Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gittigidiyor'da bir mağazadan aldığım xiaomi kulaklık çakma çıktı


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

Geçenlerde hepsiburada'dan mi power bank almıştım 45wlık modelden. Kutuda hologram gibi birşey oluyor altını kazıyınca bir numara oluyor onu https://www.mi.com/global/verify#/en/tab/secur şurdan kontrol ediyorsun.

O numarayı kopyalayıp sahte ürüne basmışlarsa anlayabilmen için önceden kontrol edilmişse şu tarihte kontrol edilmiş diye yazabiliyor.

https://tr.gearbest.com/blog/how-to/3-reliable-ways-to-verify-if-your-xiaomi-device-is-original-2259

Bende de sahte çıkmıştı hem numara çıkmadı hem de kontrol etmem için bu sitenin kopyasını farklı domainde açıp kağıdını koymuşlardı kutuya ? Bu bilgilerle hb'ye iade ettim verdiler paramı geri.

Bir kontrol et vardır belki bundan

 

Tridz tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4 saat önce, Fistan dedi ki:

uğraşırsın. sene 2021 hala şunu öğrenemediniz. kargoyu teslim almadan kontrol edeceksin, sorunlu ise tutanak tutturup gerisin geriye göndereceksin.

bu zor. her ürünü kapıda açıp bakamıyorsun, kargocu zaten açmanı beklemiyor, sadece kutuya bakıp gidiyor.

yapmanız gereken basit, amazon.com.tr dışından alışveriş yapmayacaksınız ki böyle üçkağıtçı şerefsiz türk esnafı batsın, jeff bezos kazansın. easy. şerefsizler kendi yaşadıkları ülkenin mevzuatını uygulamıyor, buna hepsiburada, teknosa, mediamarkt falan dahil.

amazon.com.tr'den anakart aldım, bios update gerekti, yoktu elimde cpu, uğraşırım diye iade ettim. lam cim demeden tak diye aldılar. olması gereken budur.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Sony bluetooth hoparlör almıştım, sahte çıktı. gg ile iletişime geçip ürün görseli ile orijinal ürünün nasıl olduğunu kıyaslayan bir görsel hazırlayıp ilgiliye mail attım. Ürünü de firmadan iade için kargo bilgisi gelene kadar -cevap vermediler hemen-  YİK ile gönderdim; sonradan 'PTT ile göndermezseniz kabul etmeyiz' dediler. GG ilgilisi 'paşa paşa kargodan gidip alacaklar' dedi ve para için de 'sıkıntı yok, biz iade yapar ve kendilerinden alırız' dediler. Dedikleri gibi de oldu :)

Saygılar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 saat önce, paramecium dedi ki:

Selam,

Sony bluetooth hoparlör almıştım, sahte çıktı. gg ile iletişime geçip ürün görseli ile orijinal ürünün nasıl olduğunu kıyaslayan bir görsel hazırlayıp ilgiliye mail attım. Ürünü de firmadan iade için kargo bilgisi gelene kadar -cevap vermediler hemen-  YİK ile gönderdim; sonradan 'PTT ile göndermezseniz kabul etmeyiz' dediler. GG ilgilisi 'paşa paşa kargodan gidip alacaklar' dedi ve para için de 'sıkıntı yok, biz iade yapar ve kendilerinden alırız' dediler. Dedikleri gibi de oldu ?

Saygılar.

Evet muhtemelen böyle bi süreç olacak, GG ile iletişime geçtim, fotoğrafları attım. İncelemeye aldıklarını, böyle bir süreç yaşadığım için özür dilediklerini belirttiler. Muhtemelen 1-2 gün içinde tamamdır, siz iade edin, satıcı problem çıkarırsa topuğuna sıkarız diyecekler diye ümit ediyorum.

En son her şey bittikten sonra da Cimer'e şikayet etmeyi düşünüyorum bu emrebilgisayar07 isimli arkadaşı da, o süreç nasıl işliyor bilgisi olan var mı? Şikayet internetten mi yapılıyor, sonrasında devam eden süreçte benim yapmam gerekenler neler vs. ? En azından bir ceza alsın istiyorum ya.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

9 saat önce, Fistan dedi ki:

uğraşırsın. sene 2021 hala şunu öğrenemediniz. kargoyu teslim almadan kontrol edeceksin, sorunlu ise tutanak tutturup gerisin geriye göndereceksin.

kargoyu teslim aldıktan sonra e bu sahte demenin bi anlamı yok. adam ben orjinal gönderdim, teslim aldıktan sonra sahtesiyle değiştirip bana geri göndermeye çalışıyor dese ne diyeceksin. geçmiş olsun, yine bağır çağır gittigidiyor belki ikna olur yardımcı olur.

boyle bir sey yok. kargocu sen urunu teslim almadan acmana izin vermez. actiktan sonra da zaten senden urunu almaz. kargocu ambalajin kondisyonunda, ulastirilmasindan sorumludur icindekilerden degil. ambalajin sagin solunda ezik buzuk delik yoksa zaten almani bekler.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 saat önce, Seru dedi ki:

boyle bir sey yok. kargocu sen urunu teslim almadan acmana izin vermez. actiktan sonra da zaten senden urunu almaz. kargocu ambalajin kondisyonunda, ulastirilmasindan sorumludur icindekilerden degil. ambalajin sagin solunda ezik buzuk delik yoksa zaten almani bekler.

he yok. bol hıyarlı alışverişler o zaman sana :d

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

16 saat önce, Cthulhu dedi ki:

trendyoldan elektronik çöp bile almam bir daha. kırık kahve makinesi gönderdi herifler iade etmek için günlerce uğraştırdılar. istediği kadar ucuz olsun sıfır müşteri desteğiyle illallah dedirtiyorlar.

Trendyoldan klozet alıp iade etmiştim geçen ay fdsfds neyse ki hiçbir sıkıntı çıkmadı

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla şu an için en iyisi hepsiburada gibi duruyor çünkü, kendi kargoları baya iyi çalışıyor. en güzel yanı, bütün iadeleri evden gelip almaları. Müşteri hizmetlerine de ulaşılabiliyor.

Amazon kendi satıcısı olduğu ürünlerde extra extra iyi tabi. Müşteri memnuniyetine de kasıyor baya.. Hatta, geçenlerde dandik bi ürünü iade etmek istedim. Salla sende kalsın dediler.

Genel olarak sundukları hizmet iyi olmasa da, GG'nin müşteri hizmetleri sanırım en iyisi olabilir. Direk insan ile iletişime geçiyorsun. 

Trendyol'da ise insanla konuşamıyorsun. Çok zor imkansız.. çok denedim. Bi kere ulaşabildim. Onda da dedim ki: "Güvenlik açığınız var, adamın biri(adaşım ama tanımıyorum) benim mail adresimle üye olmuş sisteme, düzeltin. Adamın hesabına girebiliyorum, kartı kayıtlı " dedim, sallamadılar. Telefonumu verdim arayın dedim aramadılar. mail attım ilgilenmediler. Çünkü Müşteri hizmetleri sadece ürünler iadeler ile falan ilgileniyor sanırım.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...