Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

For Honor

Sorieno

Öne çıkan mesajlar

vikingler 17+7 bu arada, knightlar 25-8.
round bitmeden 1 saat erken kapadıkları icin betayı keko konserveler kazandı yani.
ubisoftun bebeler aglamasın diye çirkin hareketleri.

open beta berbat geçti baya, p2p saolsun parrylerin blockların cogu register olmuyodu. şu an zaten almıycam ilerde düzeltirlerse oyunun ilgilendigim kısımları 2v2 1v1. dominionda takımınızda, suddendeath zamanı siz milleti reslerken, 4 kişinin arasına dalıp execute yedikten sonra o arkadakiler napiyoo yaea diyen hıyarlar oluyo cünki, tipik public takım oyunu.
Sosyal ağlarda paylaş

bıngıl'ın linkten dedicated diye arattım,

dedi?

There’s been a lot of discussion around dedicated servers vs P2P. Can you talk through the decision there?

JV: One thing that is not entirely clear to people is that we don’t actually have a traditional peer to peer architecture. We have a new type of architecture that, while it’s sort of based on a peer to peer philosophy, is actually there in order for us to do this game with eight players active simultaneously and then these two hundred AI running at the same time.

We were thinking about what to call it, but it isn’t actually traditional peer to peer.

A lot of the complaints that I’m seeing online, not all of them but a lot of them, are actually just lag issues that have to do with normal network states.

That said, the game is built on that framework because without that framework there wouldn’t be a game. We wouldn’t be running the way that we are right now. I wish I could go into more detail.

At this point, it seems to be working the way that we anticipated. I’m not terribly concerned about the problem right now, but we’re going to continue to look at the needs of the player base as we move forward.

We’re going to be like Rainbow Six: Siege and The Division. We’re highly focussed on extending the game post-launch and the survival afterwards. We flip the switch day one, we assess the way that it’s all working, and then we make our decisions accordingly.

So we really appreciate the feedback from people, and I know people are highly motivated to give us their opinion about stuff, and that’s great. We’ll see what happens in the future.

Sosyal ağlarda paylaş

cokomantis'in alıntısına bakılırsa dedicated olsa bile 2018'e filan, o da userbase division gibi çakılırsa şayet.

"That said, the game is built on that framework because without that framework there wouldn’t be a game. We wouldn’t be running the way that we are right now."

dedicated kesin gelir diye alanı bence çok üzerler.
Cuce said:

arcane said:

bunun parasiyla iki tane mount&blade alinir di mi abi.

Sektörde olmasam (havalara bak) direk oyun yavan derdim

biz yazalım senin yerine np:

bannerlord'un ruhunun önünde diz çöker, tövbe ister.
Sosyal ağlarda paylaş

Daesu said:

vikingler 17+7 bu arada, knightlar 25-8.
round bitmeden 1 saat erken kapadıkları icin betayı keko konserveler kazandı yani.
ubisoftun bebeler aglamasın diye çirkin hareketleri.

http://puu.sh/u1HXu/6e4162348e.png

http://puu.sh/u1I6d/f0b0176eb6.png

http://puu.sh/u1I7T/4eecb86626.png

HEATHENS BLOWN THE FUCK OUT.
Sosyal ağlarda paylaş

ben net beceremiyorum zaten, yalan yok.

en son "tuzaklı kale"nin içinde bi yerde bataklık vardı, ordaki lightning basan dev kertenkelelerden birini (2-3 tane vardı bunlardan. respawn olmuyor, teke tek kalmıştık en son.) dövemeyip ragequit'le bıraktıydım. bataklık yüzüğüm de yoktu. orası yanyol gerçi, mecburi değil diye hatırlıyorum. ama zaten anayolda da dev toplar kafama yağdı, 40 defa kayboldum falan.

düşündüm de iyi ki bırakmışım lan dert bitmiyormuş sdajkf

toxicpoisondeathfest'i geçebildiğim için başım dik ama.
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

devlerin röportajı var bu arada network konularına değinmişler.

http://www.in.techradar.com/news/misc/meet-for-honor-the-game-with-a-life-of-its-own-that-its-creator-had-to-relearn-how-to-play/articleshow/56960711.cms

ozetle klasik p2p degil falan demişler, yani 1 kişi host ama tum paketler host uzerinden degil, tum clientler arasında donuyor.

edit: aman ne buyuk basarıymıs
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...