Jump to content
totemic

Traş Makinesi Tavsiye Vol. 656441+6

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Kas 2018, 07:31
Al Moser geç ya,

https://www.trendyol.com/moser/moser-1411-0050-mini-klasik-profesyonel-tiras-makinesi-p-2885408?boutiqueId=184338&gclid=Cj0KCQiA_s7fBRDrARIsAGEvF8RvFwVCHhQlI-tltrB2ehMb2je4TYnX8wj9CsCqB-wQOtHagnSk9fcaAi67EALw_wcB

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 07:38
Braun 5'i öneririm. Ama kurtuluş burada: https://forum.paticik.com/read.php?13,8322483,page=1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 07:38
https://www.hepsiburada.com/philips-oneblade-qp2520-20-hibrit-duzeltici-ve-tiras-makinesi-p-HBV00000B8GV4?magaza=e-Zenticc&wt_gl=cpc.nelk.6813-erkek-bakim-urunleri-ekb.pla&gclid=EAIaIQobChMIsv6_p_rk3gIVrrftCh1mEwhOEAQYAyABEgItMPD_BwE

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:02
-Deno- said:

Al Moser geç ya,

https://www.trendyol.com/moser/moser-1411-0050-mini-klasik-profesyonel-tiras-makinesi-p-2885408?boutiqueId=184338&gclid=Cj0KCQiA_s7fBRDrARIsAGEvF8RvFwVCHhQlI-tltrB2ehMb2je4TYnX8wj9CsCqB-wQOtHagnSk9fcaAi67EALw_wcB



Bu direk traş bıçağı gibi kesmiyor mu? Başlık maşlık yok çünkü içinde. Amacım şu görünümden çıkıp



https://yesimright.com/wp-content/uploads/2015/12/angry-muslim2.jpg



insana benzemek


http://www.diariorepublica.com/cms/wp-content/uploads/2015/11/beckam2.jpg



Komple kesmek değil.

ps : allaha dava açtım adresi bulunamadığı için dava düştü, lütfen tavsiyeleri traş makinesiyle sınırlı tutalım asd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:17
Abi alttaki gibi olabilmen için ben olman gerekiyor. Moser de kurtarmaz.

Philips koymuş Masti o güzel gibi. Moser evladiyelik yalnız, birçok berber kullanır Moser. Bir kere alsan çocuğun bile kullanır. Tam istediğini karşılamayabilir tabi trim istediğin için sadece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:22
Valla bana da böyle bir trimmer lazım - HİÇ sevmiyorum berbere gitmeyi :-/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:24
Tiras olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:31
Filipislerin hep olumsuz yorumları var 1-2 yıl içinde bozuluyor bilmemne diye. Moser in kısaltacak bitanesini bulsam şöyle senin koyduğun fiyata tam benlik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 08:55
Abi biraz daha araştır işte, Moser gerçekten çok kaliteli bir ürün.

Philips konusunda aynı şeyi yazacaktım aslında, ama sonradan düşündüm kendi kullandığım Philips ürünlerinin hepsi dayanıklı çıktı. Gerek kişisel bakım, gerek TV. Negatif yorumlar da fazla görüyorum orası ayrı.

Moser'i biraz daha araştır, normalde pahalı bir üründür de böyle mini versiyonları çıkmış sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 09:35
kaliteli falan değil lan moser
her berber kullanıyo da alt çekmecelerini aç kaç tane bozuk moseri var görürsün
yapısı tamiri basit, çin malları gibi plastik aksamları patlamıyo sadece
siz yine braun philips bişi alın şaşmayın en azından sağlıklıdır

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 10:06
totemic said:

https://www.amazon.com.tr/Braun-WaterFlex-Elektrikli-Makinesi-Kablosuz/dp/B073VFPQH5/ref=lp_16058209031_1_4?ie=UTF8&qid=1542783383&sr=8-4


şöyle birşey buldum fiyatı da makul. şimdiki makinenin üst başlığı 175 lira bu 235 lira acaba kullanan var mı burada daha önce?


babam bundan kullanıyor ama ben hiç sevmiyorum, alması için 6-7 kere aynı yerden geçmen gerekiyor gibi geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 10:13
braun 3 var bende ama maalesef aynı yeri en az 4 kere geçiyorum. alalı 4 yıl oldu şimdi başlığı bozuldu (telleri yırtıldı gibi) ama yine de alıyor sakalı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 10:21
Masticore said:

https://www.hepsiburada.com/philips-oneblade-qp2520-20-hibrit-duzeltici-ve-tiras-makinesi-p-HBV00000B8GV4?magaza=e-Zenticc&wt_gl=cpc.nelk.6813-erkek-bakim-urunleri-ekb.pla&gclid=EAIaIQobChMIsv6_p_rk3gIVrrftCh1mEwhOEAQYAyABEgItMPD_BwE


Bunu deneyen varmi? Braun 3 var bende de ama eskidi artik baya, 3-4 kere geciyorum bende ayni yeri almasi icin. Sakallar da sert baya, cilt hassas, tras olmaya useniyorum yeminle

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 10:38
Fistan said:

kaliteli falan değil lan moser
her berber kullanıyo da alt çekmecelerini aç kaç tane bozuk moseri var görürsün
yapısı tamiri basit, çin malları gibi plastik aksamları patlamıyo sadece
siz yine braun philips bişi alın şaşmayın en azından sağlıklıdır


Senin gittiğin berberler dandik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 11:19
Korax said:

Masticore said:

https://www.hepsiburada.com/philips-oneblade-qp2520-20-hibrit-duzeltici-ve-tiras-makinesi-p-HBV00000B8GV4?magaza=e-Zenticc&wt_gl=cpc.nelk.6813-erkek-bakim-urunleri-ekb.pla&gclid=EAIaIQobChMIsv6_p_rk3gIVrrftCh1mEwhOEAQYAyABEgItMPD_BwE


Bunu deneyen varmi? Braun 3 var bende de ama eskidi artik baya, 3-4 kere geciyorum bende ayni yeri almasi icin. Sakallar da sert baya, cilt hassas, tras olmaya useniyorum yeminle


ben de var , Sinek kaydı olucaksan alma .1 yıldır jiletini değiştirmedim cok iyi ufak,pili iyi gidiyor (aynı ürünün pili boktan gideni de varmış ona dikkat etmek lazım hangisidir bilmiyorum) ve pratik. Vucut için kullaniyorum, sakalı da iyi kesiyor ama sinek kaydı ugraştırır abi yüzünü filan germen lazım.


TLDR: Negatif yanları işte sinek kaydı için iyi degil bir de sağa sola sakal,kıl sıçratır saçar.


https://www.amazon.com/Philips-Norelco-OneBlade-QP2520-90/dp/B01D328BG6?th=1

plastik bıcakları kırılıyor yazmışlar ama benim 1 senedir bir şey olmadı. Üzerine mi otuuyorlar ne yapıyorlar anlamadım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 11:40
sdf tesekkurler cevap icin, baska biseye bakim ozaman

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2018, 11:42



bu gayet başarılı etek alt etek üst etek yan farketmiyor yokediyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 12:20
Ulan permatik benim penisin kıllarını almaz bile.Manyak mısınız tahriş etmeyin hassas bölgeleri...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 21:27
Şu https://www.hepsiburada.com/philips-7000-serisi-multigroom-qg3380-16-erkek-bakim-seti-10-u-1-arada-p-SGPHQG3380

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 21:39
RamsesII said:

Ulan permatik benim penisin kıllarını almaz bile.Manyak mısınız tahriş etmeyin hassas bölgeleri...


Nasi almio abi, kil yerine meyan koku mu yetisio orda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 22:10
permatigin bandwidth'i 3K kil/per inch'e yetemiyodur. dogal.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 22:35
https://www.amazon.com/gp/product/B00JWP8F3I/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&th=1

2-3 saat once 100$'di yazana kadar kacmis, su an $120

ben 140$'a pedere almistim 1 ay once (TR'de 1600tl fln)

tavsiye ederim, asiri rahat tras ediyor.
5 tane seri halinde bicagi var ve basligi fln hareket ediyor, cene'de vs. skinti yaratmamis...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Kas 2018, 22:55
traş makinelerinin süslü + üzerinde ledli ışıklı fln olmalarıyla , erkenden bozulmaları arasında baya doğru orantı var bence


alın moser, yolunuza bakın,bu ne ya pavyon kaçkını gibi alet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Kas 2018, 08:31
bende moser var memnunum
çok ince işçilik beklemeyin ama moserden bildiğin çim biçme makinesi gibi alet
ama bozulmuyor azalmıyor tıkanmıyor işte

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Kas 2018, 08:58
Goering said:

https://www.amazon.com/gp/product/B00JWP8F3I/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&th=1

2-3 saat once 100$'di yazana kadar kacmis, su an $120

ben 140$'a pedere almistim 1 ay once (TR'de 1600tl fln)

tavsiye ederim, asiri rahat tras ediyor.
5 tane seri halinde bicagi var ve basligi fln hareket ediyor, cene'de vs. skinti yaratmamis...


Her gün traş olan insan için şundan top tier bir şey yok . Braun muadili var bir de bunun ama şu aleti alın 10 sene arkanıza bakmayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...