Jump to content

diaboliq

=o=
  • Mesaj sayısı

    3.609
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

diaboliq tarafından gönderilen her şey

  1. diaboliq

    zaidral bak hele

    cuma gecesinden mi bahsediyosun yoksa izmir e gitmemden mi? çünkü birinin cevabı evet diğerinin hayır
  2. diaboliq

    zaidral bak hele

    olum iki geyik yaptırmadın
  3. diaboliq

    zaidral bak hele

    dev kalbimi kırdın dev ama dev
  4. diaboliq

    Tube Thread #1

    asjadshajsd
  5. diaboliq

    zaidral bak hele

    nabıyon olum
  6. diaboliq

    nabıyonuz

    nasıl buralar ? var mı dram falan?
  7. diaboliq

    nabıyonuz

    hı?
  8. diaboliq

    Gif Thread #6

    olum yazık lan hahahaah
  9. diaboliq

    fransız bulldog almak

    Salağa bak ya
  10. diaboliq

    fransız bulldog almak

    Yok ben zaten baya bi hirpalarim onu yorarim serefsizi.
  11. diaboliq

    fransız bulldog almak

    Ya hakikaten 2 yıldır falan saplantı haline geldi bende bu tipsiz salaklar. Şimdi ben apartmanda yasiyorum sabah 8 çıkıp en geç 7 de evdeyim. Bu kekolar nasıl ? Havlarlar mı çok? Haftaiçleri bu kadar yalnız kalmak ne gibi tepkimeler doğurur. 14 sene goldenla yaşadım apartman dairesinde. Tv yi açıp çıktığım zaman gayet arızasız günü geçiyodu. Nasıl köpekler bunlar? Besleyeniniz varsa bi yardim litfen
  12. diaboliq

    Günlük #11

    Net aşık oldum. Ona çaktırmıyorum ama çok havalıyım.
  13. diaboliq

    Facebook deactivation challenge!

    1 haftadır kapalı bende. hiç yokluğunu aramıyorum yeminle watsapp iyi
  14. diaboliq

    Pic Thread #2

    ahahahahahahah
  15. diaboliq

    kapıcısı olmayan binaya 57 tl aidat nedir

    ghafsdhgasda
  16. diaboliq

    kapıcısı olmayan binaya 57 tl aidat nedir

    lan 18 daire var binada hepsinden 60 alsam binanın her işin halleder artanla 2 tur rusa giderim.
  17. diaboliq

    PaticikFM v2.2

    abi şu müthiş ya
  18. geliyo bu yönetici her ay 57 tl alıyo. ulan başlarda yeniyiz çok ses gelir evden yanımızda ally olsun diye ses çıkarmadık da artık canıma tak etti. ne parası abi bu dedim "bina otomatiği ve asjkdhajksd parası" diyo ne parası anlamadım dedim "bina otomatiği ve asjkdhjhsdn parası" lan 2. kalemi bildiğin hızlı ve sessiz söylüyo. bina olarak taktılar kervana beni akmumun çocukları. keçi gibi sağıyolar.
  19. diaboliq

    Tube Thread #1

    hahhahhhahhhaah abi şu goldenlar dünyanın en obur hayvanları ya. eminim ki o kekonun karnı toktu. sırf aç gözlülüğünden dalıyo yemeklere.
  20. diaboliq

    deniz seki yakalanmış

    esenyurt ta
  21. diaboliq

    Fargo (2014) - FX

    resmen ağzımın suyu aka aka izledim. breaking bad true dedective ve fargo gibi diziler gerçekten çıtayı yükseltiyo lan. csi:miami nin yada true blood ın senaristleri acaip uyuz oluyolardır bu dizileri yazanlara falan.
  22. diaboliq

    Rosetta Spacecraft

    iniş anını gösteren görüntüler var mı?
  23. diaboliq

    Homeland (2011) - Showtime

    bu kadın yine emmy alır çok net. lan benim bi arkadaşım vardı annesi bipolardı. ilaçlarını almayınca direk bu kadının triplerine giriyordu. resmen bu kadını izledikçe arkadaşın annesi gözümün önüne geliyo. büyük oyuncu.
  24. diaboliq

    yapmayın işte bunu

    kızın istediği de açık bi model değil ki zaten anasını satayım
×
×
  • Yeni Oluştur...