Jump to content

Bonjo

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.400
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Bonjo tarafından gönderilen her şey

  1. Bonjo

    Fenerbahçe 2020-2021 ALİ KOÇ 3.0 Sezonu Genel Tartışma

    İlk hafta daha transferler bekleniyor. Kötü bir 11 seçimi ile maça başlıyoruz. Penaltı kaçırıyoruz. Gol yiyoruz geri düşüyoruz. Ama 75 den sonra maçı çeviriyoruz hayret valla farklı bir sezon başlangıcı oldu.
  2. Bonjo

    Valorant

    Şimdi reklamlar... Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
  3. Bonjo

    İstanbul Başakşehir Genel Tartışma

    Olsalardı geçen sene olurlardı. Sistem buna izin vermez. Ama aklıma şöyle birşey geliyor. İmamson futbol takımını istemiyor fakat şampiyon olurlarsa takımın fişini çekmesi zor olur. Takım devam eder ve belediyenin omzuna yük olmaya devam eder. İBB nin omzuna yük olan bir futbol takımı hükümetin işine gelir. Ne kdr az bütçe o kdr az hizmet demek neticede. Biraz extrem bir düşüncemi bilmiyorum ama bunun hesabını yapanlar vardır diyede düşünüyorum.
  4. Bonjo

    Diablo 4 Ana Konu

    Diablo Immortal patates oldu, bunların D4 ü çıkarması 2023.
  5. Bonjo

    Valorant

    İlk gördüm oyunu meh dedim geçtim twitchde. Tam ergen oyunu gibi geldi. Sonra baktım serhat akın oynuyor izledim 2 saat felan hoşuma gitmeye başladı. Şu oyunu başka bir firma yapsa tutmaz ama Riot yapınca tutuyor. Twitch de 100-150 k izleyicisi var ortalama. Oyun tuttu resmen. Free to play, dosya boyutu küçük ve herhalde tüm ülkeler için dil desteği var. Güzel artılar bunlar tabi.
  6. Bonjo

    Süper Lig [19/20]

    Kasımpaşada da 2 kişide çıkmış, corona olmayan takım kalmayacak yakında.
  7. Bonjo

    Süper Lig [19/20]

    İkinci dalgayı futbolla başlatacaz inşallah.
  8. Bonjo

    Süper Lig [19/20]

    Erzurumspor da 11 kişide korona çıkmış, bu takım nasıl antreman yapacak? Nasıl sahaya çıkacak? Rakibi nasıl sahaya çıkacak? Liglerin oynatılması insanlık suçudur.
  9. Bonjo

    Süper Lig [19/20]

    Fenerbahçede çalışanlarda çıkmış virüs antreman iptal edilmiş. Daha çok görecez böyle manzaralar. Ankaragücünde çıktı 1 futbolcuda, hadi takımdan başkalarınada bulaştıysa. Şimdi Ankaragücüyle kim oynuyorsa maça çıkmak istemeyebilir insani haklarından ötürü ne olacak o durumda. Çok yaygara çıkacak çok.
  10. Bonjo

    Süper Lig [19/20]

    BİR KİŞİDE KORONA ÇIKARSA NE OLACAK? Nihat Özdemir: "Alacağımız önlemlere rağmen bir kişide koronavirüse rastlanırsa o gün durumu hemen Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulu ile değerlendirip ona göre bir yol haritası belirleyeceğiz." Beyinsiz oğlu beyinsiz bunlar, daha bununla alakalı bir planları yok ligi oynatmaya çalışıyorlar. Ulan 18 takım 432 futbolcu var, teknik heyeti, malzemecisi şusu busu 1000 e yakın kişinin olacağı bir organizasyonda corona çıkmaması mucize olur. Ama daha yol haritası belirlememişler, çıkarsa belirliyeceklermiş.
  11. Bonjo

    Lego hastalığı

    En sevdiğim legolarımı buldum, çok mutluyum 😄
  12. Bonjo

    Nintendo Switch

    Teşekkürler
  13. Bonjo

    Nintendo Switch

    Kutulu oyunları ikinci el alırken bi sıkıntı olma ihtimali varmı. Oyun ilk alanın hesabına eklenip ikinci el alanın online oynayamama durumu gibi felan bişey oluyormu? Yeni alacam hiç bilmiyorum nasıl oluyor ikinci el piyasası bir sorayım dedim.
  14. Aynen nihat özdemirde, hidayetde kukla bunu herkes biliyor, karar verenlerde onlar değil.
  15. Bonjo

    Diablo 4 Ana Konu

    Geçen blizzconda duyurdukları diablo immortalı daha çıkaramayan şirket diablo 4 ü 2023 de anca çıkarır.
  16. Bonjo

    iPhone - iPad - iPod - iWatch

    7300 iphone 11, 5800 xr (hepsiburada) Hangisini alsam acep xr düşermiki biraz daha
  17. Güzel kura çekti gene gs, zaten gruptan çıkamayacağı garanti gibi bişidi 3. lük yarışında dişine göre rakip geldi.
  18. Kopernik de kopernikkk. Galaksinin en iyi Piiiizzzzasii piiizzzaasi
  19. Bonjo

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    9000 küsür gold vardı hepsine pack aldım. 96 pack 7 legendary 1 i golden, 2 de golden epic çıktı.
  20. Kızı erkeği hayasızca Pubg mobil oynuyorlar,birbirlerine kanka diye seslenip, enes batur izleyip, norm ender dinliyorlar, WTF 😱 Mmorpg oynayıp, rpnin dibine vuran, metallica dinleyen gençliği özledim.
  21. Bonjo

    Elektronik Sigara

    Vape patlamıyor pil patlıyor neticede, telefon pillerinin patlama ihtimalide var her zaman, hatta bi kere gözümün önünde oldu. Adamın birinin 4s i cayır cayır yanıyordu, telefon adamın cebindeydi, pantalonu kül oldu adamın. Olay soğuyunca hemen pilin orjinal olup olmadığı sordum, değil dedi. Dandik piller hangi cihazda olursa olsun patlamaya hazır bomba niteliğindeler.
  22. Bonjo

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    Oha abi bu ne lan şimdi gördüm VAR ile verilen penaltıyı şaka gibi.Bu ülkede siyaset konuşmak ne kadar boşsa futbol konuşmakta o kdr boş bu saatten sonra. 2018-2019 sezonu gs kendi hakkıyla değil hakemlerle şampiyon yapılmıştır diye çocuklarımız konuşur bundan 20 sene sonra bile. Haram zehir zıkkım olsun diyecek baska soz yok.
  23. Bonjo

    Euroleague 2018 - 2019 | Camino a España

    Euroleague i tüm iç saha maçlarını kazanarak lider bitirdik. Gelsin şimdi playofflar Zalgirisle zevkli bir seri olacak gibi.
  24. Bonjo

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    Ohaa ne gol atmış lan herif yeni izledim özetleri, bu gol Puskas ödülü alır kesin.
  25. Bonjo

    Fenerbahçe 2018-2019 ALİ KOÇ Sezonu Genel Tartışma

    Bu sezon Soldado ile idare ederiz. Zaten bi hedefimiz gs ı yenip başakşehire maçı satmak kaldı onuda hallederiz.
×
×
  • Yeni Oluştur...