legali Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 ilk defa gireceğim. sistem değişmiş sanırım, tek yanlış yapsan bile sınavdan kalınıyormuş. eskisi gibi değilmiş puan sistemi. 8 ders aldım 4 direksiyon dersim daha kaldı, güzergahı az çok ezberledim. sınav 1 hafta sonra, ne yapmak lazım , ne tavsiye edersiniz? :)
Flassh Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 emniyet kemerini tak unutma ben takmamıştım
Holy Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 uyumadan sabah akşam çık araba kullan. ufak bir kaza yapana kadar durma. en güzel öğrenme yolu bu.
xaty Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 kemeri ben de takmamıştım, kimse de bişi demedi. inerken fark ettim
Borlach Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 kemeri takmayı, sinyal vermeyi unutma. hız limitine dikkat et. hep yolun sağından git. tabelalara dikkat et
Flassh Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 ben kaldım ya kemer takmadım diye bide takla attırıyordum gerçi onun da etkisi vardır ama sanmam
Red Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 lan 500 metre ya gidiyorsun ya gitmiyorsun. taklayı nerde becerdin sdfs
Mc_Lovin Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 arbadan inerken el frenini çekmeyi unutma bi de benim gibi seksenle giderken u dönüşü yapmaya kalkma. yanımdaki adam fren yaparak kurtarmıştı bizi. ehehehe hız yapıyorum diye artislik yapmanın lüzumu yok
legali Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 parkur mu desem güzergah mı desem 2 3 kavşak geçiyoruz ya 500m falan değil. araba da küçük hyundai 180 boyla sığamıyorum pedallarda sıkıntı oluyor bazen
Flassh Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Red said: lan 500 metre ya gidiyorsun ya gitmiyorsun. taklayı nerde becerdin sdfs arkada oturan lavuklara sinir oldum mahalle karısı gibi çar çar konuşup dururuyordu dikkat diye bir şey bırakmadı artislik yaptım bende u dönüşü sırasında, ölsün hibineler diye :DD:
Crawler Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Mesaj tarihi: Mart 25, 2014 Tek yanlış yapsan değilde sistem şöyle; Önceden park yapamasan bile "arabayı kullanabiliyosun ya" diyip sınavdan geçebiliyordun. Yeni sistem de ise, sana puan verecek denetmenin elinde "Bu kişi arabayı düzgün şekilde park edebildi mi?" veya "Rampada durmuş arabayı tekrar hareket ettirebildi mi?" gibi ibareler mevcut. Bunlardan birini yapamadığın zaman sınavdan geçemiyorsun. Ayrıyetten sınav olduğu bölge ve sınava giren kişi sayısının yoğunluğuna göre sana 3-5 kere tekrar deneme şansı veriyorlar. Yine yapamazsan go go rmk.
PrudenT Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 legali said: parkur mu desem güzergah mı desem 2 3 kavşak geçiyoruz ya 500m falan değil. araba da küçük hyundai 180 boyla sığamıyorum pedallarda sıkıntı oluyor bazen getz, kabusum 180 boyunda adam nasıl sığamaz bir arabaya ya dizlerim direksiyonda kalıyordu lan
legali Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 -Crawler- said: Tek yanlış yapsan değilde sistem şöyle; Önceden park yapamasan bile "arabayı kullanabiliyosun ya" diyip sınavdan geçebiliyordun. Yeni sistem de ise, sana puan verecek denetmenin elinde "Bu kişi arabayı düzgün şekilde park edebildi mi?" veya "Rampada durmuş arabayı tekrar hareket ettirebildi mi?" gibi ibareler mevcut. Bunlardan birini yapamadığın zaman sınavdan geçemiyorsun. Ayrıyetten sınav olduğu bölge ve sınava giren kişi sayısının yoğunluğuna göre sana 3-5 kere tekrar deneme şansı veriyorlar. Yine yapamazsan go go rmk. hergün min. 1 defa stop ettiriyorum arabayı :( mesela rampada durmuş arabayı nasıl hareket ettiririz? kavram yapıp vites 1 deyken ayağı debriyajdan çekip gaza basmak lazım sanırım. sınavda 3 kişi biniyolarmış gg :/ PrudenT said: legali said: parkur mu desem güzergah mı desem 2 3 kavşak geçiyoruz ya 500m falan değil. araba da küçük hyundai 180 boyla sığamıyorum pedallarda sıkıntı oluyor bazen getz, kabusum 180 boyunda adam nasıl sığamaz bir arabaya ya dizlerim direksiyonda kalıyordu lan geçen gün ayağımda botlar vardı. çekirge gibi oturdum gene ter akıta akıta bitirdim parkuru off
PrudenT Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 simultane olcak öyle bırakıp abanmak olmaz. gazın dozu arttıkça çekicen ayağını sdvfsfv kavramaya aldıktan sonra gazı verirken araba ileri gitmeye başlamadan bırakma tamamen. anlatılmaz ya uğraşıyorum olmuyo. git yap öğren
Holy Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 Mesaj tarihi: Mart 27, 2014 acemiler için rampada kalkarken kullanmak üzere el freni diye bir icat var. sakince kavramaya getir, gaza hafifçe basmaya başla, sonra el frenini indir.
legali Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 selam :) sınav bugün 2 saat sonra, fena heyecan bastı :) nedir son tavsiyeler, şu heyecandan nasıl kurtulurum :P
Jaegerjaquez Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 bi fast and furious izle gitmeden arabada da we own it dinlersin
legali Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 AHAHAHAHEAHUOAOAHAHHAH AHAHAHHAHAA AHHAHAHAHAHA
Mal Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 sadece direksiyonu tuttu yandaki hoca gaza frene bastı bence. bende öyle olmuştu.
diaboliq Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 legali said: AHAHAHAHEAHUOAOAHAHHAH AHAHAHHAHAA AHHAHAHAHAHA bi kapak içicektin olum.
sostizm Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Holy said: acemiler için rampada kalkarken kullanmak üzere el freni diye bir icat var. 89'da aldım ehliyeti o günden beri kullanıyorum ve dik yokuşlarda MUTLAKA el freni kullanırım. Hatta otomatik vitesde bile sıfır kaydırma hedefli gene kullanırım el frenini. Araba alırken de dikkat ettiğim şeylerden bir el freninin rahat çalışıp çalışmadığı, kokpitteki yeri, ulaşım kolaylığı, ergonomisi ve ele verdiği histir.
Jaegerjaquez Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 5, 2014 sostizm said: Holy said: acemiler için rampada kalkarken kullanmak üzere el freni diye bir icat var. 89'da aldım ehliyeti o günden beri kullanıyorum ve dik yokuşlarda MUTLAKA el freni kullanırım. Hatta otomatik vitesde bile sıfır kaydırma hedefli gene kullanırım el frenini. Araba alırken de dikkat ettiğim şeylerden bir el freninin rahat çalışıp çalışmadığı, kokpitteki yeri, ulaşım kolaylığı, ergonomisi ve ele verdiği histir.
Öne çıkan mesajlar