Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

şu videoda gameplay sırasında pek glitch e denk gelmedim. oynarken de hissetmezsem bu şekilde frame generation ile oynarım. gerçekten çok iyi görünüyor şehir. bug vs yüzünden önsiparişten aldığım oyunu hep niyetlenip niyetlenip içimden gelmeyerek öteledim. şimdi path tracing ile en azından görsel olarak tech demo gibi olacak.

 

 

df tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyuna başladım ama rdr2 den sonra yoruyo biraz. her yerde çok hareketli ve ışıklı şeyler var. hep sağda solda konuşan insanlar fln. hep bir şeyleri kaçırıyorum gibi hissettiriyor ortam bana. daha 2-3 saat oynadım büyük ihtimalle alışıyodur insan zamanla. bir de pov 90 max cap kötü olmuş. zaten çok dar alanlarda takılıyoruz. hikayesi yeterince güzeldir umarım.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

neon olması değil rahatsız eden o kadarını tabiki ilk tanıtımdan beri görüyoruz. gözümü alıyodan kasıt görüş açısında aynı anda çok hızlı contenti değişen şeyler dolu olunca bir çok detayı kaçırıyor gibi hissediyorum. hep aynı reklamlar vs dönüyorsa bi yerden sonra ignore ediliyodur heralde. şimdi orada ne varmış burada ne varmış derken asıl yapmam gereken şeye odaklanamadım. yaşlanmışta olabilirim 😂

bu arada araba modelleri ve fizikleri çok kötü. şehirdeki insanlarla vs collision çok kötü. ya içinden geçiyosun ya da deparla çarptığım kişi sanki ufaktan sürtmüşüm gibi tepki veriyo fln. tam olamamış şeyler var. 2 yıllık polish sonrası böyle ise release anını düşünemiyorum iyiki beklemişim.🙃 

en azından story nin beklentimi karşılayacağını düşünüyorum bakalım. onu da yapamadıysa üzer.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla 4090 ile de kapattım rtx i. sadece overdrive ı değil direkt rtx i tümden kapattım. demolardaki gibi clean lightning olmuyor. ray çözünürlüğünün düşük olduğu net belli oluyor. düz yüzeylerde iyiyken detay yüzeylerde glitch gibi görünüyor yansımalar. o yüzden kesinlikle rtx kapalı daha iyi görünüyor oyun. hogwarts legacy de aynıydı onda da kapatmıştım.

sonradan yama ile mevcut modellere yedirme değilde direkt ue5 ile başlayıp en baştan geliştirilirken olması lazım bu teknolojilerin bence. şu anki oyunlarda pr dan öteye gitmiyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

df, 16.04.2023 21:45 tarihinde dedi ki:

valla 4090 ile de kapattım rtx i. sadece overdrive ı değil direkt rtx i tümden kapattım. demolardaki gibi clean lightning olmuyor. ray çözünürlüğünün düşük olduğu net belli oluyor. düz yüzeylerde iyiyken detay yüzeylerde glitch gibi görünüyor yansımalar. o yüzden kesinlikle rtx kapalı daha iyi görünüyor oyun. hogwarts legacy de aynıydı onda da kapatmıştım.

sonradan yama ile mevcut modellere yedirme değilde direkt ue5 ile başlayıp en baştan geliştirilirken olması lazım bu teknolojilerin bence. şu anki oyunlarda pr dan öteye gitmiyor.

Valla bende 3080ti rtx acik ve kapali denedim, acikken cok daha guzeldi. Acik oynayip bitirdim ilk ciktigi zamanlar hemde. Ilgincmis. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karşılaştırmalı ss lerdeki gibi uzaktan durup bakınca ışıklandırma gölge fln çok daha iyi gözüküyor fln ama detay olan objelerde yaklaşınca kenarlarda köşelerde gereksiz fazla yansıma, ışık patlamaları oluyor. motion blur kapalı hdr açık oynadığım için normalden fazla göze çarpıyor olabilir. bir de hdr kapatıp motion blur açarak denerim. belki o tarz glitch gibi olan şeyleri biraz törpüler. ss çekip atarım tam demek istediğim şeyi de.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu dediğini hardwarejesus videosunda sahneleri göstererek kıyaslıyordu zaten, normalde parlak olmaması gereken yerler aşırı parlayabiliyor. hdr yerine rt overdrive kapamak daha mantıklı. motion blur bence zaten lens flare gibi asla açılmaması gereken yapay bir efekt. oyunların hollywood'u taklit etmeye çalıştığı zamandan kalma.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

Film Grain ve Depth of Field açıyorum bazen oyuna göre, diğerleri gereksiz.

RT görüntü kalitesi olarak güzel, HDR ile birleşince ama kötü oluyor. Ben aldığım monitörün HDR'yi kapadım biraz oynadıktan sonra. Oyununa göre çok güzel olabiliyor, Persona 5 ile mesela ciddi fark etti ama çoğu zaman bozuyor işi. Normalde kapalı tutup oyuna özel kontrol etmek gerekli, Windows + Alt + B ile hemen açılıp kapanıyor zaten.

Cyberpunk ile HDR pek iyi gelmedi bana.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu motordaki bariz olanlardan birisi. ama her objede yakındayken benzer saçmalıklar oluyor. material, shader vs uyumlu değil bu teknolojiye bence. sonradan yamamışlar gibi. dediğim gibi oyun baştan o teknoloji ile geliştirilmeye başlayınca düzgün olacaktır. o zamana kadar da kartlar güçlenecektir. şimdilik açamıyorum diye üzülmeye gerek olacak bir şey yok. tamam genel contrast daha iyi ama bu tarz glitchler hareketli olurken daha kötü oluyor. yüzeyin farklı yerlerinden pop oluyor ve white noise effect gibi oluyor.

 

@GERGE last of us pcde de film grain çok kötüydü mesela. özellikle aydınlık yerlerde çok kötü oluyor. texture net anlaşılmıyor. dediğin gibi nadir olarak karanlık oyunlarda iyi oluyor. resident evil 7 veya remake ler gibi.

df tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@GERGEabi windows'un auto-hdr'ı kullanma oyunun kendi hdr'ı yerine, auto-hdr oyunda yoksa idare ediyor ama oyunların kendi menülerinden aktive edilebilenler yanında zayıf kalıyor hayli. valhalla gibi 1-2 oyunda test ettim şahsen, çok farklı sonuçlar.

@dfrtx overdrive'lı gösterdiğin ss çok daha iyi duruyor bence. gölgeler, yansımalar, ortamın aydınlık seviyeleri filan. bende 4090 olsa kullanır mıydım denemeden söylemek zor ama bu sahne için düşüncem bu şahsen.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...