BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 arkadaşlar merhaba, ufaktan bir RPG projesine başlıyorum movement, combat vs gibi temel konuları çözümlerken kullanılacak görünümle ilgili karar veremedim o yüzden sizden de bi görüş alayım istedim eheh aklımda ilk wticher skyrim vs gibi 3rd person görünümle yapmak vardı ama parallel/isometric izdüşümle yaparsam çok daha farklı bir etki verebileceğimi gördüm o yüzden kararsız kaldım soru ankette ayrıca konula ilgili görüş ve fikir suanrsanız da sevinirim eheh /cheers
mulgear6 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 T'ye bastığımda değişsin milleti zapturapt altına almayın
elesso Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 cihaza göre değişiyor... mobilde ve pcde iso seviyorum be şahsen. konsolda third person daha keyifli oluyor gibi...
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 level tasarımını buna göre şekillendireceğim için hem 3rd hem iso tek başıma zorlar beni, projeyi büyütebilrisem neden olmasın yada bu oyundan öğrendiklerimle bir sonrakinde denerim ;)
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 3rd person cok daha masraflı isometric yap
Anelor Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 3rd person'da immersion atmosfer falan vermen çok zor. iso daha garanti geldi
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 atmosfer ve immersion lazımsa kesinlikle 3rd person. turn-based grup yönetmiyorsan izometriğin bir faydası yok.
sabonis Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 3rd person diyenleri ban'layabilir miyiz, elite master race olalım pls
nienna Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 üçüncü şahıs gider. immersion yok isoda. yine oynuyorum da. edüt: flashback'ten beri oyuncuyum.
XLegolas Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 sabonis said: 3rd person diyenleri ban'layabilir miyiz, elite master race olalım pls onlar hayattan banli zaten
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2017 3d oldu mu combat'ta animasyon çığrından çıkmaz mı ya? yürümesi zıplaması var, büyüsü var, fiziği var bilmemnesi var. izo yap vuş vuş diye general direction'larına doğru sallasınlar işte (tu)
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 3rd person altından kalkamazsın zaten
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Sam said: atmosfer ve immersion lazımsa kesinlikle 3rd person. turn-based grup yönetmiyorsan izometriğin bir faydası yok. (tu)
totemic Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 3rd person diyenleri dışarı alabilir miyiz lütfen? ne o çocuk gibi ciuv ciuv civu..
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 3rd person RPG anca sandbox oldu mu güzel oluyo, ki zaten sandbox diyince iş yükü x1000 falan olduğu için bi de üstüne 3rd person yapmanın kendi problemleri dahil oluyo falan. Isometric o yüzden bence de.
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 suark isometric istemiyorsa bu senin isometric yapman için en güçlü argümanı oluyor öyle düşün :D
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 valla ben buna karar veremem ya. bazen aksiyona daha aç oluyorum 3rd person istiyor canım bazen de taktiksel takılasım geliyor izo. duruma göre çok değişiyor.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Olay kaynaklarında ve exploration kısmını nasıl yapmak istediğinde bitiyor, biri diğerinden daha iyi değil. Fast paced combatı hem izo hem first person iki türlü de entegre edebilirsin, istersen tersten gidip first person explorationdan combatta izometrik turn based görüntüye bile geçebilirsin. Ama hangi motoru kullanacaksın, 2d backgroundları çizebilecek kaynağın olacak mı, exploration kısmında nasıl bi oyuncu tecrübesi hedefliyorsun vs bi ton etmen var. Her rpgnin farklı bi ruhu var, izometrik skyrim olmayacağı gibi first person pillars da olmaz. Ama atıyorum crusader:no regret gibi combatı olan fast paced bi izometrik sandbox rpg bile yapabilirsin yeterince kaynağın varsa. Bak mesela deadfire ın fig updatelerinden birinde detaylı 2D backgroundları nasıl oluşturduklarını aşama aşama anlatmışlar. Bunun 4te 1ini bile yapabilir misin? Ama en önemlisi yakalamak istediğin etki ve his hangisi?
eldar Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 3rd person yapamayacağın için izometrik.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Tam tersi de geçerli olabilir, beleş hazır kaynak 3D motorlarda daha fazla. İzometrik için tek tek elle çizecek falan. Ha tabi underrail gibi pixxellated bi olaya da girebilir ama o herif dahi bildiğin. İldodan o kadar yaratıcılık beklemiyoruz asd
Öne çıkan mesajlar