Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stellaris


Norak

Öne çıkan mesajlar

axedice said:

Ortak yorum early game çok eğlenceli ama mid-game bayık şeklinde.



Bunu da bi alasım var ama civin bile multisi mikro beklemekten bayabilirken bu iyice öldürür heralde ya lel


Bu önemli bir nokta. Oyun pek yüksek tempolu değil. Bunun benim için önemi solda sıfır ama bir çok oyuncu için sıkıcı olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

team should update your Stellaris version to 1.0.1 momentarily.

This hotfix contains the following:
- Fixed CTD when showing tooltip for an ambient object that gets destroyed
- Fixed CTD when an ambient object gets destroyed while selected
- Fixed fleets getting stuck trying to use wormhole stations belonging to other empires
- Improved performance issues and fixed issues with stuttering in early game

We are also currently working on a second hotfix that fixes various bugs and stability issues. The work with the first larger patch has also begun, no final release date set for that one yet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Düzgün fleet kurmadan sinsi planlar yapmayın, ai en gelişmiş spaceportunuza rushlayınca ekrana bön bön bakabiliyorsunuz.

defensive military platformda bir özellik var sisteme giren düşman fleetini yanına warplatıyor, bir anda 7381263712563127 tane geminin arasında kalıyorsunuz.

oyun iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun iyi ufak tefek buglar var tabi ama oyun patlatan veya oyunu oynatmaz hle getiren tipde değil, 10 saatlik multi deneyimi sonucu multi sorunsuz çok güzel bir şekilde çalışıyor.

Benim tür xhenophili ve işgal ettiğim gezegenlerdeki tür xhenohope du, bunlar başta faction oluşturdular bana karşı, bunları sektör hale getirdim ve zamanla bunların traitleri değişti bir kısmı xheneophili oldu ve factionları dağıldı ve göç serbestisi olduğu için benim gezegenlere geldiler xhenophili olanlar, yaşam alanlarına uymasa bile mutluluk seviyeleri tabi biraz düşük ana türüme göre ama takılıyorlar gayet rahat. Hatta bir gezegenim tam böyle UN gibi oldu 5 tür ve bir robot aynı gezegende yaşıyor kimi tabi biraz daha mutsuz ama isyan vs riski kyboldu şimdilik.

Benim xhenophili olan ana türümünde traitleri değişti tabi arada vs. yani bazılarının.

Bu arada işgal ettiğiniz gezegendeki tür mesela sizin türünüzden bambaşka bir gezegene yerleşme şansı varsa misal siz desert onlar oceansa o onlrın gezegenden koloni gemisi yapıp ocean gezegenleride koloni edebilirsiniz tabi ocean gezegeni seven türden yapmanız lazım koloni gemisini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Militarist, Xheophili ve Materylist aldım, government indirect democrasy liderler +1 skil ile başlıyor vs. + traitler intelligent ve enduring - trait sedentary. - traiti enduring alabilmek için aldım.

İlk oyun keşfetme amaçlı olduğu için bunu seçtim genelde pasif oynuyorum single gamede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben fanatic individualist,materialist yaptım ethoyu.
intelligent ve industrious aldım.negative olarakta sedentary(individualistler zaten resettlement yapamıyor) ve slow breeder.(sonuçta robot var)
hükümet olarak direct democracy.

yani kısaca +%20 energy,+%15 mineral,+2 core planet,+%15 physics-engineering-society output.herşeyden biraz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun en iyi cilalanmıs paradox oyunu olabilir, CK2'yle yarışıyor.

Yorumlara katılıyorum, mid-game'de yapacak pek birşey yok yaptığını aynen tekrar etmek dışında. Bir iki epic quest line koysalardı oyuncuyu oyalayacak ilginç olabilirdi.

Mid-game büyük ölçüde map paintingden ibaret, diğer devletlerle komşu olmaya çalışmakla geçiyor. Bu aşamada stratejik reseorcelar daha önemli olsaydı daha ciddi bir yarış görülebilirdi.

Enerjinin hiçbir şeye harcanamaması, keza civilizationdaki "buy out" mekaniğinin olmaması (zamanından önce parasını verip süreden kazanmak), kaynak biriktirmeyi biraz anlamsız kılıyor. Herşeyin minerallere bağlı olması, herhangi bi mineral bonus traitini de overpowered hale getiriyor.

Traitlerden anlamsız bulduğum özellikle science traitleri. Oyunda policylerle tek alanda %30 küsür bonus sağlayabiliyorsunu zaten. O yüzdelerin nasıl eklendiğiyle alakalı soru işaretleri var kafamda.

Ama gördüğüm en iyi paradox multisine sahip. 0 Crash. İlk defa. Alın oynayın değer.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Enerji ile robot veya üst modeli droidleri satın alabiliyorsunuz, türünüze uygun olmayan gezegenleri de droid koloni gemileri ile kolonize edebiliyorsunuz tabi droidler mineral outputa %20 bonus verirken diğer tilelara %20 penaltı veriyordı galiba.

%20 energy tile, penaltısı ve %40 researh tile a penaltısı varmış drodlerin. Ve isyan riskleri yok, mutlulukdan mekaniğinden etkilenmiyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Law said:

Enerji ile robot veya üst modeli droidleri satın alabiliyorsunuz, türünüze uygun olmayan gezegenleri de droid koloni gemileri ile kolonize edebiliyorsunuz tabi droidler mineral outputa %20 bonus verirken diğer tilelara %20 penaltı veriyordı galiba.

%20 energy tile, penaltısı ve %40 researh tile a penaltısı varmış drodlerin. Ve isyan riskleri yok, mutlulukdan mekaniğinden etkilenmiyorlar.


- It is no longer possible to build robot pops on uncolonized planets

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hotfix-1-0-2-released-checksum-fc5e-not-for-problem-reports.929477/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Robot kolonisi bug gibi bir durumdu zaten bence. Oyundaki robotlar android olarak görülmüyor bence. Bildiğin dandik işleri yapmak için lavuk araçlardı. Normal populasyona yardımcı rol oynamaları doğal.

Bunun dışında benim ilk oyunum 5 gezegen limitini sektörlerle bypass edebileceğimi bilmediğim için gümbürtüye gitti. Bir kere 5 limitini aşabiliyorsunuz. Sadece gelirde kayıplara neden oluyor. İkinci ve daha önemlisi birbirine bağlı yıldızları seçerek sektörler oluşturabiliyorsunuz. Civ'deki puppet statelere benziyorlar. Sektörler size kaynaklarının düşük bir oranını veriyor fakat her sektörün neye focus yapması gerektiğini belirlemek mümkün. Yanyana gezegenlere koloniler açıp hepsini bir sektöre atayarak çok geniş bir alana yayılmak mümkün. Sırf gelir için olmasa bile naval kapasitesini arttırmak ve alan kontrolü yapmak için güzel.

Bunun dışında oyundaki grind oyunu ne kadar grind olarak görmekle alakalı değişiyor bence. Kendinden güçlü bir imparatorluğa dalmak için hazırlık yapmak saatlerce süren bir grind evet. İlk oyunum böyleydi. Fakat hedefi o şekilde koymayıp "hah, şurayı vassalım yaptım. Sıradaki yere saldırmadan önce yeni bir sektör oluşturayım, şuradaki ortaçağ krallığını geliştireyim, gemilere upgrade yapayım, federasyon işine girek" falan diye sadece savaş odaklı oynamayınca o grind olan kısım bayağı stratejik ve eğlenceli olabiliyor. Sırf bu yüzden 2. oyunumdan çok daha fazla zevk alıyorum.

Bir de başlangıç ırkının özellikleri sorulmuş. Militarist, collectivist(populasyonları purge edebilmeyi ve köleliği kullanabilmeyi sağlıyor) ve materiallist(üretim bonusları var) seçtim. Military dictatorship(naval bonusu) yönetim biçimim. Irkım Thrifty(enerji bonusu), sedentary(resettlement ve migration dezavantajı), enduring (lider yaşamını arttırıyor).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...