gleoddyn Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 14+7 knighlar 27-3 vikingler 19-4 de weebolar. O haritada + ve -'ler olmadan hali. Round sonunda + ve -'ler ekleniyor. sonuç http://prntscr.com/eeerr0
capul Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Sadece botlarla takılabiliyor muyuz bunda ?
-Deno- Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 samurai dışındaki herkes yumuşak şu oyunda. yumuş yumuş. falrod'lar, bıngıl'lar. nicklere bak zaten.
Aceace Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 -Deno- said: samurai dışındaki herkes yumuşak şu oyunda. yumuş yumuş. falrod'lar, bıngıl'lar. nicklere bak zaten. Dedi.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 xunn said: bu arada dün brawl yaptığımız son adamların eline ne güzel verdik ya gider ayak hahaha. yemin ediyorum o win sayesinde akşam keyiflendim.
-Deno- Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 napak shield'lı class alıp turtle mı olak qanqa
zipzip Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Lawbringer oynamayıp da ben erkeğim diyenler görüyorum.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 senin orochiyle oynadığından agresif oynuyorum lan warlord ile. bokum senden erkek.
Aceace Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Bence bu cevaptan sonra konuyu kapatıp yeni başlık açalım :D
sinera Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Aramızda hala büyük sopalarına, kalkanlarına güvenen arkadaşlar var...
gleoddyn Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 orochi yaa. blocku sola alınca adamlar uzaktan bakıyor böyle başka yöne döndürse de saldırsam diye sdfsdf
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 abi zephyr strikela oynayan orochi görmüyorum ben hep tepeden vuruosun ya orochi ile zephyr sadece dodgelarken kullanılcak ekstra atak olabilir belki.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 soldan dediği geriye çekilerek zınk diye lunge yapıyor ya o. zephyri bilen adam yapmıyor boşluk yakalamadıkça. ben bayadır görmüyorum. counterlaması baya kolay. bi de network sorunu kalmayınca artık öyle saçma sapan hızlı çıkmıyor.
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 ha o da aynı dediin gibi feint için var o ability ya onu yemio kimse.
mardox Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Lawbringer'i singleplayerdan sonra tanidim raider'dan sonra cok iyi geldi. Bi de su steel executionlarini da actik mi...
-Deno- Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 bingildak said: senin orochiyle oynadığından agresif oynuyorum lan warlord ile. bokum senden erkek. sus ve c'ye basmaya devam et erkeğim.
xunn Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Abi pk'nın skilleri tekrar calısıyo of negzel vuruyorum tekrar.
xunn Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2017 Mortis said: abi zephyr strikela oynayan orochi görmüyorum ben hep tepeden vuruosun ya orochi ile zephyr sadece dodgelarken kullanılcak ekstra atak olabilir belki. Tek amacı shoulder bash falan punishlemek.
bingildak Mesaj tarihi: Mart 1, 2017 Mesaj tarihi: Mart 1, 2017 dün sanırım dev stream varmış : https://www.youtube.com/watch?v=ywiqxjE9rQI&feature=youtu.be özet Character balance: •No Warden comments. •Warlord and Conqueror might possibly see some small nerfs to their 1v1 prowess. They're "a little too good" in duels right now. •They want to observe how PK win rate stabilizes after they get their bleed fix and other tweaks, before any more PK balance changes. •Raider and Lawbringer have bad duel win rates but excellent 4v4 win rates; they want to buff their 1v1 prowess but they don't want to be hasty and risk making them overpowered in 4v4s. They are aware that Lawbringers get most of their kills through the environment. Overall, they want characters to fall within a 45%-55% win rate gap. Lawbringer/Raider and Conqureror/Warlord are skirting a little close to those edges, respectively. Pre-buff Valkyrie apparently had a 36% winrate, unless I misheard this. They do track winrates separately across gamemodes, however, as evidenced by them being aware that certain characters suck in one mode and are great in another. They're also aware defensive play is too strong right now and are looking into a solution. Gear stats: •They're looking into Revenge-related stats and are aware the community feels these make the game more about numbers and less about skill, which they do not want. •Debuff Resistance making normally uncounterable guard breaks counterable is confirmed a "bug" and "exploit" and will be fixed. You may wish to hold off on burning steel on that helmet. Faction War: •They're still considering it somewhat experimental and are looking into player feedback, such as (possibly) making turns other than the final turn matter somehow. Connection: •One reason for reduced connection stability after the beta is an unexpectedly large increase in "ragequitters" (direct quote) taxing their system. They're considering a leaver penalty in the long run, but nothing is set in stone yet. baya iyi ya notlar. warden'ın commentsiz kalması garip olmuş sadece. onun dışında şu an oyunda rahatsız eden her şeye dokunmuşlar.
Öne çıkan mesajlar