Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC Gaming #2


axedice

Öne çıkan mesajlar

başkasının hesabına para basma yok muydu ki?

gerçi gönderilen şey direk "para" değil ama hukuki tatavası "oyun giftlemekten" farklı olduğu için tam da bilemedim.

şuralar ilginçmiş

http://store.steampowered.com/digitalgiftcards/selectgiftcard

Are there any restrictions on purchasing digital gift cards?
You and your friend must both have Steam accounts and you'll need to be friends on Steam. You can purchase Steam digital gift cards for any user that you have had on your friends list for at least 3 days. Please note that you cannot use existing wallet funds to purchase a digital gift card.

What happens if my friend lives in another country?
The digital gift card you purchased will automatically be converted into your friend's currency.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

guzel olmus. hediye alirken oyun secmek yerine bunu almak ideal. 3rd party ile ugrasmadan.

yalniz sunu duzeltmeleri lazim:

said:
Please note that you cannot use existing wallet funds to purchase a digital gift card.


hem walletin var rahatlik de, hem de kullanamazsin de... emanuel ebenike.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynı şeyi düşündüm ama rakamlara bakınca 17-20 kişiklik stüdyoyu götürür gibi Torchlight satış rakamları.

http://steamspy.com/dev/Runic+Games


Ama Hob'dan ne kadar başarı bekliyordu onu merak ediyorum. Hani limitli bir oyuncu kitlesi var o tip oyunları alan. Torchlight bambaşka birşeydi. Yeniden oynanılabilirlik,co-op vs vs vs

Ek olarak, 5 sene sadece Hob'a harcamadılar herhalde gibi geliyor ama wiki'sindede o sırada ne yaptılar yazmıyor garip iş.

Edit 2: 22 kişiymiş vs de harbiden, 5 sene bu adamların ne yaptığını biri yazsın. Hob o kadar çılgın geliştirme vakti getiren bir oyuna benzemiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Maalesef oyun geliştirme işi iyice tuzlu olmaya başladı. Tek kişi falan yapanlar çıkıyor ama işte adam güzel bir fikri yaratıcı bir şekilde uyguladığından oluyor.

40 kişi çalıştıran mütevazı bir stüdyonun yılda rahat 2-3 milyon dolar sadece personel gideri olacak. Kaldı ki seslendirme, müzik gibi gibi şeyler dışarıdan hizmet alınarak yaptırılıyor. Bunun üzerine kiradır, şirket gideridir, pazarlama gideridir koyunca ciddi paralar çıkıyor. Ee bunlar sabit giderler, bir de üstüne bu şirket para kazanacak. Ve hatta her oyunun satmama riski var, o risk de bir giderdir. Dolayısıyla, orta seviye bir çok yayıncı, mesela Paradox, kendine sürekli gelir getirecek modeller yaratmak zorunda kalıyor.
Hatta küçük geliştiriciler bile hiç bitmeyen early access gibi taktiklere giriyor. Büyükler için konuşmaya gerek yok zaten.

Şimdi baktım Larian çalışan sayısı google'a göre 130'a çıkmış. Bu adamlar iki tane bomba gibi oyun çıkardı, ve çalışan sayısını da artan beklentileri karşılamak için bayağı artırmış. Ola ki bir sonraki oyunları tahminlerinin altında satarsa bu defa alternatif yol bulmak zorunda kalırlar, en kolayı paralı dlc çıkarırlar divinty 2'ye. Aksi takdirde şirket kapanır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eldar haklısında .Ama hala mantıklı gelmiyor 5 sene torchlight 2 ile hob arasındaki süre. Hani bu adamlar outsource olarak nerde çalıştılar ne ettiler. Garibime gidiyor ne diyim. Deneyimsiz olsalar anlarım hani bir oyunu çıkarmak uzun süre alır ama ciddi iş yapmış kişiler.

Neyse Double Damage games oyunlarına bakarız gelecekte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eldar said:

Maalesef oyun geliştirme işi iyice tuzlu olmaya başladı. Tek kişi falan yapanlar çıkıyor ama işte adam güzel bir fikri yaratıcı bir şekilde uyguladığından oluyor.

40 kişi çalıştıran mütevazı bir stüdyonun yılda rahat 2-3 milyon dolar sadece personel gideri olacak. Kaldı ki seslendirme, müzik gibi gibi şeyler dışarıdan hizmet alınarak yaptırılıyor. Bunun üzerine kiradır, şirket gideridir, pazarlama gideridir koyunca ciddi paralar çıkıyor. Ee bunlar sabit giderler, bir de üstüne bu şirket para kazanacak. Ve hatta her oyunun satmama riski var, o risk de bir giderdir. Dolayısıyla, orta seviye bir çok yayıncı, mesela Paradox, kendine sürekli gelir getirecek modeller yaratmak zorunda kalıyor.
Hatta küçük geliştiriciler bile hiç bitmeyen early access gibi taktiklere giriyor. Büyükler için konuşmaya gerek yok zaten.

Şimdi baktım Larian çalışan sayısı google'a göre 130'a çıkmış. Bu adamlar iki tane bomba gibi oyun çıkardı, ve çalışan sayısını da artan beklentileri karşılamak için bayağı artırmış. Ola ki bir sonraki oyunları tahminlerinin altında satarsa bu defa alternatif yol bulmak zorunda kalırlar, en kolayı paralı dlc çıkarırlar divinty 2'ye. Aksi takdirde şirket kapanır.


aylik 50 ila 70 bin dolar gibi personel maasi mi var dunyada? abartirken destekli abartin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...