Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 şöyle bir soru var gençler, bir oyunu oynarken o sahnenin içindeymiş gibi hissedildiğiniz, karakter kontrolünü daha rahat sağlayabildiğiniz, hareketler ve animasyonların daha gerçekçi geldiği, etrafınızda olan bitenleri daha rahat algılayıp tepki verebildiğiniz kamera açısı nedir? ama bundan daha önemlisi, neden? mesela third person diyenler neden böyle diyor, ya da neden diğerleri değil vs... istediğiniz kadar detaylı cevaplayabilirsiniz. evet. go.
Remus Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 İzomerik tabiki ortama daha çok hakim oluyorsun. Mesela Wow'u bile izomerik oynamış biriyim.
eldar Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Her sorunun farklı cevabı var, kontrol için fps ama 2 boyutlu bir erkanda, kendi gözünden görüntü gerçeklik hissini veremez tam anlamıyla. Dolayısıyla daha iyi bir deneyim için TP, oynanabilirlik için FP.
Red Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 oyununa göre. uncharted gta vs 3rd person hoşuma gidiyor. ama 3rd person battlefield oynamam dsfs yani kesin bir şey söylenemez bence. bf oynarken içinde hissediyorum uncharted oynarken de
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 third personda kadın karakterin gotune memesine bakabiliyosun o yuzden third person
df Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 ben de onu diyecektim. normalde fps tomb raider'de tps =)
k1nJo Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Bone said: bir oyunu oynarken o sahnenin içindeymiş gibi hissedildiğiniz first person Bone said: karakter kontrolünü daha rahat sağlayabildiğiniz oyuna göre Bone said: hareketler ve animasyonların daha gerçekçi geldiği third person Bone said: etrafınızda olan bitenleri daha rahat algılayıp tepki verebildiğiniz izometrik
Sam Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 sordukların ayrı şeyler yalnız, gerçekçilik başka, kontrol başka. bir de oyunda ne yaptığım konusu var. tek seçenek diyemem o yüzden. gerçekçilik için: first-person nişanlı gameplayde kontrol için: first-person yakın dövüşte kontrol için: third-person stratejik, arkalı önlü alan hakimiyeti lazımsa veya birden fazla karaktere hakimsek kontrol için: izometrik genel olarak seyretme keyfi için: third person yani third-person seçerim bu yüzden ama her oyuna ve hatta her oyundaki her duruma uymaz, o nedenle evrensel bir seçim değil bunu söylerken.
dasaaa Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 yemek yerken catal mi, kasik mi, bicak mi yoksa chopstick mi kullanirsiniz? kivaminda soru. corbayi bicakla icmeye calisan salak yoktur herhalde. hepsinin ozelligi, yeri farkli. lan bonec sorusuymus.. pöh
SenariouS Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 dasaaa said: yemek yerken catal mi, kasik mi, bicak mi yoksa chopstick mi kullanirsiniz? kivaminda soru. +1
reyou Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 total war serisinde mesela fps ye gecis olup tek bir askeri yonettigimiz, kilici, topuzu salladigimiz, adamlarlar gogus gosuse carpistigimiz anlar olsa enfes olurdu ama o hali tek basina bayardi bir zaman sonra. oyunun sahnesine gore gecisler olmasi fps/tps arasinda. film gibi iste, lotr de nasi bi fps bi tps goruyosak oyunlardada o.
sabonis Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 gereken söylenmiş. öle tek bi soru ve anketle olacak iş değil.
Sam Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 reyou o dediğin olarak işte mount & blade var. :) nişan alacaksam first-person, onun haricinde third. bethesda oyunlarında da aynısını yapıyorum, izin veren oyunlarda en iyisi öyle geçişler.
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 oyuna bakar. mesela warframe'i first person oynamak istemem, ama serious sam'i isterim. SC'nin sunduğu izometrikle diablonun sunduğu izometrik bile birbirinden dünyalar kadar farklı. Eğer kamera konusunda bir gruplama yapılcaksa. 1.sabit omuz üstü+fps(quaketir gears of wardur, cross hairla kameranın ortak calıstığı oyunlar) 2.yarı serbest third person (tomb raider, 2d platform oyunları mario rayman vs vs, world of warcraft, diablo, zelda vs gibi kameranın karaktere bağlı olduğu ama kontrollere tümüyle bağlı olmadığı oyunlar.) 3. serbest kameranın olduğu oyunlar (nerdese bütün rtsler eski usul batı rpgleri, puzzle oyunları, city builderlar, vs) Bir gruplama olucaksa türüne göre kameranın bence gruplama en kaba haliyle budur.
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 ghost recon future soldier'da izometriği atarsak hepsi var o seçeneklerde. Aksiyon ve kamera olayı çok iyidi. https://www.youtube.com/watch?v=kc7jatidcko
Bone Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 sabonis said: gereken söylenmiş. öle tek bi soru ve anketle olacak iş değil. tek bir tanesini seçseydiniz ne olurdu diye soruyorum zaten. genel olarak hangi tip açıdaki oyunları oynarken daha seviyorsunuz felan. tek bi soru ve anketle olacak iş değil diyorsun da, oyunu yaparken de tek bi açı seçmek zorundasın haliyle...
Sam Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 sevgi sorarsan işte third-person seyretmesi en keyifli benim için, max payne'de bullet time'da sağa sola uçmaktan mount & blade'de at sürmeye, skyrim'de koşturmaya kadar.
ShadowFury Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 third person. hem görsellik olarak, hem ortam olarak, hem hareket/kontrol olarak en güzeli.
sabonis Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Bone said: sabonis said: gereken söylenmiş. öle tek bi soru ve anketle olacak iş değil. tek bir tanesini seçseydiniz ne olurdu diye soruyorum zaten. genel olarak hangi tip açıdaki oyunları oynarken daha seviyorsunuz felan. tek bi soru ve anketle olacak iş değil diyorsun da, oyunu yaparken de tek bi açı seçmek zorundasın haliyle... baştan sevmek, gerçekçilik, immersion olarak sorarsan tabii ki farklı farklı cevaplar gelir.. direk en sevdiğiniz hangisi dersen cevap verebilir millet ama sonuçta oyun türleri de boşuna çıkmıyor, hepsinin verdiği etki başka. genre ile pov el ele kol kola gidiyor genellikle.
benjani Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 fps'de memeler güzel gözüküyor http://static.giantbomb.com/uploads/original/0/1480/311160-trespasser_02health.jpg
Daesu Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 11, 2016 fp olcaksa 100-110 fov ayarı olsun yoksa olmasın daha iyi
Öne çıkan mesajlar