Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hepsiburada Değişim


deadwoll

Öne çıkan mesajlar

Başka bir başlıkta da yazdıydım. Monitörde ölü pixel vardı, servise gönderdim, adamlar 2 gün içerisinde değişim raporu gönderdiler. Ben de raporu hepsiburada'ya gönderdim.

Hepsiburada'dan gelen cevap "monitörü tarafımıza ulaştırın, değişimini 10 gün içerisinde sağlayacağız" oldu. Yalnız şöyle bir detay var, servis değişim raporu verdiği ürünleri Penta'ya (MSI distribütörü) yolluyormuş. Yani monitör bana geri dönmedi. Dahası bendeki monitör stokta da yok Hepsiburada'da veya Penta'da.

Ben ne yapabilirim şimdi? Bir ay içerisinde ürünü birebir aynısıyla değiştirmezlerse Tüketici Heyeti'ne başvurmayı düşünüyorum ama haklarımı pek bilmiyorum açıkçası.

Bir de elimde hepsiburada'da satış sonrasıyla uğraşan bir çalışanın dahilisi var ama dahiliyi tuşlayabileceğim telefon numarasını bulamıyorum ve müşteri hizmetleri numarayı vermiyor inatla. O numarayı nasıl bulurum?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Monitör sana geri dönmedi ise bence Penta ile görüşmen gerekiyor. Monitörü teslim alan onlar olduğuna göre, yeniyi onlar göndermeli. Satış sonrası garantiden değişim işlemi yapılıyor anladığım kadarıyla ve distribütörün sorumluluğunda olması lazım.

Hepsiburada telefonu için ama Trump Tower'ın danışma gibi bir numarası varsa oradan bağlatabilirsin belki, genel müdürlük Trump Tower'da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Trump Tower'da genel bir danışma değil o, HepsiBurada'ya ait veya onun bulunduğu kata ait (sadece ordaki bir kaç firmaya bakan ortak danışma olabilir) oluyor.

Ama durumun HepsiBurada ile alakası yok sanki, değişim raporu kime yönelik hazırlanmış ki? Monitörü vermeyip sana rapor veriyorlarsa raporun geçerli olacağı, muhtemelen aynı firmanın başka birimine gitmen gerekir.

En başta direk HepsiBurada'ya gönderseydin o zaman iade hakkından faydalanırdın, ölü piksel konusunu belirtip belirtmemek sana kalmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Servis raporu hepsiburada'ya yönelik hazırlamış. Hepsiburada'ya kendileri de gönderdi zaten. Hatta Hepsiburada'da gönderdikleri adamın mail'i benim mail'imin CC'sinde vardı; öyle ulaştım adama ve dahilisine.

Ayrıca hepsiburada'nın sisteminde servis raporu yükleme kısmı var ve satış sonrası hizmetlerdeki bu CC'den bulduğum adam bana 10 gün önce "ürün stoklarda görünmüyor, araştırıp size döneceğim" diye mail attı. Sonrasında adamdan ses seda çıkmayınca ben tekrar mail attım ama cevap gelmedi.

Bu mailleşme süreci esnasında hepsiburada müşteri hizmetleri bana sürekli "monitörü gönderin 10 gün içerisinde değişimi yapılır" dedi.

Hepsiburada'nın Satış Sonrası hizmetleri ile Müşteri Hizmetleri farklı şeyler söylüyor yani ama değişimi biz değiş distribütör yapacak diyen yok. Zaten onlar bana monitörün yenisini gönderince Penta Hepsiburada'ya ödemesini yapıyormuş, onu da öğrendim.

Edit: Bu arada dahili'nin altındaki adres Trump Tower değil, Gebze olarak görünüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi hepsiburadaya yollasaydim onlar da servis.point'e yollayacaklardi. Yetkili servis orasi. Zaten adamlar raporu aldi etti, su anda da hepsiburada uzerinden degisim onayi var ama surecle ilgili hic bir sey yapmiyorlar. Koskoca firmalar sallayip duruyor beni. Hani stokta monitor yok, para iadesi yapacsgiz dahi demiyor adamlar. 3 gundur mustrri hizmetlerine sordugum soruya cevap dahi gelmedi.

Bir daha inventus vs. haric bu tarz seyleri almam. Bu kadar kotu satis sonrasi hizmet gormedim cidden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye'de gerçekten bağırıp çağırmak dışında etkili olan bir yöntem görmedim ben müşteri hizmetleri konusunda.

Güzel güzel derdini anlatınca resmen sallamıyorlar, bağırıp "mahkemeye vericem, rezil edicem, ofisi basıcam" gibi tehditler savurunca hemen çözülüyor her şey. Hatta üst mevkilerden birilerinin tanıdığı gibi davranınca daha da hızlı çözülüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Başlığı güncellemek için aletin elime geçmesini bekliyordum sdfkj

Daha önce yazdığım gibi geçen hafta bugün bana MPG27CQ ile değişim önerdilerdi. Ben de "iyi yollayın" dedim.

Ertesi gün aradılar, o size teklif ettiğimiz monitörün fiyat farkı çokmuş (çünkü ben 2326 liraya almıştım MAG27CQ'yu), ya 3-5 hafta arası yenisinin gelmesini bekleyeceksiniz ya da para iadesi yapacağız size dediler. Ben iki seçeneği de kabul etmedim, "hukuki haklarımı öğrenmem için bana 1-2 saat süre verin, gün içerisinde tekrar görüşelim" dedim.

Bu muhabbetten 1 saat sonra telefonda konuştuğum kişi beni geri arayıp "istediğiniz modelin yollanması için elimden geleni yapıp gün içerisinde size döneceğim" dedi. Dönmedi.

Hepsiburada sisteminden geçen hafta salı günü tekrar mesaj attım, ona da yanıt gelmedi... Dün sabah hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım tekrar, böyle böyle diye durumu anlattım. "Harami misiniz? Soygunculuk mu yapıyorsunuz?" gibisinden sordum. Telefondaki çocuk "beyefendi monitörünüz bu sabah kargoya verilmiş olarak görünüyor" dedi.

Yaklaşık bir aylık savaşın sonunda ölü pixel'li MAG27CQ'yu sağlam MPG27CQ ile değiştirttim özetle. Tüketici hakları müşteriden yana olduğundan uğraşmak istemiyorlar sanırım ama ellerinden geldiğince süründürüyorlar müşteriyi para iadesine ikna etmek için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...