Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

On 12.05.2020 at 03:19, Xenocide dedi ki:

 Bu oyun sehirde gezme oyunu degil diyosun, oyunun icinde sehirdeki casusu bul diye quest var amele amele mal gibi bakan npclerle konusup ipucu ariyoruz butun gun. Bunu yapiyosan onu da yapman gerek abi. Sehirlerin olayi total wardaki gibi olacaksa o zaman sehrin icine girmemi gerektiricek bi sey verme bana.

 

haklı, o görevler ve şehir içi olaylara vakit harcamak oldukça saçma bir yatırım olmuş, zaten tatar ramazan gibi piçakla 50 kişiye dalmanın oyun mekanikleri açısından "bence" oldukça sıkıntısı var(dı) atlı okçu olduğu için taverna kavgasını bile kazanamıyor benim karakter ? .... belki çoook ilerde DLC falan yapsalardı daha iyi olurdu şehir olaylarını

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim oyunla alakalı problemim TotalWar serisi ile aynı. 

Oyunun oynamasını sevdiğim zevk aldığım kısımları(RPG, Quest, City Building,etc.) zayıf, ve combatlarda inanılmaz repetatif. Auto Resolve yapıyosun bu sefer 200 kişilik 50'si okçu olan orduyla 20 lootera karşı 20 adam kaybediyosun. 

Kendim savaşsam adamlara dur desem 20 looterı ben öldürüyorum zaten.Ha diceksiniz oyunun zevki bu kombatlar felanda gene total wardaki sıkıntımlar aynı sıkıntı durum. Her combatı oynamaya kalksam bu seferde oyun ilerlemiyor.

 

Neyse belki ben becermeiyorum bilemiyırum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam

1 saat önce, BonePART dedi ki:

Auto Resolve yapıyosun bu sefer 200 kişilik 50'si okçu olan orduyla 20 lootera karşı 20 adam kaybediyosun. 

Şu kısmı anlamamışsın.

Hani bazen sırf savaşman gerektiği için savaştığın ultra dandik askerler vardır ya. Mesela bu örnekte 20 looter. Midgame'e ulaştıktan sonra 20 looterla savaşırken zevk alamıyorsun. Ya da TW'de sallıyorum deathball yapmak üzeresin ancak beastmenin teki kalkmış 3 askeriyle raid yapıyor. Bunlar sadece yapmak zorunda olduğun için angaryadan farksız savaşlar. 

Kimse MB'yi sabahtan başlayayım o looter benim bu looter senin keseyim diye oynamıyor. Şehir alayım, at üstünde dıgıdık dıgıdık karşıdan gelen knighta mızrağın tadına baktırayım, adamların shieldwallına bir yandan girip öteki yandan geçeyim diye oynuyor. 10 saat oynadıktan midgame'e ulaştıktan sonra looterla savaşmak zorunda bırakılmak hiç güzel değil.

Aceace tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

9 dakika önce, Aceace dedi ki:

Sam

Şu kısmı anlamamışsın.

Hani sırf bazen savaşman gerektiği için savaştığın ultra dandik askerler vardır ya. Mesela bu örnekte 20 looter. Midgame'e ulaştıktan sonra 20 looterla savaşırken zevk alamıyorsun. Ya da TW'de sallıyorum deathball yapmak üzeresin ancak beastmenin teki kalkmış 3 askeriyle raid yapıyor. Bunlar sadece yapmak zorunda olduğun için angaryadan farksız savaşlar. 

Kimse MB'yi sabahtan başlayayım o looter benim bu looter senin keseyim diye oynamıyor. Şehir alayım, at üstünde dıgıdık dıgıdık karşıdan gelen knighta mızrağın tadına baktırayım, adamların shieldwallına bir yandan girip öteki yandan geçeyim diye oynuyor. 10 saat oynadıktan midgame'e ulaştıktan sonra looterla savaşmak zorunda bırakılmak hiç güzel değil.

Emeğine sağlık Ace çok güzel özetlemişsin. Aynen dediğin gibi derdim bu. Bir challange olan savaşlar elbette inanılmaz zevkli ve savaşmak istiyorsun. Ama EU4'te de tiksindiğim köşe kapmaca bu oyunda da var, ve bir süre sonra yorucu hale geliyor. 

Yoksa ben savaşla combatla derdim yok. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ha bir önerim daha da var. Şu konuşma olaylarını 3d Modelling olmadan direk text based yapabilsek oyun baya bir hızlanır. Conversation kasmış adamım lordlarla konusup kendi tarafıma çekicem diye her seferinde 10 tane loading beklemekte çok yorucu. Direk adama tıkla manuden konusömanı yap olması laızm.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eger bendeki modlardan biri eklemediyse son yamalardan birinde tavern recruitment'i context menuye tasimislar. darisi obur gereksiz loadscreenlerin ve etkilesimlerin basina. workshop acmak icin altini elden verip iki loadscreen cekmek yerine menuden yatirabilsem hem ben rahat ederim hem de oncelikleri yanlis yerlerde olanlarin immershunz'u etkilenmez. "selam, biz yagmaciyiz kardes" ekraninin ayri bir sahne olmasi kimi islatiyor bilmiyorum.  combat'ini auto-resolve edebildigimiz deserter quest'de gonlumuzden geceni elemanin cayini icmeden de iletebilsek mesela. 

yanlis anlasilmasin her sey context menuden cozumlensin diye bir argumanim yok. oyunun yapisi ve simulasyonu itibariyle hibrid yaklasimlar kacinilmaz. yeni skill sistemi bu cozumler icin iyi bir temel ve firsat. etkilesimlerde yapilabilineceklerin ucu acik. fakat oyun kuvvetli olmadigi taraflara yoneliyor. recruitment questlere bagimli. questler ve sistemleri de yol yakinken sancak beyligi oyun yapisina dogru yontulmali. yukarida deginilen spy quest iyi orneklerinden. sehir haritasinda atindan, zirhindan oldugun yetmiyormus gibi bir de puzzle cozup sakal avliyorsun. alakadar non-combat skill de kullanmiyoruz. bir baska ucube de oyunun simulasyondan vazgectigi hideout quest. dovus disinda icerigi olmamasina ragmen auto-resolve yok. oyuncunun saldiri zamani secimini ekarte etmekle basliyor. artificial difficulty amacli party sinirlamasi. oyuncuyu hold fire ile baslatma kurnazligi. simulasyondaki kalan avantajlarindan feragat ettirecek bir boss fight. sanirsin cutscene ile akisi bozup dibine giren vlandia'nin krali ama hayir, karsinda no name haydut. small scale dovus, duellolar yine yapalim ama boyle olmasin.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Heh Arcane azına sağlık seninde. Aynı şeyler. Bende bir mod vardı o looterız biz seni lootucaz ekranını kaldırıyo direk attack opsiyonunu sectiriyodu adını bulursam söylerim. Ama dediğim gibi non combat skill almışım bi generale gel kardeş bana katıl diyene kadar 10 tane load. Sıkılıp bıraktım bi süre sonra onla uraşmayı.

 

Birde gündüz ambush modu yükledim valla. Benim gözüm görmüyo gece yarısı hideout questinde. Adamları görene kadar ölüyorum. apaçi gibi saldırıyoruz zaten bir taktik bilmemne yok neden gece saldırıyoruz anlamış değilim.

 

(bu arad akapıda 200 asker yatıyo onlarıda görmüyolar bi benim 5 admı görğyorlar)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Ya ülkede know-how yok henüz, herşeyi batıya kıyasla dene yanılla görüyoruz. Aşırı normal bu aksaklıklar. Burada yaptıgımız gibi yapıcı eleştiriye devam edersek eminim çok başka bir oyun olur bu. Umarım bu dileğimiz çelişmiyordur şirketin planlarıyla.

Henüz üzerine düşünüp pin pointlemedim ama asıl istedigim saatlerce kasarken iyi hissettiren milestonelar. Bunu sadece ilk şehrini aldıgımda hissettim henüz. Sonrası bi blur oluyo, yavaş yavaş büyüyorsun ama daha önce yapamadıgın birşeye ulasmak için değil gibi. O levellarda bile ÜF dediğimiz şey çok az, bi flourish yok. Bir kere yeni npc combat sisteminde o kadar feci ve hızlı rushlanıyorsun ki attan indiginde realistic oynuyorsan ölüm fermanı garanti istediğin kadar iyi blockla. Adamlarımla gireyim dersen swing'e alan yok, kör bi şekilde downwards swing spam ve yine de kendi adamlarına takılıyor sürekli.

İyi hissetmiyor işte.

Random olmasına ragmen en cok heyecanlandıgım şey persuasion check olmamalı abi dfg. Belli armor classlar belli low tier weaponlara poise verse interrupt olmasa mesela attacklar 10 tane elleri sopalı çapulcu attan düştügümde beni dövemese, ben o yüzden o armorı alabildigimde sevinsem, bir tane cone shape shield bash denesem etrafım sarıldıgında bana bi breathing room verse.

Tamamen atıyorum bu arada bunlar oyunu kırıyor da olabilir, ama birşeyler lazım gerçekten. Önceki oyunda böyle overwhelm olmuyordum ben çünkü npc'lere.

Şu an kalabalık combatta ya bana bakmayan adamların kafasına kafasını vurup farmlıyorum veya anında swarm yiyorum. Arası yok pek drama dönmüyor.

Şu an benim için oyunun en büyük keyfi total war gibi ordu microsu, o aşırı keyifli mesela ÇEK YAVRUM ÇEK OKÇULARA ASLANLARIM BENİM, HAH ROTATE POPOLARI OKCULARA DÖNSÜN OH MİS.

Bu çogiyi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

silah dmg'leri ve bunların aldığı modifier'lar çok yüksek ama zırhların değerleri çok düşük, bunları modifiye eden skill de yok gibi ve iğreti, alakasız ağaçlarda. bunda en iyi zırhla combattan sonra bir de girip tekrar warband'de en iyi zırhla denedim, dağlar kadar fark var hayatta kalabilme açısından. bunda o kıvama gelmesi için 1/3 dmg received filan seçmek gerekiyor.

bu sadece oyuncuyu da etkilemiyor ayrıca, en yüksek tier askerler filan da eriyor çapulculara karşı, önce kim saldırısını connect ettiyse büyük avantaja sahip.

bu dmg & zırh değerlerini taleworlds kendi mi değiştirecek yoksa bir mod mu değiştirecek, ben o haberi bekliyorum şahsen oyundan en çok henüz.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...

listedeki siraya gore seciyordu zaten abi. istedigin unitelerle giriyordun. baska questlerde veya multide kullanmaya niyet var herhalde ki uzerinde calisilmis.

yalniz hic olmamis o... online market'de indirimli urunler listesi gibi tombul tombul dizmis, + / - butonlari dikey koymus, arasina da counter koymus. oyunda 15 senedir kullandigimiz asker listesi varken. felaket. 6 tane companion, 10+ troop type varken ac o menuyu mesela, yanda scroll bar cikar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...