Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Samsung Galaxy S7


Bone

Öne çıkan mesajlar

Samsung çok ilginç bir firma lan. Adamlar ssd'den tut klimadan buzdolabına, mobil işlemciden ram'e, lcd panel den süpürge makinasına kadar aklına gelebilecek her şeyi üretebiliyorlar. Her ürettiği üründe belli bir standart kalitesinde. Dandik ürünü yok yani. Üretim tesislerinde çok gelişmiş. Nasıl takip ediyorlar hepsinin kar zararını boku püsürünü beyin bedava

edit: mr makinasıda üretiyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

süreçte birini öldürmezsem iyi ya. teknis servis kaydı hatalı açmış. samsung diyor ki teknik servisin kaydı düzeltmesi gerek, teknik servisi arayın. 3 gündür arıyorum kimse açmıyor. lan dedim şikayet var a bir bakayım. adamlar 3 yıldır telefon açmıyormuş lan. türkiyedeki en büyük teknik servis adamlar şişlinin göbeğinde rebel elektronik. samsungu aradım böyle böyle açmıyorlar telefonu, ben de istanbul dışındayım, ne yapalım. valla teknik servisin düzeltmesi gerek biz bir şey yapamayız diyorlar. bu nasıl marka - hizmet noktası anlayışı onu da anlamadım. ulan adamlar yıllardır telefon açmıyor, binlerce şikayet var. ya bu adamlarla çalışma ya da adamlara telefonu açtırt. muhasebe bile telefonu açmıyor. bu arada benim telefon değişim işleminde onayda. tövbe tövbe ya. kimden sinirimi çıkartacağımı şaşırdım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çizimi, projesi boku püsürü hazır olan her şeyi ben tesislerimde en yüksek teknoloji ile üretebilirim diyor işte.

Bakma apple işlemcilerini TSMC ye ürettiriyor ama aynı üretim teknolojisi samsung da hayli hayli vardır. Sırf rakibine para gitmesin diye ürettirmiyor bence asdjh. ya da fazla fiyat çekiyordur.

Gerçi oled ekranı bile en iyi samsung ürettiği belli ama yinede neredeyse iflasını açıklamak üzere olan sharp'a ürettirmek için anlaşmaya çalışıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aklınız varsa şu adamların eline düşürmeyin kendinizi. tam 1 haftadır açılan servis kaydını değiştiremedik. 6 kere görüştük call center ile. hala servis yapacak diyor. servis yıllardır telefon açmıyor. servis kaydı üzerinde para iadesi için rapor istiyor diyor, call centerdaki bot "değişim için ama" diyor hala. rebel elektronikle ilgili durumu anlatıyorum, 5 gündür arıyorum, KESİNLİKLE telefona bakmıyorlar diyorum hala olur mu öyle şey yanlışınız var 1 saat sonra yine arayın ben kayıt açıyorum diyor. sikayetvarda rebel elektronik telefonu açmıyor şikayetleri buradan aktarmasız yol olmuş çine. diyorum ki böyle bir genel sorun var servisinizle ilgili kime bildireceğiz bunu. ne call center kayıt alıyor, ne web sitelerinde bir yer var. bildiğin bok gibi ortada kalıyorsun. herkes durumun farkında, sorun yokmuş gibi davranıp başkasına iteliyor konuyu.

günün sonunda hala kayıt değiştirilemedi, hala rapor alınamadı. kadına 20 dk anlatıyorum durumu, hala samsung para iadesi yapmıyor diyor. resmen bot ya. içine gir beni korkut koca samsungun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye genelinde bulunan iki mağazadan birinden randevu alıp, saatlerce bekleyip sonra refurbished cihazları yeni diye kakalıyorlar (ki bu işleme de 1000 - 1200 fark veriyorsun :) ). Ama sen de haklısın tabi kendince diyecek birşeyim yok, deneyim kişiden kişiye değişir.

Apple'da işler her zaman çok mu iyi? Bence değil, para iadesi alamayınca deliren bu arkadaş gibi mesela, servis zor iştir ve müşteri memnuniyetsizlikleri olur, malı nereden aldığında önemli, her zaman bayiden almak öncelikli olmalı zira muhattabın var karşında;

Enraged Man
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

aklınız varsa şu adamların eline düşürmeyin kendinizi. tam 1 haftadır açılan servis kaydını değiştiremedik. 6 kere görüştük call center ile. hala servis yapacak diyor. servis yıllardır telefon açmıyor. servis kaydı üzerinde para iadesi için rapor istiyor diyor, call centerdaki bot "değişim için ama" diyor hala. rebel elektronikle ilgili durumu anlatıyorum, 5 gündür arıyorum, KESİNLİKLE telefona bakmıyorlar diyorum hala olur mu öyle şey yanlışınız var 1 saat sonra yine arayın ben kayıt açıyorum diyor. sikayetvarda rebel elektronik telefonu açmıyor şikayetleri buradan aktarmasız yol olmuş çine. diyorum ki böyle bir genel sorun var servisinizle ilgili kime bildireceğiz bunu. ne call center kayıt alıyor, ne web sitelerinde bir yer var. bildiğin bok gibi ortada kalıyorsun. herkes durumun farkında, sorun yokmuş gibi davranıp başkasına iteliyor konuyu.

günün sonunda hala kayıt değiştirilemedi, hala rapor alınamadı. kadına 20 dk anlatıyorum durumu, hala samsung para iadesi yapmıyor diyor. resmen bot ya. içine gir beni korkut koca samsungun.


Bu tür durumlarda Call Center'daki karşındaki kişiye yetkili biriyle (supervisor'ı, takım lideri şu bu) görüşmek istediğini söyleyip ve ısrar etmek, ardından sorununla daha fazla ilgilenmezlerse durumu Samsung'un globale bildireceğini söylemek ve hem mail hem twitter üzerinden taşımak en mantıklısı. Twitter herkesin göz önünde olduğu için büyük ve itibarlı firmalar imajlarını kurtarmak için daha özverili davranıyorlar bu duruma. Hatta beklenmedik destek de alabilirsin. Birkaç sene önce Samsung telefon şikayeti yüzünden Samsung'a twitter'dan şikayet eden bir çocuğa HTC bedava telefon yollamıştı "bir de bizimkini dene, umarım memnun kalırsın" diye, bir telefon parasına korkunç bir PR :)

Babamın gayet iyi çalışan telefonundaki çok ufak bir problem yüzünden yeni telefon aldırtmıştı Samsung servis, o zamandan beri bir miktar kılım kendilerine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

7 kişiyle görüştüm call centerdan, 7 si de başka bir şey söyledi.

müşteri memnuniyeti falan başka bir şey, bunlar baya operasyon falan bilmiyor. eğitim verilmemiş. bilmediği zaman sorabileceği biri de yok belli ki. 1 dk bekletiyorum deyip de sormuyor. 5 gündür arıyorum, telefonu açmıyorlar diyorum. şimdi kayıt açtım 2 saat sonra arayın açacaklar diyor. diyorum ki sizin kayıt açmanızla ne alakası var şişlideki adamın telefonu açmasının. siz bana güvenin diyor. 2 saat sonra aradım tabii ki de açmadı adamlar telefon DAS. hayır bi de karşısındaki insanı kendi gibi salak zannetmesi. sırf telefonu kapatmak ve çağrıyı sonlandırmak için. sefil durumda o call center. sorumlusu kimse tuvalete atın, sifonu çekin.

@Rewendor : onu da denedim abi işe yaramadı. normalde hb'de botlara geldiğinde spesifik bir konuysa bastırırsın. bilen birine bağlar daha deneyimli adam çat çat neyse söyler. o yada bu öğrenirsin. bunların alayı bilgisiz olduğu gibi hatalı yönlendirme yapıyor.

işin komiği 6 kişi "hatalı ve servis tarafından düzeltimesi" gerek dedikten sonra 7. kişi "hiçbir hata yok, servis doğru yapmış, işleminiz olması gerektiği gibi işliyor" dedi. yani bu kadar içler acısı durumdalar.

arıza kaydı raporu için zaten değişim işlemi açılıyormuş (dap diye geçiyor sanırım) normal süreç bu arkadaşlar sizi yanlış bilgilendirmiş dedi. alnında öpecektim adamı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Afterdeep said:

Türkiye genelinde bulunan iki mağazadan birinden randevu alıp, saatlerce bekleyip sonra refurbished cihazları yeni diye kakalıyorlar (ki bu işleme de 1000 - 1200 fark veriyorsun :) ). Ama sen de haklısın tabi kendince diyecek birşeyim yok, deneyim kişiden kişiye değişir.

Apple'da işler her zaman çok mu iyi? Bence değil, para iadesi alamayınca deliren bu arkadaş gibi mesela, servis zor iştir ve müşteri memnuniyetsizlikleri olur, malı nereden aldığında önemli, her zaman bayiden almak öncelikli olmalı zira muhattabın var karşında;

Enraged Man


aga anladık ekmek yediğin yeri savunuyon,
tamam bak s7 kullanıyorum, bana göre güzel telefon o da tamam,
ama apple'ın satış sonrası hizmetine bok atılır mı, göz var nizam var. kendim dahil en az 10 hikaye var bildiğim, zorlu'da alınan üst düzey hizmete ilişkin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ginaly said:

Afterdeep said:

Türkiye genelinde bulunan iki mağazadan birinden randevu alıp, saatlerce bekleyip sonra refurbished cihazları yeni diye kakalıyorlar (ki bu işleme de 1000 - 1200 fark veriyorsun :) ). Ama sen de haklısın tabi kendince diyecek birşeyim yok, deneyim kişiden kişiye değişir.

Apple'da işler her zaman çok mu iyi? Bence değil, para iadesi alamayınca deliren bu arkadaş gibi mesela, servis zor iştir ve müşteri memnuniyetsizlikleri olur, malı nereden aldığında önemli, her zaman bayiden almak öncelikli olmalı zira muhattabın var karşında;

Enraged Man


aga anladık ekmek yediğin yeri savunuyon,
tamam bak s7 kullanıyorum, bana göre güzel telefon o da tamam,
ama apple'ın satış sonrası hizmetine bok atılır mı, göz var nizam var. kendim dahil en az 10 hikaye var bildiğim, zorlu'da alınan üst düzey hizmete ilişkin.


Yav ne alakası var ekmek yediğim yer ile çok gereksiz yorumlar bunlar. Ben de benim arkadaşlarımın yaşadıklarından yola çıkarak anlatıyorum bu örneği, benim de Apple'da çalışan çok yakın arkadaşım var mesela, içeriyi de biliyorum. Herkesin 100% mutlu olması gibi bir dünya hiçbir marka için yok satış sonrası servis kısmında.

Al aşağıdaki örnek bu ülkede yaşanan birşey zamanında, Samsung'un servis efsane, kusursuz asla demem tabi ki öyle bir dünya yok ama bunlar da oldu sonuçta ve bu deneyim herkese göre değişir.

Bu arada sürekli karşılaştırdığınız iki firma hem servis, hem satış hem pazarlama olarak çok farklı noktalarda. Ben sektörün içindeyim ve burada yapılan bazı yorumlar çok komik gerçekten, rica ediyorum biraz araştırıp konuşun ya gerçekten zor değil. (bunları senin özelinde yazmıyorum, genel serzenişim.)

Genius Bar İsyanı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Samsungda çalışıyorsan pedere S7 aldık ekranı sıkıntılı çıktı şimdi dap kapsamında değişim onayına sunuldu yazıyor servis kaydında müşteri hizmetleri değişimde süre sınırı yok 1 hafta da sürebilir 1 yıl da gibi absürt bir cevap veriyor adama doğum günü hediyesi olarak aldım haftaya burada olacak ama telefon yok şu işi hızlandıramaz mıyız?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...