Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

yok ben katılmıyorum.

her AAA title olamayan yürü bitti gitti diye konusmaya gerek yok.

hala insnaalr rpg yapar eder. türün en önemli özelliği grafikler deil, her line'ı seslendirilmiş dialoglarlar deil, 100 milyon dolarlık reklam kammpanyaları deil sonucta


E tamam iste mainstreamden dusuyor, niche oluyor talebe gore arz gidiyor. Kimse yapmasa sen oturur yaparsin. Sonra belki bastan kesfedilir vs. RPG ogelerinden hayatta kalanlari baska genrelar icine girer. Muzik moda filan. Bilmiom.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Toplam 3 akşam falan oynadım oyunu da ikisi tamamen sağa sola bina vs dikmekle geçti, 3.sünde de codsworth sağolsun ben stealth kasarken bi şekilde duvar arkasına girip bütün mekanı çektiği için sıkılıp kapadım. Şimdi girip sıfırdan bi karakter yaratıp baştan başlicam, it, serseri RP'si yapıcam, o kadar sinirlendim oyuna sdf

Bu arada şöyle bi şey varmış

http://geekyapar.com/wp-content/uploads/2015/11/20151116030455.jpg

Edit: 14. sayfada verilmiş :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bliksem said:



1. Yezid, Metacritic review ratinglerinin kendisine itibar ve meşruiyet sağlamadığını biliyor. GOTY yolunda hiçbir engel istemiyor.

2. Zift Medyası'nın yalanlarının aksine oyun oldukça buglı ve optimizasyon konusunda sıkıntılı. Rockville'deki Siyonistler RPG öğelerini kırpmaya devam ediyor.

3. User ratinglerin düşük olması İsrafsaray'ın koridorlarında bağırışların yankılanmasına sebep oldu. Yezid, Sam'e çalışma yaptırdı.

4. Yezid'in en büyük korkusu metacritic'te 85'in altında kalmak. O yüzden düşük reviewler konuşulduğunda Sam, AoD ve Alpha Protocol'den, hatta ne alakaysa XCOM'dan bahsedecek.

5. Türkiye'de Sam ile anlaşan Yezid, uluslararası arenada da mafyatik yöntemler kullanan IGN ve Gamespot ile omuz omuza vermiş.

6. Yezid'in "Bilgisayar Oyunları" bölümüne kayyum ataması gündemde. Sam'in "bölümün tek modu ben olmasam kapatırım" demeci bunun ilk ayağı.

7. Adamlar er geç beni bitirecek korkusuyla sağa sola saldırma. Sizi oyunun bugları, 15 yıllık motorda dynamic lightning olmaması değil, RPG'de choice and consequence bitirecek.
Korkma, savele.



HAHAHAHAHAHAH
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bitirdim ilk gameplay'ı, bitmeyecekti artık her şeyi bırakıp story takip ettim. 40 saatten fazla sürmüş, thumbs up ondan. çok güzel oyun deneyimiydi. bugları, kırık mekanikler falan her şeyiyle fallout evreninde 40 saat gameplay için değerdi. story falan felaket, hele sonlarda 4 lü seçimler öyle kötü ki kafayı yiyecektim artık, resmen hiçbir şey yapamazsın linear git diyordu, ne diyeceğini anlayamıyorsun falan

neyse ama güzeldi overall. callout olsa adı 8/10 u vardı, fallout olduğu için 7/10 notladım.

yalnız bir şey beni çok üzdü ya, aslında spoiler değil ama spoiler içinde yazayım, pinpiriklenen açık bakmasın


oyunun sonunda yaptığımız seçimlerle oyun sonu gerçekleşiyor fakat fallout bitirirken en dramatik an olan cinematic yaptığın seçime göre gelmiyor. bildiğin bir tane cinematik koymuşlar ki o da cinematik değil. slideshow'umsu ama generic tamamen. yani benim yaptığım seçimlere göre şekillenmemiş. bana gösterdiği tablo ile benim seçtiğimin hiçbir alakası yoktu

https://www.youtube.com/watch?v=b7hCJhkxS1o

şunu yapmamışlar belanızı versin ya



seçimler ve hikaye sonu

institute'da shaun ile tanıştıktan sonra direkt her şeyi bir kenara bıraktım çünkü adamlar gerçekten fallout'da ilk defa gelecek için umut inşa etmişler yer altında. yer altından çıkış ve yer altına dönüş teması hoşuma gitti. oyunun sonunda diğer factionlarla ilgili ZORLADIĞI seçimler o kadar saçma ve kalitesiz ki. nefret ettim bethesda'dan. bos'u yok etmek niye zorundayım abi. bos'un zaten milyon tane düşmanı var, derdi var, cover etmesi gereken ground var. neden benim peşimde koşsun sadece. koşsa bile teleport oluyoruz lan. alayı gelse ne olur. dışarıdaki synth operasyonunu minimalize edersin, in-out operasyonlar dışında görünmezsin, 20 yıla kimse institute efsane olur zaten, bos yine başka şeyler peşinde koşar.

raidroad aynı şekilde, hiçbir seçim sunmadı lanet oyun, içim gitti kendince iyi şeyler yapan insanları öldürürken. bos'da yazdıklarım aynen bunlar için geçerli olurdu. varsın synth'lerden bazıları rogue olsun yani.

geleceği inşa ediyoruz diye her şeyi yok ettik. radio mesajı falan çok saçmaydı resmen gel gel yaptık bütün commonwealth'e. kız arkadaştan ayrılıp fb status güncellemek gibi.

1 int ile dünyanın en zeki insanlarının lideri oldum. THE IRONY huasdausd.

oyunun sonunda çok üzüldüm ya. cinematik girecek diye çok hevesliydim. bütün factionları yok edip, bilime geleceğe yatırım yaptım. cinematik girdi, commonwealth'de eski halinde yürüyorum. sanctuary'de falanım. ulan institute lideri oldum ne işim var commonwealth'de ne işim var sanctuary'de. aştım geçtim artık. PA tamir ediyorum böyle garajda falan. saçma sapan alakasız şeyler gösterdi.

war never changes? bitch, please..

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


3 factionu bitirdigim icin sunu diyebilirim o son videonun ilk 4-5 saniyesi degisiyor sadece gerisi hep ayni. bende ayni sekilde yok etmek istememistim ama zorla yok edeceksin bilader diyor ve bunu her 4 factionda diyor yani kimi secersen sec karsidan ikisi hep gidiyor. minuteman de bile bos ve institute gidiyor. ne manasizlik. illa minuteman ve diger sectigin ucluden birisi kaliyor. peh

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

bitirdim ilk gameplay'ı, bitmeyecekti artık her şeyi bırakıp story takip ettim. 40 saatten fazla sürmüş, thumbs up ondan. çok güzel oyun deneyimiydi. bugları, kırık mekanikler falan her şeyiyle fallout evreninde 40 saat gameplay için değerdi. story falan felaket, hele sonlarda 4 lü seçimler öyle kötü ki kafayı yiyecektim artık, resmen hiçbir şey yapamazsın linear git diyordu, ne diyeceğini anlayamıyorsun falan

neyse ama güzeldi overall. callout olsa adı 8/10 u vardı, fallout olduğu için 7/10 notladım.

yalnız bir şey beni çok üzdü ya, aslında spoiler değil ama spoiler içinde yazayım, pinpiriklenen açık bakmasın


oyunun sonunda yaptığımız seçimlerle oyun sonu gerçekleşiyor fakat fallout bitirirken en dramatik an olan cinematic yaptığın seçime göre gelmiyor. bildiğin bir tane cinematik koymuşlar ki o da cinematik değil. slideshow'umsu ama generic tamamen. yani benim yaptığım seçimlere göre şekillenmemiş. bana gösterdiği tablo ile benim seçtiğimin hiçbir alakası yoktu

https://www.youtube.com/watch?v=b7hCJhkxS1o

şunu yapmamışlar belanızı versin ya



seçimler ve hikaye sonu

institute'da shaun ile tanıştıktan sonra direkt her şeyi bir kenara bıraktım çünkü adamlar gerçekten fallout'da ilk defa gelecek için umut inşa etmişler yer altında. yer altından çıkış ve yer altına dönüş teması hoşuma gitti. oyunun sonunda diğer factionlarla ilgili ZORLADIĞI seçimler o kadar saçma ve kalitesiz ki. nefret ettim bethesda'dan. bos'u yok etmek niye zorundayım abi. bos'un zaten milyon tane düşmanı var, derdi var, cover etmesi gereken ground var. neden benim peşimde koşsun sadece. koşsa bile teleport oluyoruz lan. alayı gelse ne olur. dışarıdaki synth operasyonunu minimalize edersin, in-out operasyonlar dışında görünmezsin, 20 yıla kimse institute efsane olur zaten, bos yine başka şeyler peşinde koşar.

raidroad aynı şekilde, hiçbir seçim sunmadı lanet oyun, içim gitti kendince iyi şeyler yapan insanları öldürürken. bos'da yazdıklarım aynen bunlar için geçerli olurdu. varsın synth'lerden bazıları rogue olsun yani.

geleceği inşa ediyoruz diye her şeyi yok ettik. radio mesajı falan çok saçmaydı resmen gel gel yaptık bütün commonwealth'e. kız arkadaştan ayrılıp fb status güncellemek gibi.

1 int ile dünyanın en zeki insanlarının lideri oldum. THE IRONY huasdausd.

oyunun sonunda çok üzüldüm ya. cinematik girecek diye çok hevesliydim. bütün factionları yok edip, bilime geleceğe yatırım yaptım. cinematik girdi, commonwealth'de eski halinde yürüyorum. sanctuary'de falanım. ulan institute lideri oldum ne işim var commonwealth'de ne işim var sanctuary'de. aştım geçtim artık. PA tamir ediyorum böyle garajda falan. saçma sapan alakasız şeyler gösterdi.

war never changes? bitch, please..



Sanırım secimlerimiz aynı olmus, tam anlamıyla katılıyorum sana hislerime tercuman olmussun(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xaenin said:

fallout avni

bliksem said:



1. Yezid, Metacritic review ratinglerinin kendisine itibar ve meşruiyet sağlamadığını biliyor. GOTY yolunda hiçbir engel istemiyor.

2. Zift Medyası'nın yalanlarının aksine oyun oldukça buglı ve optimizasyon konusunda sıkıntılı. Rockville'deki Siyonistler RPG öğelerini kırpmaya devam ediyor.

3. User ratinglerin düşük olması İsrafsaray'ın koridorlarında bağırışların yankılanmasına sebep oldu. Yezid, Sam'e çalışma yaptırdı.

4. Yezid'in en büyük korkusu metacritic'te 85'in altında kalmak. O yüzden düşük reviewler konuşulduğunda Sam, AoD ve Alpha Protocol'den, hatta ne alakaysa XCOM'dan bahsedecek.

5. Türkiye'de Sam ile anlaşan Yezid, uluslararası arenada da mafyatik yöntemler kullanan IGN ve Gamespot ile omuz omuza vermiş.

6. Yezid'in "Bilgisayar Oyunları" bölümüne kayyum ataması gündemde. Sam'in "bölümün tek modu ben olmasam kapatırım" demeci bunun ilk ayağı.

7. Adamlar er geç beni bitirecek korkusuyla sağa sola saldırma. Sizi oyunun bugları, 15 yıllık motorda dynamic lightning olmaması değil, RPG'de choice and consequence bitirecek.
Korkma, savele.





HAHAHAHAHAHAH


hahahaha ben bunu nasıl kaçırmışım. çogii.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

prequel:



1. Yezid, uzun zamandır planladığı dumbdown darbesini hayata geçirmek için son kozlarını oynuyor. NDAleri hızlıca imzalattı.

2. Skyrim'deki skill sistemiyle darbeye zemin hazırlamıştı. Janrı RPGlikten çıkarıyor.

3. Dergiler, forumlar ve subredditler başta olmak üzere janra darbeye evet diyecek klikler oluşturuldu.

4. Grafikerler ve testerlar feshedilmiş durumda. Bütün texture ve animasyonlar Yezid'in liseden arkadaşları tarafından yapılıyor.

5. Tek başına GOTY yapamayacağının farkında olan Yezid, yaptığı darbeyi kitlesine kabul ettirmek için medyada muhalif ses istemiyor.

6. Avaneler "efendim, diyalogları dörde indirirsek old schooldan tepki gelmez mi?" dediler.

7. Sam, old school lafını duyunca küplere bindi. "Şimdiye kadar statlar ne dediyse öyle oldu. O devir kapandı, sıra artık crosshair'de" dedi.

8. Kaç gece olmuş 60FPS alarak oynayamıyorsun. İkide bir companion aggro çekecek diye korkuyorsun. Korkma, savele. Kaybedenlerdensin.

9. Adetullahtandır, münafıklar franchise'lara musallat olup gerçek yüzleri ortaya çıkmadan, vault kapısı sonuna kadar aralanmaz.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...