Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
chivalry free weekend'de oynamıştım, backstab-fest. herkes backstabliyordu birbirini önündekini backstab animasyonu esnasında. kingdom come hadi single player gene bir derece ama onda da sevmediğim tek husus.

hatta şöyle bir de tes/fo'daki free view düğmesini koysunlar, döndüre döndüre bakalım her açıdan, her taraftan.

thread aktı gitti yalnız millet ağır girmiş, pre-order cancellayıp koyanlar filan ahah. dinlerler diye umuyorum.
Mesaj tarihi:
To all of you asking -
you’ll have many opportunities to see your character.
It’s going to be First Person RPG, not a FPS.

Cyberpunk 2077
‏Onaylanmış hesap @CyberpunkGame

Şükürler olsun FP ana özellik olmuş.
Mesaj tarihi:

ya class-based meselesini de düşündüm, birşey yazsam mı dedim ama vazgeçtim sonra. neden dersen d&d crpg'ler gibi char yaratma ekranında 100 sayfa pdf karıştırmaktan sıkıldım yani. class-based buyursunlar yapsınlar ama charı nasıl geliştireceğimiz oyunun bütününe yayılsın veya respec olsun. charı yaratıp sonra yatağa yatmaya gitmeyeyim gün bitti diye.

düzgün yapıldıysa free-form da olur, yapan oyun var. beni düşündürse de dertlendiren bir haber olmadı o yüzden.

vaay havalı charlar.

Mesaj tarihi:
said:
Vattier
CD PROJEKT RED
RED Point
#169
We decided to go with First Person Perspective because it adds to the immersion - let you experience the game through eyes of the main character. We're not planning to allow switching to TPP for the same reason. You'll have many opportunities to see your customized character in cutscenes, inventory view and mirrors. It's going to be First Person RPG, not a FPS.

beni yıllarca bombaladınız immersion dedim diye, alın size cdp. (:P)
Mesaj tarihi:
RPG'nin kilit olaylarindan biri de character customization ama. Bunu tamamen iptal edip FP'ye donmek mantikli olmamis. Gordon Freeman'i customize etmiyoruz ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.
Bilmiyorum cok mantikli gelmedi.
Mesaj tarihi:
witcher 3 teki kadar custumization olur işte. açıkçası geralt gibi rpsini yapabileceğin güçlü bir başrol karakteri bazen kendi yarattığın kişiliksiz boş levha karakterlerden daha iyi olabiliyor. ben ön yargımı witcher 3 ile kırdım bu konuda.
Mesaj tarihi:
Geralt'ın customisationı sakal seçiminden ibaretti. Oyun iyi olduktan sonra sıkıntı yok bence.

Sonuçta yeni nesil olan ilk Deus Ex falan bu dönem rpgyiz diye piyasaya çıkan oyunları 10a katlayacak kadar güzeldi. Bu açıdan fp sıkıntı yaratmaz bence.
Mesaj tarihi:
Sotto said:

ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.


seçiceniz diyor müdür

progamer said:

said:

Cyberpunk Info from GameSpot Stream:

...

Full character creation system (Gender, Looks, Lifepath/Backstory)
You DO NOT pick classes in the beginning, class system is fluid based on choices

...

Mesaj tarihi:
ben insanlar "First Person" oluyor diye niye bu kadar takıntılı davranıyor onu anlamaya çabalıyorum.
Arena, Daggerfall, Stonekeep, Lands of Lore, System Shock, Eye of Beholder, Akalabeth, Dungeons of Daggorath, Might & Magic, Wizardry, hep first person oynadığımız RPG'lerdi.
ilk defa Cyberpunk 2077'yle First Person RPG yapılıyormuş gibi davranmak tuhaf.

Sotto said:

RPG'nin kilit olaylarindan biri de character customization ama. Bunu tamamen iptal edip FP'ye donmek mantikli olmamis. Gordon Freeman'i customize etmiyoruz ama burada sacini sakalini bile secmeyecek miyiz. Ayrica kilik kiyafet vs. hele ki bu tarz janjanli oyunda.
Bilmiyorum cok mantikli gelmedi.
Mesaj tarihi:
forumun "bunlar rpg değil, öyle rpg olmaz" dediği bütün oyunları sayıp dökmüşsün. :p

ben öyle ayrım yapmıyorum ama seçimden yanayım. o saydığın oyunların hiçbirinde player karakterini renderlamıyor oyun, teknik bir limit var yani yapamamak için. burada cutscene'de gösterip de sonra saklamak tam bir işgüzarlık. savunmaları yok tembellik hariç.
Mesaj tarihi:
valla bilmiyorum bizim forumdakiler neyi "RPG" olarak sayıyorlar neyi saymıyorlar da,
sonuçta RPGCodex'in en iyi RPG'ler listesinde yer alan oyunlardı Deus Ex, Ultima Underworld felan...

ek: bi de RPG değil ama Thief 1-2 immersion açısından şahane oyunlardı.
Mesaj tarihi:
oyunu first person daha iyi sunabileceklerine inanıyorlar ise buyursunlar yapsınlar. benim tercihim değil fp rpg oyunlarında( hem fo hem tes i 3rd person oynadım) abcak oyunun sunumuna bir etkisi olucak ise bir sorun yok.
Mesaj tarihi:
neyse, "izometrik değilse rpg değildir"den bugünlere bir yol katedilmiş demek ki. :P

millet feci bombalıyor forumda ama twitter'da shiller çomak sokuyor. sosyal medya toplumların kanseri cidden.
Mesaj tarihi:
izometrik değilse rpg değildir değil o. eğer bir partiyi kontrol ediyorsan, efektif olmak için sırf kendi karakterini değil bütün grubu konrol etmen gerekiyor ise, tactical rpg oynuyorsan ve strateji geliştirmen gerekiyor ise izometrik açı oyuncuya en iyi imkan ve kontrol sağlıyan görüş açısı.

yoksa tek karakter odaklı oyunda niye izometrik açı değil diye zırlamıyor hiç kimse.
Mesaj tarihi:
Daesu said:

aynen studyoda, abi salla ya fps olsun paketle gitsin işi cıkaralım cabucak demişler tembellikten :p


fps ytapmak dah akolay diye bisi yok ya

duzeltme yapiyim, indie olceginde evet fps kesinlikle daha kolay ve hizli ama cdr olceginde bi farki yok
Mesaj tarihi:
İnşallah first person kararından caymazlar.

Hiç oyun içi görüntü olmamasına rağmen, nasıl bu kadar fanatik bir şekilde first person karşıtı olabilir insanlar ilginç ya.
Mesaj tarihi:
Bone said:

ben insanlar "First Person" oluyor diye niye bu kadar takıntılı davranıyor onu anlamaya çabalıyorum.
Arena, Daggerfall, Stonekeep, Lands of Lore, System Shock, Eye of Beholder, Akalabeth, Dungeons of Daggorath, Might & Magic, Wizardry, hep first person oynadığımız RPG'lerdi.
ilk defa Cyberpunk 2077'yle First Person RPG yapılıyormuş gibi davranmak tuhaf.



Arena daggerfall sayip morrowind saymamana kırıldım
Mesaj tarihi:
Olay RPG oynamamasi degil tabii ki FP'de. Sadece bu tarz gorsel ogeleri hem daha once yapilanlardan farkli hem de en onemli ozelliklerinden biri olmasi sebebiyle 3rd person oynamak isterim sahsen. Su tarz bir oyunda customization onemli gayet.
×
×
  • Yeni Oluştur...