Sam Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 https://s19.postimg.org/cnns1608j/bonec.jpg "neden daha çok madalya yok" dediğin başlıkta yapmıştım ehu. :p
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 koleksiyonun en nadide parcalarindan biri bu https://i.imgur.com/urt3FQT.png
Sam Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 22, 2017 ahah biji ulfric'le beni de hatırladım şimdi lol.
Norak Mesaj tarihi: Ekim 25, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 25, 2017 dijital gift kartlar gelmis steame: http://store.steampowered.com/digitalgiftcards/
Cokomantis Mesaj tarihi: Ekim 25, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 25, 2017 başkasının hesabına para basma yok muydu ki? gerçi gönderilen şey direk "para" değil ama hukuki tatavası "oyun giftlemekten" farklı olduğu için tam da bilemedim. şuralar ilginçmiş http://store.steampowered.com/digitalgiftcards/selectgiftcard Are there any restrictions on purchasing digital gift cards? You and your friend must both have Steam accounts and you'll need to be friends on Steam. You can purchase Steam digital gift cards for any user that you have had on your friends list for at least 3 days. Please note that you cannot use existing wallet funds to purchase a digital gift card. What happens if my friend lives in another country? The digital gift card you purchased will automatically be converted into your friend's currency.
arcane Mesaj tarihi: Ekim 28, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2017 guzel olmus. hediye alirken oyun secmek yerine bunu almak ideal. 3rd party ile ugrasmadan. yalniz sunu duzeltmeleri lazim: said: Please note that you cannot use existing wallet funds to purchase a digital gift card. hem walletin var rahatlik de, hem de kullanamazsin de... emanuel ebenike.
Sam Mesaj tarihi: Ekim 28, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 28, 2017 "al şu parayı kendine seç hediyeni" metodu, iyi aslında. :)
Norak Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 torchlight ve hob u yapanlar dukkani kapamis: https://twitter.com/RunicGames/status/926518517397987333
Xenus Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 dükkanı kapatmamış. f2p p2w mmo'cu perfect world adamları satın almış. onlar kapatmış stüdyoyu.
MaxDamage Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Norak said: torchlight ve hob u yapanlar dukkani kapamis: https://twitter.com/RunicGames/status/926518517397987333 Yazık oldu, Torchlight için bir haberler vericez vs diyor. Bakalım noolcak.
Norak Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 simdi baktimda tl2 ile hob arasinda 5 sene var, ufak sirketle arayi o kadar acinca 2 release arasi normal aslinda durum.
MaxDamage Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 3, 2017 Aynı şeyi düşündüm ama rakamlara bakınca 17-20 kişiklik stüdyoyu götürür gibi Torchlight satış rakamları. http://steamspy.com/dev/Runic+Games Ama Hob'dan ne kadar başarı bekliyordu onu merak ediyorum. Hani limitli bir oyuncu kitlesi var o tip oyunları alan. Torchlight bambaşka birşeydi. Yeniden oynanılabilirlik,co-op vs vs vs Ek olarak, 5 sene sadece Hob'a harcamadılar herhalde gibi geliyor ama wiki'sindede o sırada ne yaptılar yazmıyor garip iş. Edit 2: 22 kişiymiş vs de harbiden, 5 sene bu adamların ne yaptığını biri yazsın. Hob o kadar çılgın geliştirme vakti getiren bir oyuna benzemiyor.
eldar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Maalesef oyun geliştirme işi iyice tuzlu olmaya başladı. Tek kişi falan yapanlar çıkıyor ama işte adam güzel bir fikri yaratıcı bir şekilde uyguladığından oluyor. 40 kişi çalıştıran mütevazı bir stüdyonun yılda rahat 2-3 milyon dolar sadece personel gideri olacak. Kaldı ki seslendirme, müzik gibi gibi şeyler dışarıdan hizmet alınarak yaptırılıyor. Bunun üzerine kiradır, şirket gideridir, pazarlama gideridir koyunca ciddi paralar çıkıyor. Ee bunlar sabit giderler, bir de üstüne bu şirket para kazanacak. Ve hatta her oyunun satmama riski var, o risk de bir giderdir. Dolayısıyla, orta seviye bir çok yayıncı, mesela Paradox, kendine sürekli gelir getirecek modeller yaratmak zorunda kalıyor. Hatta küçük geliştiriciler bile hiç bitmeyen early access gibi taktiklere giriyor. Büyükler için konuşmaya gerek yok zaten. Şimdi baktım Larian çalışan sayısı google'a göre 130'a çıkmış. Bu adamlar iki tane bomba gibi oyun çıkardı, ve çalışan sayısını da artan beklentileri karşılamak için bayağı artırmış. Ola ki bir sonraki oyunları tahminlerinin altında satarsa bu defa alternatif yol bulmak zorunda kalırlar, en kolayı paralı dlc çıkarırlar divinty 2'ye. Aksi takdirde şirket kapanır.
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 larian crowd funding'in gözüne vuruyor yalnız, onu da düşünmek lazım. ben twitter'dan, youtube'dan falan takibe aldım. yeni ks projesi çıktığı gün atıcam cüzdanı.
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 O büyüklükte bir şirket için crowd fundingden gelen paralar yeterli değil.
eldar Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Haklısın o da alternatif yöntemlerden biri. Sürekli gelir lazım bir şekilde. Larian'ın bir oyunu zortlasa, bir sonrakine toplu fonlamadan da az para kazanır.
MaxDamage Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Eldar haklısında .Ama hala mantıklı gelmiyor 5 sene torchlight 2 ile hob arasındaki süre. Hani bu adamlar outsource olarak nerde çalıştılar ne ettiler. Garibime gidiyor ne diyim. Deneyimsiz olsalar anlarım hani bir oyunu çıkarmak uzun süre alır ama ciddi iş yapmış kişiler. Neyse Double Damage games oyunlarına bakarız gelecekte.
Glatheros Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 eldar said: Maalesef oyun geliştirme işi iyice tuzlu olmaya başladı. Tek kişi falan yapanlar çıkıyor ama işte adam güzel bir fikri yaratıcı bir şekilde uyguladığından oluyor. 40 kişi çalıştıran mütevazı bir stüdyonun yılda rahat 2-3 milyon dolar sadece personel gideri olacak. Kaldı ki seslendirme, müzik gibi gibi şeyler dışarıdan hizmet alınarak yaptırılıyor. Bunun üzerine kiradır, şirket gideridir, pazarlama gideridir koyunca ciddi paralar çıkıyor. Ee bunlar sabit giderler, bir de üstüne bu şirket para kazanacak. Ve hatta her oyunun satmama riski var, o risk de bir giderdir. Dolayısıyla, orta seviye bir çok yayıncı, mesela Paradox, kendine sürekli gelir getirecek modeller yaratmak zorunda kalıyor. Hatta küçük geliştiriciler bile hiç bitmeyen early access gibi taktiklere giriyor. Büyükler için konuşmaya gerek yok zaten. Şimdi baktım Larian çalışan sayısı google'a göre 130'a çıkmış. Bu adamlar iki tane bomba gibi oyun çıkardı, ve çalışan sayısını da artan beklentileri karşılamak için bayağı artırmış. Ola ki bir sonraki oyunları tahminlerinin altında satarsa bu defa alternatif yol bulmak zorunda kalırlar, en kolayı paralı dlc çıkarırlar divinty 2'ye. Aksi takdirde şirket kapanır. aylik 50 ila 70 bin dolar gibi personel maasi mi var dunyada? abartirken destekli abartin.
MaxDamage Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 https://www.fig.co/campaigns/#in-development Şöyle olaylarda var. Edit 1: https://www.polygon.com/features/2015/8/17/9153363/runic-games-hob Şöyle kısa bir hikaye Hob ve 2 kurucunun firmayı bırakması hakkında. Pek yeterli değil ama biraz açıklıyor gibi.
quixef Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Glatheros said: aylik 50 ila 70 bin dolar gibi personel maasi mi var dunyada? abartirken destekli abartin. Valla bizim arkadaşın arkadaşı NY de aylık 50 bin alıyor Bloomberg den senior financial analyst olarak. Alan alıyor.
Sotto Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 4, 2017 Aylik 50k mumkun degil Bloomberg'de...Pretax 1m eder o para...imkansiz..
Öne çıkan mesajlar