Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cities: Skylines


Norak

Öne çıkan mesajlar

Redeagle said:


edit:

AscAnsio said:

Hoca şu saydıklarının hepsi 1-2 yamaya düzelir ya. İlk büyük yamaya tüneller geliyor, ilk Expansion Pack'e de hava efektleri geliyor, bizzat vereyim müjdeleri.

Oyun yeni yeni emekliyor, öyle enseyi karartmayın hemen.


Bunları nerden öğrendin ya :F


reddit'te Paradox Community Manager'ının (TotallyMoo adamın nick'i) açtığı bir AMA başlığı var Skylines bölümünde, her gün girip ne kadar soru varsa cevaplıyor adam. Bilgiler o başlıktan :)

Bir de şöyle bir şey var.

http://www.youtube.com/watch?v=QuhIk-5Xnjg

Gece modu yok diye moralimiz bozulmuştu, modlamalarla ilk adım atılmış bile. Şimdilik sadece araba farları falan ön planda, geliştirirlerse o açık da kapanır. Colossal Order'a iş kalmayacak Workshop böyle giderse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aşırı hype döndü oyuna nedense.

O kadar iyi değil ama oyun ya. Hard modeu bile epey kolay, grafikleri iyi değil, 500k nüfuslu şehir bile güzel görünmüyor, turizm anlamsız, trafik anlamsız ve kıpkırmızı trafik bile mutluluk azaltmıyor, rush hour yok. Daha sayılır aslında. 1-2 ek paket lazım iyi olması için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında yol bulma o kadar sorunlu değil, sadece makine kafasıyla çalışıyor pathfinding. biraz insansı yapmaları gerekiyor.

ha bir de açıklama vardı alternatif yol seçmeyle ilgili, dolu olan yolu fark edip boş alana yönlendirebilirdik ama performans açısından sıkıntılar doğuracağı için yapmadık diye.

http://i.imgur.com/F8eKjp5.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 way 2 lane roadlarda ben hala trafik cıkartıyorum ozellikle sehri buyuturken ve commerce u "mantıklı" yerlere koyunca. yani surda bir market olsun seklinde falan koyunca.

Suan en onemli eklenmesi gereken sey trafikten ise ulasamamanın "employment"i etkilemesi. O zaman trafigi sadece servisleri dusunerek duzenlemeyiz. Bolgesel yerlesme falan guzel olur. r c ve i yi aynı yere koymak manasında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir tane offical progress update başlığı açtılar:

http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?844893-PSA-Official-Progress-Update&s=cad295cf73e81823838f3ab25d5b0722

Özetle ciddi olarak belirledikleri çökme, açılışta siyah ekran tarzı teknik sorunları çözmeye çalışıyorlarmış. Bunun yanında bizim parkların dükkan ihtiyacını azaltması, trafik davranışı gibi bazı sorunlarımızı incelemeye almışlar. Postu atan modaratör insanların bu sorunları olduğunu belirlediklerini, fakat bunların yapımcı kadronun kasıtlı yaptığı şeyler mi yoksa bug olup olmadığının incelendiğini söylemiş. Çözcekler yani sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

soyle bir mod yapmis elemanin teki
said:
My biggest gripe with the game is the lack of any challenge. So here's my attempt at fixing it, haven't had time to test it much, but it seems to work ok. Thanks to Copernicus for the snippet of code he posted in his mod.
Added a "work buffer" to residential buildings, every time a worker leaves for work it goes down, when the worker reaches work it goes up. Takes some time but if the residents keep failing to reach work the house should start showing "No resources". Houses with this will get abandoned after awhile and have no tax accumulation.
Increased the traffic disappear timeout for service vehicles/cars from 150/100 to 500/500.
Tripled timeout of cims taking public transport
Tripled the number of residents who travel to offices
Removed progression milestone cash reward.
Increased construction costs (especially highways, subways, and wonders).
Increased maintenance costs by 40%.
Increased chance of Cims using their car.
Greatly increased unlock price and allow 25 tiles.
Increased tax rate effect on happiness.
Increased crime slightly, greatly increased crime when "work buffer" is low.
Workers were less likely to want to go to work when a lot of cars were out, removed this.


http://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesModding/comments/2z683m/wip_proper_hardness_mod/


bunanla sifirdan bir sehir kurucam simdi test etmek icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reddit'teki AMA başlığından bu, yakın gelecekte oyuna hangi özelliklerin geleceğine dair ışık tutuyor.

said:
Have you considered these ideas:
bikes and bike lanes
green or LEED buildings (some buildings are more energy efficient than others)
snow and snowplows
weather simulation (cold days and hot days when people consume more energy)
climate simulation (desert vs snow country)
realistic parking (takes a lot of space and you can vary meter rates)
Different themes (Europe, America, Asia, Finland, etc.)
social housing
social programs (Finland vs America simulator)
land value (land near good schools, lake, non-polluted environment, etc. is more valuable)
multiple zones inside same building (shops on ground level + apartments on top)
green rating for cities (based on Greenhouse gas emitted per inhabitant and pollution, maybe also water use)

TotalyMooParadox 14 points 3 months ago
Yes, but not sure what the desicion on this was.
Yes, in the game in some forms.
Yup, something we want to add post release.
Same as above.
Same as above.
Yes for space, no for meters.
Yes, we're going for a neutral theme at launch and will expand into more areas as we progress.
Social housing as for the poor? It's been discussed but I don't think it's in the game currently.
Nope.
Yes, this is a major factor in the game right now. Decides a LOT on who lives where, what kind of buildings that appear via zoning (for example low density low value high pop = lower quality cheaper apartments, low density high value low pop = villas and/or more luxurious smaller apartment complexes)
Yes, not going to be in the game at launch.
Kind of, green energy is a big thing in this game.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...