Jump to content

BonePART

Mod
  • Mesaj sayısı

    23.995
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

BonePART hakkında

  • Rank
    toefl 108

Son profil ziyaretçileri

231 kez ziyaret edildi
  1. BonePART

    Kahve konusu

    hep söyleniyor tekrar söyleyelim starbucksın olayı inanılmaz kahvesi değil fast food fiyatlarına kahve satıp bir de oturdugun yerde kullandıgın internetten para kesmemesi kahveleri cok mu iyi hayır cok mu kotu hayır ama kimse gelip butik kahveci gibi kafana dikilmiyor o cok iyi
  2. BonePART

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    abicim epic tencentin tencent çin hükümetinin. eğer şaibe ve politika konusuluyorsa daha uzatmaya gerek yok zaten. sadece 'MURICA firması diye steam tercih sebebi olabilir. ama insanların daha cok savunduğu mevzu su. steam gidip exclusivite deal yapmadı kimseye. steam zamanında gog da oyun sattı ubi storeda da sattı. epicin bu yaptıgına gıcık oluyor insanlar.
  3. BonePART

    Laptop öneri

    iyi fiyatmış aslında ne kadardır sende neden satıyosun
  4. BonePART

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    hala tualette oynamakj için süper oyun neden kurtarıyoruz ki kendimizi
  5. BonePART

    Master Kredisi

    Hesaptakine zaten dokunamayacaksın ki eğer bloke hesap olacaksa. O para orada durucak. Yani orada dokuanamayacağın harcayamayacağın bir para olacak. Ancak 5 sene sonra release olacak eğer 10.000 Euro diyorlarsa Euro olarak tutar okul bittiğinde borcun yarısından çoğunu ödersin bu euro kuruyla zaten
  6. BonePART

    TaleSpire

    roll20 den farkı ne? ne artısı var? herhangi bir IP ile anlaşmaları var mı?
  7. BonePART

    Glovo

    Şirket için güzel işte. Zaten asgari ücretle çalışan ve hiç bir güvencesi olmayan insanlar için kötü. Zaten milyonlar kazanan şirketlerin ayda 500 TL daha kazansın diye yaptığı uygulama sorun orda
  8. BonePART

    Imperator: Rome

    eu4 ü sevmek zor zanaat ben aldım selerce oynamadım su an 1000 saati aştı playedim birinin sana oyunu yavas yavas anlatması lazım öğrenmek anlamak için normalde anlaması manasız zor cok mekank var hepsini mix max yapmak sadece oyun başında gerekiyor ilerledikçe hangileri çok önemli değil bilmek lazım
  9. BonePART

    Steam Summer Sale 2019 (25 Haziran 20:00 - 9 Temmuz 20:00)

    isometriki neden banladın ki
  10. BonePART

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    Yazı turada oynanırken dik geliyor bazende genelde ihtimallerden sayılmıyor
  11. BonePART

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    Abi anlamadığım şey şu. Karşınızdaki adamda oyuncu farkındasınız değil mi? Adam size counter geliyorsa onada kolay win olarak sen çıkıyorsun demek. İlla senin counter olduğun decklerde sana cıkması lazım o zaman. Yok herkez sana countersa o zaman sende o dece counter bir deck oyna. Mantıksız bir yaklaşım bu. Zaten %50 winrateten %1 yukarıdaysan ilerlediğin bir oyun bu nasıl bir şey bekliyosunuz anlamadım ki. Hep 30-0 healtle yeniliyorum 30 puan kaybediyorum gibi bir durum olsa anlıcamda oyunda draw bile yok win loss.
  12. BonePART

    Oyuncak Hikayesine Farklı Bir Bakış (Gülme Garantili)

    Gülme garantili çok iddalı değil mi ya?
  13. BonePART

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    Steamin en kötü tarafı o zaten ki herkez söylüyor. Steamde curate edicek bir grup lazım. Adamlar aynı asset fliplerle 500 tane oyun yapıyor koyuyor birileri hata yapar alır diye. Bizim bakkal bile "abi o marka yoğurt satmıyorum tadı çok kötü imiş hep geri geliyor" diyecek kapasitede bu admalar değil.
  14. BonePART

    Steam Summer Sale 2019 (25 Haziran 20:00 - 9 Temmuz 20:00)

    Aslında aynen Corgi de olup kazanmak yerine sürekli ikinci üçüncü olan düşük popülasyonlu takımlarda olmak daha iyi. Hare ya da Tortoise gibi. Bu arada Achi olayıda steamin sucu abi. Achi satan oyunlar var resmen oyunda sağa yürüyosun moved 1 step moved 2 step diye achiler veriyor
  15. BonePART

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    Bu arada şunuda gözden kaçırmamak gerekiyor. bu kadar şirkete he diyen bu kadar zararı göğüsleyen her firma bu güne kadar monopoly kendine döndüğü anda müşterinin hep azına yapmıştır. kapitalizmin kuralı bu. firma çinli diye farklı bir şey yapmayacak. 2 3 sene herşey beleş çekecek piyasayı eline geçirip sonra rakipleri güçsüzleşip rekabet edemeyecek duruma gelince o vurucaktır kafasına herkesin. walmart taktiği bu. dükkanı aç rakipleri batır sonra fiyatları yükselt.
×
×
  • Yeni Oluştur...