Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

3rd Person Vs Parallel/Isometrıc Projectıon


BabacumMostors

Öne çıkan mesajlar

arkadaşlar merhaba,

ufaktan bir RPG projesine başlıyorum movement, combat vs gibi temel konuları çözümlerken kullanılacak görünümle ilgili karar veremedim o yüzden sizden de bi görüş alayım istedim eheh

aklımda ilk wticher skyrim vs gibi 3rd person görünümle yapmak vardı ama parallel/isometric izdüşümle yaparsam çok daha farklı bir etki verebileceğimi gördüm o yüzden kararsız kaldım

soru ankette ayrıca konula ilgili görüş ve fikir suanrsanız da sevinirim eheh

/cheers
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay kaynaklarında ve exploration kısmını nasıl yapmak istediğinde bitiyor, biri diğerinden daha iyi değil. Fast paced combatı hem izo hem first person iki türlü de entegre edebilirsin, istersen tersten gidip first person explorationdan combatta izometrik turn based görüntüye bile geçebilirsin. Ama hangi motoru kullanacaksın, 2d backgroundları çizebilecek kaynağın olacak mı, exploration kısmında nasıl bi oyuncu tecrübesi hedefliyorsun vs bi ton etmen var.

Her rpgnin farklı bi ruhu var, izometrik skyrim olmayacağı gibi first person pillars da olmaz. Ama atıyorum crusader:no regret gibi combatı olan fast paced bi izometrik sandbox rpg bile yapabilirsin yeterince kaynağın varsa.

Bak mesela deadfire ın fig updatelerinden birinde detaylı 2D backgroundları nasıl oluşturduklarını aşama aşama anlatmışlar. Bunun 4te 1ini bile yapabilir misin? Ama en önemlisi yakalamak istediğin etki ve his hangisi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...