pc only plebler düşünsün o kadarını asdas
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.
The Division
Abi Destiny ilk çıktığında hangi mekanik, hangi taktik? Oynamasak inandıracaksınız :D Sparrow ile veya koşarak bir sonraki target'e koş, dalga dalga düşman gelsin, eğer trash mob'sa run&gun, eğer boss ise kafanı sütundan çıkartıp snipe. Tüm oyun bundan ibaretti. Ondan aylar yıllar sonra geldi, yok kılıç al, yok orb düşsün vs.
Hani Division'ın mekanikleri patates, bir itirazım yok da, durup durup Destiny demeyin bir zahmet.
Hani Division'ın mekanikleri patates, bir itirazım yok da, durup durup Destiny demeyin bir zahmet.
ben crota ile başladım valla
https://www.youtube.com/watch?v=Eus-gL3ldOU
crotanın içeriği tek başına 5 incursion eder herhalde.
cheese yapan adamın "içerik kötü" deme hakkı yok. bu exploit yapıp oyun kolay demek gibi bir şey. adam gibi oynarsan 10 numara içerik - speed run, max eff. loot run yaparsan cheeselersin tabii ki. bu demek değil ki orjinal içerik cheese içeriği.
https://www.youtube.com/watch?v=Eus-gL3ldOU
crotanın içeriği tek başına 5 incursion eder herhalde.
cheese yapan adamın "içerik kötü" deme hakkı yok. bu exploit yapıp oyun kolay demek gibi bir şey. adam gibi oynarsan 10 numara içerik - speed run, max eff. loot run yaparsan cheeselersin tabii ki. bu demek değil ki orjinal içerik cheese içeriği.
Crota raid olarak geldi ama, 2 grup girilen.
Incursion, adı değiştirilmiş mission aslında.
Savunduğumdan değil ama elma ile patatesi karşılaştırmayalım :p
Incursion, adı değiştirilmiş mission aslında.
Savunduğumdan değil ama elma ile patatesi karşılaştırmayalım :p
Crota oyun çıktıktan 3 ay sonra geldi, ayrıca normal modu da gayet kolay ve glitch doluydu. Ondan 1.5 ay sonra Hard modu geldi, biraz topladılar vs. Sonuç olarak Gangren'in dediği gibi, elma ile patates.
elma ile patates nasıl oluyor?
ikisi de end-game content.
division'da raid anons ettiler, incursiondan farklı bir end-game gelecek dediler de benim haberim mi yok?
farklı bir konsept gelmiyorsa incursion konsepti raid dengi işte.
kaç kişi olduğunun bir niteliği yok.
ikisi de end-game content.
division'da raid anons ettiler, incursiondan farklı bir end-game gelecek dediler de benim haberim mi yok?
farklı bir konsept gelmiyorsa incursion konsepti raid dengi işte.
kaç kişi olduğunun bir niteliği yok.
Oyun yarıştırmak istemiyorum burada uzun uzun ancak ben Destiny'e release ile birlikte başladım ve aylarca inanılmaz eğlendim. Arından her yeni content patchi ile birlikte de geri dönüp doyasıya oynadım. Sadece pve bazlı da değil pvpsi de çok çok iyiydi oyunun. Division'ı ise 1 ay sonunda sattım. Şansıma zarar etmedim fazlada içime oturmadı.
Division çok güzel bir oyun olabilirdi. Oyun içi combat mekanikleri, grafikleri vs. gerçekten muazzam. Ancak Ubisoft'un salaklıkları yüzünden fail yolunda ilerleyen bir oyun. Sadece buglar falanda değil. Ben hala şu oyunda neden bütün pvp mekanizması dzye bağlanmış, nası bir kafayla loreu Tom Clancy isminin ardına zincirlemişler ve gerçekçilikle cezalandırmışlar aklıma almıyor. Şuan hem lore hem boss mekanikleri açısından şu oyunda ilerleyebilecekleri yer o kadar kısıtlı ki adamların anlam veremiyorum. Niye yani. Yap sci-fi veya tam apocalyptic bir ip özgür bırak hayal gücünü, gidebileceği yere gitsin. Aklım almıyor gerçekten. Ya bide dediğim gibi çok mu zordu Destiny gibi 3v3 veya capture the flag tarzı instanced pvp eklemek şu oyuna. Çeşitlilik katardı, insanlara oyalanacak ekstra birşey verirdi. Ne zararı var anlamıyorum.
Division çok güzel bir oyun olabilirdi. Oyun içi combat mekanikleri, grafikleri vs. gerçekten muazzam. Ancak Ubisoft'un salaklıkları yüzünden fail yolunda ilerleyen bir oyun. Sadece buglar falanda değil. Ben hala şu oyunda neden bütün pvp mekanizması dzye bağlanmış, nası bir kafayla loreu Tom Clancy isminin ardına zincirlemişler ve gerçekçilikle cezalandırmışlar aklıma almıyor. Şuan hem lore hem boss mekanikleri açısından şu oyunda ilerleyebilecekleri yer o kadar kısıtlı ki adamların anlam veremiyorum. Niye yani. Yap sci-fi veya tam apocalyptic bir ip özgür bırak hayal gücünü, gidebileceği yere gitsin. Aklım almıyor gerçekten. Ya bide dediğim gibi çok mu zordu Destiny gibi 3v3 veya capture the flag tarzı instanced pvp eklemek şu oyuna. Çeşitlilik katardı, insanlara oyalanacak ekstra birşey verirdi. Ne zararı var anlamıyorum.
setting izin vermiyor.
end-game content'e group seviyesinde ekleyebilecekleri o kadar çok seçenek vardı ki. setting'i kırmadan, sci-fi'a girmeden hemde.
en basitinden warframe'ın kullandığı dinamik content üretimini kullan yani. "pistol only" - "cannot use skills" - "enemies have incendanry bullets" gibi ekle-çıkar yaparak var olan contenti zorlaştırıp kolaylaştırabilirlerdi dinamik bir şekilde. risk-reward üzerinden yürürlerdi.
destiny zaten baya kötü bir oyun ama end-game contentinden benim etkilendiğim yegane oyunlardan biri. end of crota'ya ilk girdiğimde vay anasını demiştim. VoG aynı şekilde. insanlar cheese yaparak sırf sömürmek için oynadığı için anlamıyor yeni oyuncular ama adam gibi -oynanması gerektiği gibi- oynarsan süper koordinasyon gerektiren contentler hep.
şuradaki açıklama yeterli: http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass
incursion için yazsan 1 paragraf sürmez açıklaması cheese ve exploitlere girmeden. ne bir yaratıcılık var, ne de koordinasyon gerektiren bir layer.
incursion olayını umarım geliştirirler. mal gibi bir de seasonal pass ile aldım. DAHA FAZLA YARATIK, DAHA FAZLA DAMAJ'dan fazlası gerek end-game content için.
end-game content'e group seviyesinde ekleyebilecekleri o kadar çok seçenek vardı ki. setting'i kırmadan, sci-fi'a girmeden hemde.
en basitinden warframe'ın kullandığı dinamik content üretimini kullan yani. "pistol only" - "cannot use skills" - "enemies have incendanry bullets" gibi ekle-çıkar yaparak var olan contenti zorlaştırıp kolaylaştırabilirlerdi dinamik bir şekilde. risk-reward üzerinden yürürlerdi.
destiny zaten baya kötü bir oyun ama end-game contentinden benim etkilendiğim yegane oyunlardan biri. end of crota'ya ilk girdiğimde vay anasını demiştim. VoG aynı şekilde. insanlar cheese yaparak sırf sömürmek için oynadığı için anlamıyor yeni oyuncular ama adam gibi -oynanması gerektiği gibi- oynarsan süper koordinasyon gerektiren contentler hep.
şuradaki açıklama yeterli: http://destiny.wikia.com/wiki/Vault_of_Glass
incursion için yazsan 1 paragraf sürmez açıklaması cheese ve exploitlere girmeden. ne bir yaratıcılık var, ne de koordinasyon gerektiren bir layer.
incursion olayını umarım geliştirirler. mal gibi bir de seasonal pass ile aldım. DAHA FAZLA YARATIK, DAHA FAZLA DAMAJ'dan fazlası gerek end-game content için.
division ile destiny farklı abi. end game kıyası yapıyoruz diyorsunuz ama raid ile wave lerce mal boss öldürdüğümüz incursion ı kıyaslıyorsunuz. tam elma ile patates. ben destiny de da çok eğlendim division ın da salak glitchleri ile baltananan oyununu zorluk diye wave wave aynı düşmanların gelip mal bir hareketesiz boss un sunulmasını eleştiriyorum. ama raid ile incursion kıyaslanmaz. en game contenti kıyaslayalım diyorsanız kıyasladığın an zaten şu ortaya çıkıyor division da raid yok zaten end game contenti eksik. bu bakış açısıyla DZ ile destiny pvp sini de mi kıyaslayacaksınız yani? irrelevant
incursion end-game content olarak gelmedi mi oyuna? ben mi yanlış biliyorum? neyin tatavası bu? adamlar beyinsiz gibi aynı mobları bilmemkaç defa gönderiyor diye end-game olmaktan çıkartıyor muyuz?
dz pvp si gayet zevkli ya, ben baya eğleniyorum ama sıkıntıları yok değil tabi.
tank talent ı ve incendiary/explosive bullets lara bir miktar düzenleme gelirse çok daha iyi olacak, şu an herkes bunları kullanıyor hayvan gibi, ben de 93k hp var, cap armor var explosive bullets ile dandik midasla bile adamlar çatır çatır kesebiliyor. bi orantısızlık var. bunların haricinde bi sıkıntı görmedim ben pvp de.
tank talent ı ve incendiary/explosive bullets lara bir miktar düzenleme gelirse çok daha iyi olacak, şu an herkes bunları kullanıyor hayvan gibi, ben de 93k hp var, cap armor var explosive bullets ile dandik midasla bile adamlar çatır çatır kesebiliyor. bi orantısızlık var. bunların haricinde bi sıkıntı görmedim ben pvp de.
Abi Crota's End raid'i oyuna 3 ay sonra Dark Below ile geldi ve Dark Below $20'a satılan bir DLC. Sen tutup bununla oyunun çıkışından 1 ay sonra gelen ücretsiz content update'ini karşılaştırıyorsun. O yüzden elma ile patates. Yoksa end gamedir, değildir, iyidir kötüdür, bunlar başka konu.
Massive hiçbir zaman raid kelimesini kullanmadı.
End-game content ile ilgili olarak open betaya kadar kimse birşey açıklamadı.
Season Pass açıkladıkları videoda ilk defa Incursion kelimesi geçti ve hiçbir zaman raid gibi lanse edilmedi. Endless wave of enemies dediler ve birebir aynısı çıktı.
Paid DLC 1 ve 2'de farklı birşeyler olabilir gibi görünüyor.
Min. efor ile gün geçirmek yaptıkları, zaten büyük ihtimalle "Incursion game type" zaten release'e dahil olan bir aktiviteydi, "Bakın size her ay content update getireceğiz." demek için sonradan kestiler.
End-game content ile ilgili olarak open betaya kadar kimse birşey açıklamadı.
Season Pass açıkladıkları videoda ilk defa Incursion kelimesi geçti ve hiçbir zaman raid gibi lanse edilmedi. Endless wave of enemies dediler ve birebir aynısı çıktı.
Paid DLC 1 ve 2'de farklı birşeyler olabilir gibi görünüyor.
Min. efor ile gün geçirmek yaptıkları, zaten büyük ihtimalle "Incursion game type" zaten release'e dahil olan bir aktiviteydi, "Bakın size her ay content update getireceğiz." demek için sonradan kestiler.
Abi Crota's End raid'i oyuna 3 ay sonra Dark Below ile geldi ve Dark Below $20'a satılan bir DLC. Sen tutup bununla oyunun çıkışından 1 ay sonra gelen ücretsiz content update'ini karşılaştırıyorsun. O yüzden elma ile patates. Yoksa end gamedir, değildir, iyidir kötüdür, bunlar başka konu.
ne kadar süre sonra geldiğinin bir niteliği yok ki. uzun bekleyince iyi, kısa bekleyince kötü olması ok mi oluyor? bu da releaseden uzun süre sonra geldi.
DLC ile geldi, DLC ile gelince iyi oldu diyorsan eşşek kadar vault of glass var? ücretsiz işte. birebir aynı.
boşa justification kasıyorsunuz.
adının ne olduğunun önemi yok. kaç kişilik olduğunun da önemi yok.
end-game content mi? evet.
end-game content olarak lanse edildi mi? evet.
o zaman içeriğin kötü ve kalitesiz olmasının bahanesi olamaz. kötüye kötü dememek için laf geveliyorsunuz.
şu oyunu kıyaslayabileceğimiz tek örnek destiny. onda end-game content'i raidler. o raidlere bakıp sonra bu incursionlara baktığımda sıçmık kalitesinde.
bu durumla barışmak gerek. o elma, bu armutluk bir durum yok. kabak gibi bir birlerinin denkleri.
destiny'nin end game'i korkunç loot sisteminden dolayı daha kötüydü ama en azından içerik içerikti.
Kendi aranızda kavga yapmayın lütfen...yalnız harbiden biri armutsa diğeri elma...bu çok net
Destiny ilk free update sanırım, saçma bir PvE eventti, Queen bilmemne. 2. free update ise galiba Iron Banner'dı. Yeni eklenen herhangi bir zone, yeni bir battleground yoktu. 2 partylik (raid) bir aktivite yoktu. Eldeki assestleri kullandıkları, ilk paralı DLC'ye kadar süreyi geçirmek için yaptıkları birşeydi.
Division'da da durum aynı. Falcon Lost ÇOK büyük bir ihtimalle release'de olan ama sonradan çıkardıkları bir aktivite türü.
Büyük ihtimalle Colombus Circle da aynı şekilde olacak.
Division'ın 2. ve 3. paralı DLC'sindeki aktivite türünü görmek gerekiyor. Incursion 1, Incursion 2 olarak belirtilen aktivitelere ek olarak gelecek farklı bir aktivite türü var orada (en azından aşağıdaki videoda narrative öyle anlatıyor. Recruit other agents, bıdı bıdı)
http://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk
Eğer o da 4m'lik tek grupla yapılan birşeyse, haklısın Division'da Incursion'da, gelecek yeni aktivite neyse = endgame olur.
Ama farklı, birkaç grupluk raid benzeri bir aktiviteyse, Destiny VoG'u (veya diğer raidleri) Division'da bununla karşılaştırmak gerekir.
Division'da da durum aynı. Falcon Lost ÇOK büyük bir ihtimalle release'de olan ama sonradan çıkardıkları bir aktivite türü.
Büyük ihtimalle Colombus Circle da aynı şekilde olacak.
Division'ın 2. ve 3. paralı DLC'sindeki aktivite türünü görmek gerekiyor. Incursion 1, Incursion 2 olarak belirtilen aktivitelere ek olarak gelecek farklı bir aktivite türü var orada (en azından aşağıdaki videoda narrative öyle anlatıyor. Recruit other agents, bıdı bıdı)
http://www.youtube.com/watch?v=c_qUtFkdPEk
Eğer o da 4m'lik tek grupla yapılan birşeyse, haklısın Division'da Incursion'da, gelecek yeni aktivite neyse = endgame olur.
Ama farklı, birkaç grupluk raid benzeri bir aktiviteyse, Destiny VoG'u (veya diğer raidleri) Division'da bununla karşılaştırmak gerekir.
oyunun bırak dlc'sini incursion'ını normal story modu bile o kadar özensizki? oyunu bitirken artık otomatiğe bağlamış şekilde geleni gideni öldürüyosun başka hiçbirşey yok. gelecek dlc ler ile çok çok değişeceğini sanmıyorum.
Son dönemde çıkan çoğu AAA oyunun hikayesi bok gibi ki?
Destiny örneğinden gidersek, Destiny'de hikaye yok. Bildiğin yok çünkü Activision piç etti. İnsanlar çıktığından beri hikayeyi oturtmaya çalışıyor. Son DLC'ler sonrasında ne oldu bilmiyorum gerçi.
Hatta, burada ilk fanboy ultimi açıp, oyunun geçtiği setting (lokasyon, zaman, vb.) göz önüne alındığında Division'daki hikayeyi beğendiğimi söyleyebilirim.
Doğrudan anlatılmayan, etraftaki Echoları, telefon kayıtlarını topladığında ortaya çıkan ve bence gelişime açık, sonunu merak ettiren bir hikaye var. Tabi bu benim bakışım.
Destiny örneğinden gidersek, Destiny'de hikaye yok. Bildiğin yok çünkü Activision piç etti. İnsanlar çıktığından beri hikayeyi oturtmaya çalışıyor. Son DLC'ler sonrasında ne oldu bilmiyorum gerçi.
Hatta, burada ilk fanboy ultimi açıp, oyunun geçtiği setting (lokasyon, zaman, vb.) göz önüne alındığında Division'daki hikayeyi beğendiğimi söyleyebilirim.
Doğrudan anlatılmayan, etraftaki Echoları, telefon kayıtlarını topladığında ortaya çıkan ve bence gelişime açık, sonunu merak ettiren bir hikaye var. Tabi bu benim bakışım.
ben var olan üzerinden bakıyorum abi. eğer yanlış anlamadıysam vog releaseden belli bir süre sonra ücretsiz olarak oyuna eklenmiş ve ilk gerçek end-game content olarak gelmiş. DLC ile değil. pve cephesinde durum böyle. ben vog'a girdiğimde "eski" contentti ama hala millet yapıyordu loot için. büyülemişti beni içeriğiyle. hayvan gibi koordinasyon ve dikkat gerektiriyordu.
diğer yanda division var, aynı şekilde end-game olmadan release oluyor, 1.5 ay sonra ücretsiz end-game content geliyor ve adı incursion. içerik olarak hiçbir şey yok. önceden ne yapıyorsan aynını yapıyorsun, tek yenilik yeni itemlar.
ikisini yan yana koyunca itin götüne soktuğumuz destiny bile çok daha iyi durumda. bu noktada göte göt demek gerek.
benim oyunu eleştirdiğim konu end-game gameplay'ın tek düze olması zaten başından beri. beni şahsen darlayan taraf bu. bu yüzden oyunu açıp oynayasım gelmiyor. end-game content'i bu yüzden bekliyordum. group play sinerjisi, koordinasyonu gelsin diye. tactical bir katman eklensin diye. onun yerine exploit çeşitliliği var işte. hangisi yapsam diye düşünüyorsun.
adamlar önceden olan niteliksiz şeyleri farklı bir haritaya koyarak itelemişler end-game content olarak. exploitler, glitchler falan önemli değil. adamların gameplay noktasında sp deneyimin üzerine end-game gameplay'de bir kiremit bile koyamıyor olması oyunun ne kadar kabız bir döngüde olduğunun gösteriyor benim için.
kaç kişilik olduğunun veya adının ne olduğunun önemi yok. group gameplay gerektiren içerik çıkartmalarını istiyorum ben. taktik yapmanı gerektiren, kafa çalıştırmanı gerektiren. derinliği cover'a girip çıkmaktan ibaret olmayan. çünkü nobrainer yani.
diğer yanda division var, aynı şekilde end-game olmadan release oluyor, 1.5 ay sonra ücretsiz end-game content geliyor ve adı incursion. içerik olarak hiçbir şey yok. önceden ne yapıyorsan aynını yapıyorsun, tek yenilik yeni itemlar.
ikisini yan yana koyunca itin götüne soktuğumuz destiny bile çok daha iyi durumda. bu noktada göte göt demek gerek.
benim oyunu eleştirdiğim konu end-game gameplay'ın tek düze olması zaten başından beri. beni şahsen darlayan taraf bu. bu yüzden oyunu açıp oynayasım gelmiyor. end-game content'i bu yüzden bekliyordum. group play sinerjisi, koordinasyonu gelsin diye. tactical bir katman eklensin diye. onun yerine exploit çeşitliliği var işte. hangisi yapsam diye düşünüyorsun.
adamlar önceden olan niteliksiz şeyleri farklı bir haritaya koyarak itelemişler end-game content olarak. exploitler, glitchler falan önemli değil. adamların gameplay noktasında sp deneyimin üzerine end-game gameplay'de bir kiremit bile koyamıyor olması oyunun ne kadar kabız bir döngüde olduğunun gösteriyor benim için.
kaç kişilik olduğunun veya adının ne olduğunun önemi yok. group gameplay gerektiren içerik çıkartmalarını istiyorum ben. taktik yapmanı gerektiren, kafa çalıştırmanı gerektiren. derinliği cover'a girip çıkmaktan ibaret olmayan. çünkü nobrainer yani.
daha ne olsun Catze :)
Öne çıkan mesajlar