Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

unutulmuş nostaljik cs haritaları


Snake

Öne çıkan mesajlar

cs_delta_assault: assault haritasının geliştirilmiş şekli. ctler için 1-2 alternatif yol daha sağladığı ve klasik assault haritasına göre daha zengin olduğu için deli gibi oynanıyodu.


cs_rats2: aslında konsept olarak fun map ama haritada görev olduğu için teknik olarak fun map sayılmaz. çok eğlenceli bi haritaydı.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.fpsbanana.com/maps/10540 747 yapmışlar ama çok güzele benzemiyor.

http://www.fpsbanana.com/maps/35559 forest var, güzel, ama de_

http://www.fpsbanana.com/maps/12465 estate yapmışlar, güzele benziyor.

http://www.fpsbanana.com/maps/3726 poolday var, severdim, ama bu eskisi gibi değil sanki.

http://www.fpsbanana.com/maps/13565 estate'i değiştirmişler

http://www.fpsbanana.com/maps/52549 vegas, olmuş mu acaba.

http://www.fpsbanana.com/maps/4419 başka bi pool day ama güzel değil gibi.

http://www.fpsbanana.com/maps/11636 oilrig

http://www.fpsbanana.com/maps/78206 bu poolday aslına daha çok sadık kalmış gibi...

http://www.fpsbanana.com/maps/12160 biraz daha iyi bir 737

http://www.fpsbanana.com/maps/5659 eski militia

http://www.fpsbanana.com/maps/5660 siege uyarlaması

http://www.fpsbanana.com/maps/9566 nuke

http://www.fpsbanana.com/maps/12340 eski poolday'in aynısı

http://www.fpsbanana.com/maps/32101 bu da güzel bir poolday çevirisi.

başka görürseniz söyleyiniz, thx.

bonus: http://www.fpsbanana.com/maps/18142 şu haritayı 4 sene önce felan denemiştim, çok güzel bir harita.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abiiiiiiiiii nostalji oldu bu konu.
Öncelikle Backalley'den başlayayım. Ben Beta 3'te başladım CS'ye. ilk oynadığım harita Dust'tı sanırım. Bombayı T başlangıca falan koyardım ilk oynadığım gün. Silahlar ertesi round'da yerde kalırdı.

Sonra Beta 4 çıktı ve Backalley geldi ilk sevidğim haritadır. Deli gibi oynardım. O zamanlarda böyle FPS freak gibi değil tırsa tırsa, crouch yapa yapa giderdim, pusardım falan. Hastasıydım haritanın.

cs_docks 2. favorimdir. Çok değeri bilinmedi ama yine böyle low profile special assault hissi yaratıyordu harita. Yani savaştan çok operasyon havası vardı.

cs_siege ise enteresan değişimden geçti. Beta 6.2'den sonra meydanda ki evin alt girişinde ki kapıyı dışardan açılabilir hale getirdiler ve haritanın dinamiği değişti tamamen. Ondan evvel sadece içerden açılabiliyordu, buda T ve CT'lerin aşağıdan deli rush yapmasına neden oluyordu ve aksiyonu 2'ye bölüyordu bu olay. Yani evin içinde ele geçirme savaşı ve dışardanda CT'lerin çöp kutusu üzerinden 2. kat kenarına tırmanıp camdan girmelerini engelleme savaşı olurdu. Evin önemi çok büyüktü ve onun için savaşılırdı. E tabi kapı dışardan açılınca o savaşın önemi kalmadı, haritanın dinamiği çöktü.

Öte yandan tabiki T'lerin base'te ölümüne defans olayı vardır oda zevklidir.

Bu tabi cs_militia içinde geçerliydi. Deli savunma yapılırdı, her defasında en iyi savunmayı yapmaya çalışırdı taraflar. Haritanın eğlencesi oydu. Garajda dar defans mı yoksa evin genelinde defansmı gibi taktikler dönerdi.

as_oilrig'de keyifli haritalardandı. Özlediklerimdendir.

Bu arada Estate ilk haritadır evet. Magnus'ta oynuyordu ilk denemede.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Snake said:

öteki ise en eskilerinden biri. oyunun modunda teröristlerin hepsinin belirli bir bölgeye gitmesi gerekiyo kazanmaları için o yüzden haritanın ön adı başkaydı. ön adını bile hatırlamıyorum.


haritanın adı prison'lu bişi miydi?
en eskilerden değildi sanırım ama
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:

Sonra Beta 4 çıktı ve Backalley geldi ilk sevidğim haritadır. Deli gibi oynardım. O zamanlarda böyle FPS freak gibi değil tırsa tırsa, crouch yapa yapa giderdim, pusardım falan. Hastasıydım haritanın.

cs_docks 2. favorimdir. Çok değeri bilinmedi ama yine böyle low profile special assault hissi yaratıyordu harita. Yani savaştan çok operasyon havası vardı.

Bu tabi cs_militia içinde geçerliydi. Deli savunma yapılırdı, her defasında en iyi savunmayı yapmaya çalışırdı taraflar. Haritanın eğlencesi oydu. Garajda dar defans mı yoksa evin genelinde defansmı gibi taktikler dönerdi.


militia'da merdiven altındaki koltuğun arkasına pusma olayı vardır. ct'ler göremez, dandan indirirsin geleni geçeni :)

çatı katındaki havalandırma penceresinin orda da pusulurdu, tellerin arkasından ct gözetlenir, gelirse ateş edilirdi, aynı zamanda rehineleri de kolaçan etmiş olurdun. kulaklıkta rakibin sağdan mı soldan mı geldiğine dikkat ederdik hehe.

militia ve docks harbiden swat tarzı operasyon vari bölümlerdi, dust2 gibi dandun girişmezdi millet. mp5 gibi silahların çok önemi vardı. bi de onla dolaşınca tam swat gibi hissederdik. o yeah bi de shotgun.

backalley'i çok severim ve müthiş bir haritadır. ne yazık ki patlattılar o haritayı dust2 uğruna.
tam bir team deathmatch haritası, öyle böyle değil. l4d oyununda onun etkileri hissediliyor diyebilirim. l4d'i 4 survivor vs 4 survivor yap, al sana backalley alternatifi :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:

Abiiiiiiiiii nostalji oldu bu konu.
Öncelikle Backalley'den başlayayım. Ben Beta 3'te başladım CS'ye. ilk oynadığım harita Dust'tı sanırım. Bombayı T başlangıca falan koyardım ilk oynadığım gün. Silahlar ertesi round'da yerde kalırdı.

Sonra Beta 4 çıktı ve Backalley geldi ilk sevidğim haritadır. Deli gibi oynardım. O zamanlarda böyle FPS freak gibi değil tırsa tırsa, crouch yapa yapa giderdim, pusardım falan. Hastasıydım haritanın.

cs_docks 2. favorimdir. Çok değeri bilinmedi ama yine böyle low profile special assault hissi yaratıyordu harita. Yani savaştan çok operasyon havası vardı.

cs_siege ise enteresan değişimden geçti. Beta 6.2'den sonra meydanda ki evin alt girişinde ki kapıyı dışardan açılabilir hale getirdiler ve haritanın dinamiği değişti tamamen. Ondan evvel sadece içerden açılabiliyordu, buda T ve CT'lerin aşağıdan deli rush yapmasına neden oluyordu ve aksiyonu 2'ye bölüyordu bu olay. Yani evin içinde ele geçirme savaşı ve dışardanda CT'lerin çöp kutusu üzerinden 2. kat kenarına tırmanıp camdan girmelerini engelleme savaşı olurdu. Evin önemi çok büyüktü ve onun için savaşılırdı. E tabi kapı dışardan açılınca o savaşın önemi kalmadı, haritanın dinamiği çöktü.

Öte yandan tabiki T'lerin base'te ölümüne defans olayı vardır oda zevklidir.

Bu tabi cs_militia içinde geçerliydi. Deli savunma yapılırdı, her defasında en iyi savunmayı yapmaya çalışırdı taraflar. Haritanın eğlencesi oydu. Garajda dar defans mı yoksa evin genelinde defansmı gibi taktikler dönerdi.

as_oilrig'de keyifli haritalardandı. Özlediklerimdendir.

Bu arada Estate ilk haritadır evet. Magnus'ta oynuyordu ilk denemede.


militiada terörist olup evin mutfağındaki aspiratör ile duvarın arasına kendini sıkıştırma vardı ya. ctrl tuşuna basılı tutmadan ölümüne pusma imkanı sağlıyodu :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

bir de prodigy gibi ne idüğü belirsiz, çirkin bir harita neden o kadar popüler oldu onu anlamadım.


prodigy güzeldi aslında ya, dar koridorlar, çok uzun map hissi ama aslında map'in küçük olması felan...

yaz prodigy'si:

http://img441.imageshack.us/img441/9789/deprodigycss.jpg

kış prodigy'si:

http://img813.imageshack.us/img813/3122/dewinterprodigy.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...