deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Başka bir başlıkta da yazdıydım. Monitörde ölü pixel vardı, servise gönderdim, adamlar 2 gün içerisinde değişim raporu gönderdiler. Ben de raporu hepsiburada'ya gönderdim. Hepsiburada'dan gelen cevap "monitörü tarafımıza ulaştırın, değişimini 10 gün içerisinde sağlayacağız" oldu. Yalnız şöyle bir detay var, servis değişim raporu verdiği ürünleri Penta'ya (MSI distribütörü) yolluyormuş. Yani monitör bana geri dönmedi. Dahası bendeki monitör stokta da yok Hepsiburada'da veya Penta'da. Ben ne yapabilirim şimdi? Bir ay içerisinde ürünü birebir aynısıyla değiştirmezlerse Tüketici Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum ama haklarımı pek bilmiyorum açıkçası. Bir de elimde hepsiburada'da satış sonrasıyla uğraşan bir çalışanın dahilisi var ama dahiliyi tuşlayabileceğim telefon numarasını bulamıyorum ve müşteri hizmetleri numarayı vermiyor inatla. O numarayı nasıl bulurum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Monitör sana geri dönmedi ise bence Penta ile görüşmen gerekiyor. Monitörü teslim alan onlar olduğuna göre, yeniyi onlar göndermeli. Satış sonrası garantiden değişim işlemi yapılıyor anladığım kadarıyla ve distribütörün sorumluluğunda olması lazım. Hepsiburada telefonu için ama Trump Tower'ın danışma gibi bir numarası varsa oradan bağlatabilirsin belki, genel müdürlük Trump Tower'da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Trump Tower'da genel bir danışma değil o, HepsiBurada'ya ait veya onun bulunduğu kata ait (sadece ordaki bir kaç firmaya bakan ortak danışma olabilir) oluyor. Ama durumun HepsiBurada ile alakası yok sanki, değişim raporu kime yönelik hazırlanmış ki? Monitörü vermeyip sana rapor veriyorlarsa raporun geçerli olacağı, muhtemelen aynı firmanın başka birimine gitmen gerekir. En başta direk HepsiBurada'ya gönderseydin o zaman iade hakkından faydalanırdın, ölü piksel konusunu belirtip belirtmemek sana kalmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Servis raporu hepsiburada'ya yönelik hazırlamış. Hepsiburada'ya kendileri de gönderdi zaten. Hatta Hepsiburada'da gönderdikleri adamın mail'i benim mail'imin CC'sinde vardı; öyle ulaştım adama ve dahilisine. Ayrıca hepsiburada'nın sisteminde servis raporu yükleme kısmı var ve satış sonrası hizmetlerdeki bu CC'den bulduğum adam bana 10 gün önce "ürün stoklarda görünmüyor, araştırıp size döneceğim" diye mail attı. Sonrasında adamdan ses seda çıkmayınca ben tekrar mail attım ama cevap gelmedi. Bu mailleşme süreci esnasında hepsiburada müşteri hizmetleri bana sürekli "monitörü gönderin 10 gün içerisinde değişimi yapılır" dedi. Hepsiburada'nın Satış Sonrası hizmetleri ile Müşteri Hizmetleri farklı şeyler söylüyor yani ama değişimi biz değiş distribütör yapacak diyen yok. Zaten onlar bana monitörün yenisini gönderince Penta Hepsiburada'ya ödemesini yapıyormuş, onu da öğrendim. Edit: Bu arada dahili'nin altındaki adres Trump Tower değil, Gebze olarak görünüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 maille olmaz telefonla halletceksin. bize geri gönderin dedimi ama bende değil monitör diyince bi daha geri gönderin monitoru diyemez başka bi çözüm ara. maillere bakan personel robot gibi davranıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Güzeller OSB'nin yönetimini arayıp öğrenebilirsin belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardalya Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 tuketici haklari baya gelismis, kesin sen kazanirsin oraya sikayet etsen urun degisiminin siniri vardir 1 ay oldugunu hic sanmiyorum, ama “parasini verelim” cekerler muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2019 Ya parasını istemiyorum, biraz da sanırım o yüzden yokuşa sürüyorlar. İndirimden bayağı ucuza geldiydi monitör, şimdi eşdeğerini almaya kalksam 1200 1300 lira daha eklemem lazım verdiğim paraya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 ölü pikseli hepsiburada kabul etmiyor mu? Türkiyede garanti/iade işlerini aldığın yerden çözmüyor musun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Abi hepsiburadaya yollasaydim onlar da servis.point'e yollayacaklardi. Yetkili servis orasi. Zaten adamlar raporu aldi etti, su anda da hepsiburada uzerinden degisim onayi var ama surecle ilgili hic bir sey yapmiyorlar. Koskoca firmalar sallayip duruyor beni. Hani stokta monitor yok, para iadesi yapacsgiz dahi demiyor adamlar. 3 gundur mustrri hizmetlerine sordugum soruya cevap dahi gelmedi. Bir daha inventus vs. haric bu tarz seyleri almam. Bu kadar kotu satis sonrasi hizmet gormedim cidden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bonjo Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Monitör/TV almak ne gıcık iş ya, ölü pixeli ayrı dert, ışık sızması ayrı dert, kesin bi bok çıkıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bonjo Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Şikayetvar.com'a yazıp, Donanım Haber'de bir topic açarsan müşteri hizmetleri sana ulaşır, başka türlü sürünürsün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Türkiye'de insanlarla düzgün iletişime geçmeye çalışmakmış sanırım temel sorun. Haftalardır arayıp derdimi anlatmaya çalışıyorum adabınca. Bugün en sonunda müşteri hizmetlerini haşladım. 15dk sonra geri arayıp üst modeliyle değişim önerdiler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Türkiye'de gerçekten bağırıp çağırmak dışında etkili olan bir yöntem görmedim ben müşteri hizmetleri konusunda. Güzel güzel derdini anlatınca resmen sallamıyorlar, bağırıp "mahkemeye vericem, rezil edicem, ofisi basıcam" gibi tehditler savurunca hemen çözülüyor her şey. Hatta üst mevkilerden birilerinin tanıdığı gibi davranınca daha da hızlı çözülüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Selam, Adamlar 'kitap iade almıyoruz' diyecek kadar saçmalar! Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Ya hemencecik okuduysan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 24, 2019 Selam, Adam gibi kitap ile ilgili bilgi vermedikleri için şans olayına dönüyor azcık. Bir de iade koşullarında(haftalık dergiler iade olmaz demişler) yazmadıkları halde diretmeleri enteresan. 4-5 farklı siteden daha kitap alıyorum, daha iadede sorun çıkartana denk gelmedim : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Başlığı güncellemek için aletin elime geçmesini bekliyordum sdfkj Daha önce yazdığım gibi geçen hafta bugün bana MPG27CQ ile değişim önerdilerdi. Ben de "iyi yollayın" dedim. Ertesi gün aradılar, o size teklif ettiğimiz monitörün fiyat farkı çokmuş (çünkü ben 2326 liraya almıştım MAG27CQ'yu), ya 3-5 hafta arası yenisinin gelmesini bekleyeceksiniz ya da para iadesi yapacağız size dediler. Ben iki seçeneği de kabul etmedim, "hukuki haklarımı öğrenmem için bana 1-2 saat süre verin, gün içerisinde tekrar görüşelim" dedim. Bu muhabbetten 1 saat sonra telefonda konuştuğum kişi beni geri arayıp "istediğiniz modelin yollanması için elimden geleni yapıp gün içerisinde size döneceğim" dedi. Dönmedi. Hepsiburada sisteminden geçen hafta salı günü tekrar mesaj attım, ona da yanıt gelmedi... Dün sabah hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım tekrar, böyle böyle diye durumu anlattım. "Harami misiniz? Soygunculuk mu yapıyorsunuz?" gibisinden sordum. Telefondaki çocuk "beyefendi monitörünüz bu sabah kargoya verilmiş olarak görünüyor" dedi. Yaklaşık bir aylık savaşın sonunda ölü pixel'li MAG27CQ'yu sağlam MPG27CQ ile değiştirttim özetle. Tüketici hakları müşteriden yana olduğundan uğraşmak istemiyorlar sanırım ama ellerinden geldiğince süründürüyorlar müşteriyi para iadesine ikna etmek için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 hadi bakalım geçmiş olsun, güle güle kullan. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pattisliborek Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Benim monitörden gelmiş hayırlı olsun ben süper memnunum güzel alet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2019 MAG ile MPG'nin malzeme kalitesi vs. alakasız bu arada, spec.ler teoride aynı ama pratikte bayağı farklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar