenirse tam mmo hali olur. ama şu an gerçekten singleplayer bir pokemon oynuyormuşsunuz da haritada ghostları görüyormuşsunuz gibi. o yüzden tam mmo diyemem. oyunla ilgili bilgi almak isteyen varsa da aşağıdaki şeye bakabilir güzel özet geçilmiş https://www.resetera.com/threads/temtem-ot-early-access-to-the-airborne-archipelago.165742/
  9. Khiran

    TemTem - Pokémon inspired MMO

    pcde güncel, online pokemon vadediyor daha ne olacak. nintendo multiplatform bir şirket olsa taş üstünde taş bırakmayacak ama böyle gelmiş böyle gidiyolar
  10. Khiran

    TemTem - Pokémon inspired MMO

    sağlam hype oldu valla
  11. Khiran

    TemTem - Pokémon inspired MMO

    oyun çıktı. 79 TL Steam fiyatı. twitch'e biraz bakınıp alasım var
  12. Khiran

    The Division 2

    Epic'teki Division 2 kampanyasını kaçıranlar için Uplay'de flash sale var. Standart edition: 40 TL Gold edition (Year 1 pass var): 67 TL https://store.ubi.com/on/demandware.store/Sites-tr_ubisoft-Site/en_TR/Product-Variation?pid=5b06a3994e0165fa45ffdce1&dwvar_5b06a3994e0165fa45ffdce1_Platform=pcdl
  13. Khiran

    Cyberpunk 2077

    next-gen konsollar yüzünden ya. konsolların çıkış dönemine kadar hype bitirmek istemiyorlar ondan olmuş gibi görünüyo
  14. Khiran

    Genel Tartışma Başlığı #2

  15. Khiran

    Fargo (2014) - FX

    ilk iki sezon bence efsaneydi. üçüncü sezon vargas karakteri ve mary elizabeth ablamızın hatrına biraz izlenebilirdi. dördüncü sezon fragmanı yayınlanmış. chris rock ve jason schwartzman yürünecek galiba bu sezonda da. fragman ilgimi hiç çekmedi valla yalan yok. tek ilgimi çeken schwartzman'ın karakteri oldu 😞
  16. Khiran

    Beleş oyunlar başlığı!

    Humble hesabımda kalan redeem etmediğim iki oyun varmış yazıyorum: Gone Home: XA9DF-XFPWH-XZMER Monaco: YID87-VLQQI-HLWCQ
  17. Khiran

    Xbox One - Television and Sports!

    letgoda bunun ilk çıkanlarını 600-700e satıyorlar. PC'den kalma xbox game pass'im de var aslında gözüm o taraflara kayıyor ucuz fiyat sanki
  18. Khiran

    Epic Games - EGS Genel Bakış

    Darksiders 1&2 ve Steep beleş olmuş
  19. Khiran

    İşte yerli otomobil

  20. Khiran

    İşte yerli otomobil

    tasarımın benzer olması normal bence. çoğu teslanın modellerini örnek alıyor sonuçta. mesela yukarıdaki linkteki araçlara da benziyor, vinfest'e de benziyor çünkü hepsi tesla'nın modellerini örnek alıyor. önemli olan içinin yapılması. demin reis test sürüşünü yaptı btw
  21. Khiran

    New World

    oyunun orijinal fiyatı da 40 dolar
  22. benim de çok canım çekiyor ilk oyunu epey oynamıştım ama 2 patlak çıktı diye duymuştum.. hala kararsızım
  23. devam ediyor 60 tl'lik kupon var 80 tl üzeri oyunlara
  24. Khiran

    Epic Games - EGS Genel Bakış

    xbox live gold alıyorsunuz 12 aylığı 180 tl, üstüne daha önce gamepass almamış bir hesaba üç aylık gamepass alıyorsunuz 5 tlden ve xbl gold üyeliği xbox game pass ultimate'e upgradeleniyor böylelikle 15 aylık 185 tlye hem gamepass hem xbox live goldunuz oluyor. xbl gold pc'de gereksiz ama konsol varsa orada ücretsiz, kalıcı oyunlar veriliyor her ay. valla bu olaydan sonra ucuza xbox one kapatasım bile geldi çünkü aşırı kullanışlı bir sistem bence. bir AAA oyun fiyatına 15 ay bir sürü oyun. öğrendiğim kadarıyla bu sistemle 3 yıllık yapabiliyormuşsunuz maksimum ama o kadarına ömür yetmez bu xbox gold: https://www.microsoft.com/tr-tr/p/xbox-live-gold/CFQ7TTC0K5DJ/ bu gamepass: https://www.microsoft.com/tr-tr/p/xbox-game-pass-ultimate/cfq7ttc0khs0/0007
  25. Khiran

    Epic Games - EGS Genel Bakış

    koleksiyon için falan karışmam ama metro exodus xbox game pass'te var. geçenlerde yıllık gamepass 100 küsür liraya indi, yeni üyelere de 3 aylık 5 tl olunca ikisini birleştirdim 2021'in şubatına kadar gamepassim oldu tavsiye ederim
×
×
  • Yeni Oluştur...