Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

"Warlords of Draenor" - WoW Expansion


emre3877

Öne çıkan mesajlar

applev0dka said:

abi söylediginden sacma bieşy yok farkındasın dimi.

tüm mobları ona göre scale etmek falan filan.

2 tane lowbie aglamasın diye tüm oyunu mu degistrcek adamlar, yapmayın gözünüzü seveyim ya

hangi oyunda var söyledign 1 tane örnek ver


Tüm mobları ona göre scale etmene gerek yok. PvP'yi scale edebilirlerdi. Hatta başlangıçta sistemi buna göre yapabilirlerdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Certhas said:

blizz'in noobluğu şurada.

full pvp seti ile world pvp ye gittiğin zaman heroic 5 man pve gearlı bir adam seni rahatlıkla kesebiliyor.


Full pvp set adam hala o durumda combatı kaybedebiliyorsa farmerlara para vermeyi bıraksında oynamayı öğrenmeye başlasın combo kombinasyon felan fistan =)

Bu arada lvl 30 adamın lvl 60 adamı yenme olasılığı olamaz olmamalıda. lvl 60 olan adamın harcadığı zaman/efor ile lvl 30 adam neden denk olmalı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lind3r0th said:

Bu arada lvl 30 adamın lvl 60 adamı yenme olasılığı olamaz olmamalıda. lvl 60 olan adamın harcadığı zaman/efor ile lvl 30 adam neden denk olmalı?


Niye olmasın? Ultima Online'da arkadaşlarla toplanıp daha yüksek levellı (skilli) kişileri dövmeye giderdik. WoW'da adam iyi PvP'ciyse, becerebiliyorsa, kendisinden yüksel levellı adamı da dövebilmeli. Lvl 60'a gelen adamın hiç uğraşmadan gri oyunculara one-shot çekebildiği bir sistemi "MMO'larda olması gereken ideal PvP sistemi" olarak gösteriyorsunuz. Ama böyle bir dayatma da, insanların BG sistemine kaymasına neden olduğunu açıklıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

Lind3r0th said:

Bu arada lvl 30 adamın lvl 60 adamı yenme olasılığı olamaz olmamalıda. lvl 60 olan adamın harcadığı zaman/efor ile lvl 30 adam neden denk olmalı?


Niye olmasın? Ultima Online'da arkadaşlarla toplanıp daha yüksek levellı (skilli) kişileri dövmeye giderdik. WoW'da adam iyi PvP'ciyse, becerebiliyorsa, kendisinden yüksel levellı adamı da dövebilmeli. Lvl 60'a gelen adamın hiç uğraşmadan gri oyunculara one-shot çekebildiği bir sistemi "MMO'larda olması gereken ideal PvP sistemi" olarak gösteriyorsunuz. Ama böyle bir dayatma da, insanların BG sistemine kaymasına neden olduğunu açıklıyorum.


abi şu yazıyı çok destekliyorum ama birazda fark olmalı elbet
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eternal said:

Abi o bahsettikleriniz hayal bu oyunda..
Ultima online bu bahsettiginiz olaylar yüzünden dünyanın en iyi mmo'su hala..

1- LOOT
2- Skills

uo yu uo yap budur.. elinde chaos shield DONLA adam kesersin oynamayı biliyosan..

oyun budur işte.


Hicbir oyun UO gibi olamaz, yani cikmis en iyi mmo bence, bu karsilastirmalarin anlami olmaz o yuzden. Olmenin bir anlami vardi UO'da. Wow da sadece dakika kaybediyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaliko said:

Eternal said:

Abi o bahsettikleriniz hayal bu oyunda..
Ultima online bu bahsettiginiz olaylar yüzünden dünyanın en iyi mmo'su hala..

1- LOOT
2- Skills

uo yu uo yap budur.. elinde chaos shield DONLA adam kesersin oynamayı biliyosan..

oyun budur işte.


Hicbir oyun UO gibi olamaz, yani cikmis en iyi mmo bence, bu karsilastirmalarin anlami olmaz o yuzden. Olmenin bir anlami vardi UO'da. Wow da sadece dakika kaybediyorsun.


o dğlde şu kodumun uosunu yeniden yapsalar yeni grafiklerle yine 2d ama millet oynamaz mı bence oynar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

Lind3r0th said:

Bu arada lvl 30 adamın lvl 60 adamı yenme olasılığı olamaz olmamalıda.


Niye olmasın? Ultima Online'da arkadaşlarla toplanıp daha yüksek levellı (skilli) kişileri dövmeye giderdik. WoW'da adam iyi PvP'ciyse, becerebiliyorsa, kendisinden yüksel levellı adamı da dövebilmeli.


UOda böyleydi wowda niye böyle değil seviyesine düşmeyeydik ya keşke. Adamlar bangır bangır themepark pve oyunu yaptılar, hani şu saatten sonra eleştiriler "wow niye wow gibi" olmamalı. World pvpde neden şu yok demeni anlarım da, oyunun temel özelliği sistemlerin pve etrafında dönmesi zaten.

Bence oyunun en büyük sorunu dengesiz pop olan serverlardı, o da XRZ ile çözüldü deniyor. Bakalım yeni content de XRZ direk açık olarak gelecek mi? Bide işin ah ekonomi boyutu var, dengesiz faction nüfusu varsa yine işe yaramıyor XRZ.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bütün para kazanma yöntemi önce quest dizisi boyunca, sonra son level'a gelene kadar, sonra en son update'le gelen eşya setini tamamlayana kadar vakit geçirmen üzerine kurulmuş bir oyunda lvl 30 karakter, lvl 60 karakteri yenemez. Böyle bir beklentiye girmeyin bence.

Theme park olmayan oyunlarda bu mümkün. Planetside'da binlerce ekipman açmış seviye atlamış adamı vuruyorsun yine. Oyunun oynanmasının sebebi son seviyeye kadar grindlemek değil çünkü. Şu an kapanmış olan SWG'de bile (çok) ucundan böyleydi. Yine skillleri maxlamış adamı oyunun başında yenemiyordun ama her grubu aynı seviyede savaş yeteneği olan karakterlerle kurmak zorunluluğu yoktu. Çünkü yeteneklerin yarısı craftla alakalıydı. Ve mesela adamın combat medic yeteneği iyiyse ve grubun medic'e ihtiyacı varsa kalan yeteneklerinin theme park mmo eşdeğeri level 90 über terminatör skilleri olması gerekmiyordu. Ama tabi çok az oyun kaldı böyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

totemic said:

yıllardır aynı soruyu soruyoruz neden yeni bir UO yapmıyorlar? neden? bunun cevabı yok.. subslu bir mmo'yu 250k üye ayakta tutabiliyorsa (server kirası, çalışan maaşları vb.) pekala 250k oynayan olacaktır yeni UO'yu.


Cunku UO'da her seyini kaybetme riski var pvpde, oyun oynayan bebe kitlesine hitap etmiyor. O yuzden 200 bin kisi asla oynamaz. Bir serverinde kapasitesi maksimum 1000 olur. Saf pvp uo'da vardi. Ondan sonra pvp gelmedi. Kim takar oyuncu oldurmeyi ustundekileri alamadiktan sonra.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

UOda böyleydi wowda niye böyle değil seviyesine düşmeyeydik ya keşke. Adamlar bangır bangır themepark pve oyunu yaptılar, hani şu saatten sonra eleştiriler "wow niye wow gibi" olmamalı. World pvpde neden şu yok demeni anlarım da, oyunun temel özelliği sistemlerin pve etrafında dönmesi zaten.


Önceki mesajlarıma bakarsan "UO'da böyleydi niye WoW'da böyle değil" amaçlı yazmadım o kısmı. Oyunun Themepark MMO olduğu baştan kabul edilse, yaptığımız tartışmalara da gerek kalmazdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...